Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Naglumas- antra žmogaus prigimtis. Kas pirma? Dabar suprantu, tai yra vėl gi tas pats naglumas. Niekada apie tai negalvojau, stengiausi gyventi ščyrai kol vienas žmogus, ne, ne vienas man pasakė: Esi naglas ir aš tavęs bijau.

Nenoriu būti naglas, visada to nenorėjau, nuo to kentėjau ir kenčiu, bet jei apie mane kas taip sako, reikia klausyti.

Na kaip man tą savyje atrast ir išgyvendint? Neįmanoma. Tu pats savyje to nejauti, o vat kiti pastebi, kad taip yra ir atvirai nuoširdžiai sako: Nenorim mes tavęs. Esi naglas ir todėl negeras.

Nesilankau niekur, noriu užsikast ir pranykt, tik, kad niekad šito bruožo neturėčiau. Vis gi.. žmonės kalba, kad manyje to yra ir yra daug.

Kas belieka? Tiesiog su Rašto herojais kartu sušukti- “Kas mane išvaduos iš šito mirtingo kūno! ” Turėtų būti šauktukas, klaustukas, bet jo nėra. Yra tik šauktukas. Gilus, purtantis visą mane šauktukas. Klaustuko nėra ir negali būti, nes aš esu naglas.

Nesėdėjau rankų sudėjęs, kreipiausi pas specialistus ir kokius dar garsius. Dievaž nemeluoju. Mokėjau pinigus ir maldavau. Chebra- padėkite! Ne, atsako nėra. Tiksliau yra- medikamentinis gydymas pačiam pone nereikalingas, tiesiog esate galutinai, neoperuojamai naglas.

Viešpatie tu mano Dieve, Buda, Svolotustra, Vytautai tu didysai, na susiimkit, matot diedas bėdoje.. Melst man čia jus iš karto visus, o gal po vieną iš eilės, kad nebūčiau naglas?

O atsakymo nėra. Kažkas vis tiek tavęs bijos, nes tu esi paprasčiausiai, grubiai naglas ir jam šalia tavo gyvenimiškai sukauptos referencinės galios yra tiesiog nejauku.

Na, o jei žmogus ne santūrus, tai gali tau tiesiai į kaktą pokštelt- esi man atgrąsi šlykštynė.

Sakysit, kad tai jų problemos? Palaukit, - ne apie tai kalbam. Jei tokias sąvokas naudosime, tai ar nepasiliksime tiesiog nepataisomai nagli?

Ir tuoj, tuoj išlys gogo naglas komentaras. Kita vertus nepakomentuoti taip pat kaip prašyti komentaro irgi būtų nagla..

Ką reiškia naglas?
2021-01-10 03:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-02-01 22:04
Lech
Ne. Pabaigta klausimu todėl, kad tau pačiam paliekama spręst ar esi naglas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-27 11:18
Impuls
Toks įspūdis, kad reikėjo  per trumpą laiką parašyti žodžio "naglas" asociacijas taip, kaip užplaukia ir kaip ranka vedžioja. Tokiu atveju dažnai ir paaiškėja daug kas. O čia pabaigta klausimu, vadinasi, net pačiam nepaaiškėjo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-15 22:33
kaip gera gyventi
Autoriui: gal parašykite koks šių minčių esmė?
Ar tai psichologinė analizė?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-11 20:38
ONYX
Vysiški viejai
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-10 18:59
užkaboris
apie įžūlumus juokų (ru) https://www.youtube.com/watch?v=oQjcJWDxUpo
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-10 16:50
neberijus
Naglas - tai įžūlus. Geriausias vaistas - į kaktą.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-10 15:20
Juozas Staputis
Epizodas iš Rašyk'o plotų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-10 11:51
Loke1
Naglas - tai, kaip sakoma, arba drąsus arba neapsakomai kvailas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą