Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Užsisakiau aš Mirčiai mirksint, smėlėtame kalnelyje kur į pušyną kyla,
(Ugninis Belzabubas sudrebėjęs jau į sąsiuvinį užsirašė)
trečioj eilėj ketvirtąją nuo krašto, Ąžuolo šaknim išpintą duobę.
Įpilkite man Romo! Bohemijos ištvirkėliai plebėjai nugalėto išdidumo.

... kaip gera nesirūpint ateitim... akyse orgijos jau stovi...

Vyniokitės apie mane, ištvirkėlės Ugnies samdytos Dioniso Bakcho Deivės!
Savom kančiom, atsineštom iš smirdinčio Pasaulio, sumokėsiu dosniai!
Lai ūžia šiandien šitas Paleistuvių Bičių nesutramdomojo Geismo avilys!
Dievobaimingųjų žmogystų išsvajotą Rojų Pragare mes padarysime! Dar Romo!

... kas ten viršui svajota - išsipildo... svarbiausiai tik numirti reikia...

Duobė jau užsakyta! Man ramu. Daugiau šampano, vyno ir nužudančių Aistrų!
Taip ir žinojau, kad viršui gyvent neverta! Moralės spąstų Realizme...
Šlykščiosios Arogancijos ir Tariamojo Mandagumo  kvaila Kvailystė pagimdyta...
Praverkime truputį Žemę! Lai idiotai sukrenta į Pragaro pašventintąją Ugnį!

... cholerikai valdyt Pasaulį gali... sutrypkime netikusį tą Rojaus etiketą...

Prašau! Daugiau dar Romo! Išmaudysim jame taip smerkiamą Nuogybę mirtingųjų.
Gėda lai dega laužo liepsnose! Aistra Nuogumo išvalys prišiukšlintą Pasaulį moralistų.
Šaukiu visus! Palikite tą pūvančiąją Žemę! Rojus čia... Kiekvieno teisė pasirinkti...
Dar romo ir glamonių mums, suteik Ugnini Belzabube! Gyventi norim Laisvės nukankinti!

Užsisakiau aš Mirčiai mirksint, Bohemijos pašventintą, smėlėtą duobę...
Ugninėm Bakcho Deivėmis nuklotą...
Ar šitaip galima numirti?...
Reikia...
2020-09-01 09:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-02 02:24
Vetra Vika
Gudruolis-:))...tolokai ta duobė ir laikas kol bus išpinta -Šimtamečio Ažuolo šaknimis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-01 15:57
Nuar
Švaistūniškas požiūris į gyvenimą: bohemiškoje Bakcho deivėmis nuguldytoje vietoje greitai gyventi reikia, o ne apie mirtį galvoti. Na, nebent jau paukštukas nebečiulba.:) 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-01 15:24
raidelė
o gal jums dangus pažadėtas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-01 13:36
Atėja
man šiek tiek visko perdaug, todėl 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-01 10:15
varna
uhuhu ohoho
kiek energijos ištransliuoja tekstas
asocijuojasi su mefistofelio arija
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą