Kietumas, jo nepripažins kėdė, leis
truputį tik ilgiau žiūrėt gilyn į
danguj lopelį mėlio galimai ledinį.
Stogų namai neturi. Kaladėlės.
O Hondos neatskirsi nuo Tojotos.
Lavazza lygiai kaip Pellini.
Abi, kaip tie automobiliai, juodos.
Pirmumo nepasidalinę.
Vyresnės damos lieknos. Jaunos –
na, tarkime, šiek tiek apkūnios..,
ir su kai kuo tos formos pjaunas,
o visa kita, galima sakyt, puiku, nes
visiems gerai, neatsipalaidavę
vien tik virėjai, o ir padavėjai,
garsiakalbyje Šubertas, jo Ave
Marija, ir staiga visa erdvė, jei
taip galima sakyt, įgauna
kažkokį neapčiuopiamąjį tirštį,
ir pagalvoji, o dangau, na
kodėl to negali pamiršti,
žiūri į dangų, neskubu, ir kur gi
skubėt, kai temsta taip lėtai, kai
plonyčiai debesys nusmurgę
todėl žvilgsniu lengvai pataikai
į žvaigždę pirmo dešimtuko –
ketvirtą, penktą ar septintą,
išnirusią iš Oriono ūko,
galvodamas, kad link tavęs ji krinta,
ir pagalvoji, tas kėdės kietumas,
kai taip gerai, ne toks jau kietas,
bet metas, kėdę tą pastūmus,
traukt pildyti sapnų anketos.
Užkabori, kalbi kaip komuniaga. Vis tik užsipulti dėl dekadentiškumo - praėję laikai. Estetika, sąskambiai. Jei Leo vadini dekadentu, tada ir Radauskas, ir Venclova... Visi tikrieji poezijos estetai tokie.
Nenori būt dekadentas - rašyk apie spaliukus, ir kaip Leninas mentalistine galia II didžiąjame Tėvynės kare įveikė covid-19 :D
išsirinkau man imponavusias eilutes. už jas 3. hondą nuo tojotos atskirčiau. juoda leidžiasi apdainuojama. kaip emocija. bet turi būti liūdna. gal čia tik mano užgaidos. taigi įdomiau man nuskambėjo:
žiūri į dangų, neskubu, ir kur gi
skubėt, kai temsta taip lėtai, kai
plonyčiai debesys nusmurgę
todėl žvilgsniu lengvai pataikai
į žvaigždę pirmo dešimtuko