Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kur jau ten man skubėti…Atsikėliau vėlai. Atsigėriau  kavos.  Pradėjau rytinį tualetą. Aš jau nekalbu apie kosmetiką…Kol susidedi dantis, susitvarkai pasiklausimo aparatūrą – pietūs ateina.
    Taip ir vargsti moteriškė pagyvenusi. Pietus – tai jau apsi-ginklavusi pasitinku. Tiesa sakant, nelabai aš jau ką ir tesuvalgau… Pusės kilogramo lašinių su geru svogūnu priešpiečiams ir neįveikiu. O būdavo…Oi, kaip aš galėdavau pavalgyti. Tai vis iš tų baimių, stresų ten visokių, kaip dabar medicina aiškina. Bijai, kad pensija sumažins – tai ir kerti. Į priekį, į priekį  – prisivalgai, sotiniesi.
    Po pietų ką veikti? Reikia Janei paskambinti…Pakeliu ragelį, surenku numerį, palaukiu, kol pasigirs signalas ir staigiai dedu ragelį atgal. Neduok, Dieve – atsilieps: mokėk tada už pokalbį. Laukiu. Pasigirsta skambutis. Neišlaikė Janės nervai.
–    Tu man skambinai, Gene?  –  klausia.
–    Aš, aš, brangioji, – užtikrinu. – Kažkaip nesusijungė!..
–    Žinau aš tavo – nesusijungė!.. – pyksta kitam laido gale.
–    Kaip  nori,    jeigu  tavęs  nedomina,  ką  vakar    iškrėtė  Vaclovas? … – abejingai atsakau. Ir padedu ragelį.
    Vėl pasigirsta skambutis.
–    Kam padėjai ragelį – ragana tu!?.. Pasakok greičiau!
–      Greitai    neišeis, –  aš  atsikvėpiau  prieš  startą… O  galvą  dirba kaip  Šachrazados rytui auštant! Kaip ją čia geriau suintriguoti?
    Kad Vaclovas alkoholikas, narkomanas –  jau pasakojau. Kad mergišius ir žydrasis – kitas epizodas. Kad žmona žymiai jaunesnė išardė šeimą, apsuko seniui galvą, pati nežino, kur jos trys  vaikai – jau buvo. Kad sanatorijoje ji susirado  ar santechniką iš Ukmergės, ar  melioratorių iš Žiežmarių  ir važinėja pas jį į pasimatymus – irgi jau praeitas etapas. Kad aš geraširdė, jiems visaip padedu…
      A-a- aaaa! Štai!  Sugalvojau!
–    Žinai, Jane, jau kuris laikas Vaclovas pradėjo prie manęs  seksualiai priekabiauti…
–    Eik tu sau, Gene!.. – pasigirsta nustebęs ir labai nepatiklus balsas. –  Žinau, neabejinga ji Vaclovui.
–    Žiūrės jis į tave, juk jo žmona 30 metų už tave jaunesnė, o jis apie aštuoniolika!.. Melagė tu!
–    Na,  tai    kas, kad  jaunesnė,  bet  ji  ne  tos  pakraipos. Supranti, ne į jį pasisukus.
  –    Reikalinga tu jam, sena sutrauka –  tavo užpakalis dirbtinis!.. Nesulauksi tu tokios laimės, kad Vaclovas prie tavęs seksualiai priekabiautų!!! – ir vėl  įniršus trenkė ragelį.
    Puiku – džiaugiuosi.  Draugei visai dienai nuotaiką sugadinau. Užsidedu pasižvalgymo aparatūrą –  akinius, (neduok, Dieve, ką nors nepastebėsiu) ir išeinu į žygį. Nežinau  į Savivaldybę ar dar į kokią įstaigą užeisiu rinkdama informaciją, nežinau dar. Palaukit, dar ne toks ir dirbtinis tas mano užpakalis, padarysiu aš dar šiandien kažkam svetimų liežuvių vakarienę. 
    Žinote, jaučiu malonumą – praturtinti mano brangių kaimynų ir pažįstamų žmonių biografijas naujais faktais.  Žodžio meistrė – aš  menininkė, Šachrazada - vietinė! Gaila,  nevertina.
2020-07-16 08:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-16 20:14
Nuar
Vietoje "rytinio tualeto", mano nuomone, sklandžiau skambėtų svetimybė "baizelį" arba savęs tąsymą. Labiau tiktų prie tolesnio pasakojimo stiliaus. Dabar ši vieta atrodo perdėtai inteligentiška, lyginant su likusia įtikinamai kasdieniškai aprašyta gyvenimo istorija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-16 12:33
neberijus
Klaidas praleidau. Šios moters kalba  - be pakeitimų.   
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-16 12:00
Lui
Lui
"Pradėjau rytinį tualetą" - ar tai reiškia, kad tualete gamtinius reikalus atliko? O kur dar galima? Tekstą reikėtų dar šiek tiek pašlifuoti, peržiūrėti. 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-16 09:27
Erla
pasiklausimo - pasiklausymo, bet gal klausos aparatą
pensija - pensiją
pokalbių planai pigūs, todėl neįtikina

3-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą