Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Susipažinau su juo ir tą patį pirmą vakarą, atsiguliau su juo į lova, nepamirštama naktis buvo. Vis laukiau kito savaitgalio, nes žinojau, kad jį vėl pamatysiu. Laukiau tų akimirkų, kai būsim tik vieni du, niekas nieko negirdės ir nematys, žiūrėsim filmą kartu. Tyliai apsikabinsim ir lauksim ryto. Buvo nuostabu...
Bet dabar, kai jau praėjo, net puse metų, nuo pirmo mūsų karto kartu, nuo pirmo pasakyto labas, viskas pasikeitė. Paskutiniu metu, arba aš atėjau į protą arba jam aš jau nusibodau. Žinau, kad senai reikėjo skirtis ir eit savais keliais, nes mes, net ne pora, o tiesiog draugai, kuriai kartais pramogauja kartu... esmė ta, kad nežinau, ką jam jaučiu, nes jei nieko nejaučiau, tai būtų daug lengviau, jį paleisti, sakyti - gerai tegul taip bus, kaip nori... Aišku sakiau jam tai ir žinot ką? Nepalengvėjo. Norėjosi ištarti jam, kaip jo pakęsti negaliu, bet tuo pačiu metu ir palikti negaliu, nes be jo aš nematau ateities...  bet baimė sukaustė mano balsą, todėl tyliu iki dabar ir laukiu pabaigos. Ar tai gali reikšti meile jam? Tikriausiai, kad ne. Jei jis neatsako man tuo pačiu, tai gali būti meilė be atsako? Taip ir yra todėl tiesiog nebegaliu...
2020-11-11 00:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-11-18 16:57
moteris_vovere
Tokiems tekstams yra BLOGai.

Tai kaip blog'o autoriui ir atsakau: aišku, kad gyvenk savo gyvenimą, dieve, nėra laiko šitiems žaidimams gyvenime, arba pasilik jį kaip draugą-sugulovą ir nesikankink. Knygų eik skaityt, vyno gert, filmų žiūrėt, bėgiot ar šunis vedžiot. Jei nėra kibirkšties, tai nėra. Susiimk ir varyk žydėt pasauliui.

Bet ir kaip rašyko autoriui: Tikrai, cituoti norisi klimbingupthewalls.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-11-15 12:37
klimbingupthewalls
Tokie įrašai turi atsirasti dienoraštyje stalčiuje. Jeigu norisi viešumo (ir galimai kitų reakcijos, kuri gali būti nebūtinai maloni), tam tinka ir Rašyk.lt dienoraštis, kelkite ten. Į kūrinį tai niekaip nepanašu, todėl vertinimas griežtas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-11-15 12:03
Damastas
Jeigu tai ne dienoraštis, tuomet pažymėčiau, jog paliekate daug kalbos šiukšlių tekste, besidubliuojančių žodžių, vietomis netiksli ir skyryba. Jeigu vertint kaip sielos šauksmą, galima nekreipti dėmesio į tas klaideles, bet tada kyla pagunda pripaistyt čia viskių "išmintingų" patarimų. Nežinau ar tai yra šios svetainės užduotis.
Išsirašykit viską, jeigu neina kalbėtis (:
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-11-11 19:02
Kriso_Hare
be kilmės ir subjektyvus pasakė daug. Aš neturiu ką šiuo klausimu... jei ne apie gana silpną tekstą, tai gal apie... gyvenimą. Man atrodo, kad ryšys niekada neišsilaiko ant vieno siūlo... Už drąsų atvirumą - 2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-11-11 16:35
subjektyvus
Gal kiek padėtų savivoka, teksteliuko klaidų taisymas, rami savianalizė ... jei įmanoma. Bet čia dar gyvent ir gyvent. Ir iki gyvenimo ir iki lit. teksto.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-11-11 10:56
be kilmės
jausmai ir blaškymasis gali būti labai tikri, bet toks jų aprašymas dar nėra kūrinys; patartina skaityti geras knygeles.. daug knygelių:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-11-11 10:37
Alfa
Nu ne tikrai  ne...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-11-11 02:47
gogo
čia ne apie mus...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą