Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vakarop žmonės pamažu išsiskirstė. Kambaryje tvyrojo salstelėjęs  smilkalų, gėlių ir eglišakių kvapas. Likome penkios pagyvenusios moteris, (velionės sesuo Birutė ir mes – draugės kaimynės).
–    Savo paskutiniam pasirodymui Julija neblogai pasiruošė, – jau garsiai pastebėjo Laima.
      Teko pripažinti. Prietemoje, net ir pašarvota besišypsanti  pusamžė moteris atrodė patraukli. Kokia tai buvo graži ir lemtinga moteris  – liudijo dvigubai už ją jaunesnė nuotrauka.
–    Ar ji jau nepavojinga? – paklausė Alma.
–    Gera buvo velionė, – atsidūsta jos sesuo Birutė. –  Pradėkime atsisveikinimo vakarėlį.
    –  Tau pradėti, tau pirmenybė, – pasiūlė Alma. – Tau pirmai ji vyrą nuviliojo, vieninteliai seseriai…
–    Palaukit, įsitikinsiu, ar ji tikrai negyva?  Tikrai! Dieve tu mano!..
    “Tu išėjai,  bandau tikėt, dabar jau mano Juozą tu paliksi. ”
        Išklausėme Birutę, kuri net apsiverkė pajutusi  palengvėjimą. Nors,  tiesa sakant,  ne  kažkas jai iš to Juozo ir teliko. Prasigėrė. Pasiims jį velionė, oi pasiims į  Anapilį. Ji tokia,  kas jau buvo jos  – nepaleis.
–  Kaip nustatėte, kad ji negyva? – paklausė Loreta.
–  Aš jai bandžiau įžnybti. Štai nagą nusilaužiau, – atsakė Alma.
Laimos rankinėj suskambo telefonas.
–  Tikriausiai iš pragaro skambina, – pakomentavo Loreta. – Paklausk kiek ten pragare pėdkelnes kainuoja?
–  Alfonsas nori ateiti atsisveikinti, – pranešė Laima.
–    Pasakyk jam, šiandien mergvakaris, – įsiterpė Birutė. Galės rytoj prie meilužės verkti, kai karstą reiks nešti.
–    Apie mirusius gerai arba nieko. Mano eilė deklamuoti, – prabilo tylenė  Reda. – Kai velionė su mano Zigmu pradėjo trankytis, “darbo reikalais“ prie ežerų važiuoti, kiek kartų aš jos prašiau: “Julija dažniau išeik vėlai vakare pasivaikščioti. Gal koks girtas vairuotojas pervažiuos”.  Dešimt metų reikėjo laukti. Jau ir Zigmas į protą suaugo. Kas galėjo patikėti, kad jos širdis silpna? Tokia širdis!
  –    Anokia čia tavo poezija Reda, – nutraukė Loreta. – Kai  Julija mano Stasį išmainė į Laimos Petrą – pati girdėjau.  “Stasy, Stasy, – suokė. – Pats žinai Petras man viršininkas, nesijaudink jis senesnis už tave! Nieko tarp mūsų nebus. ”
–  O po savaitės, – vėl pati girdėjau. “Stasy, Stasy, o Petras tai vyras “oho”.  Net man patiko. Stasiui infarktas, vos išslaugiau prieš skyrybas.
  … “Su mylimaisiais nesiskirkite, ” - vėl deklamuoja Birutė. “Ir jeigu jie išeis minutei  – amžiams palydėkime”…
– Nežinau turbūt iškarksėjau aš mylimai  seseriai mirtį. Vis į sanatorijas jį važinėjo. Kokio velnio, klausiu jos,  tu po tuos kurortus lakstai?
–  Purvo vonios man  labai padeda: matai kokia linksma ir laiminga grįžtu.
  –    Pratinkis, pratinkis prie žemelės, – tada pasakiau.
  –  Neieškojo žodžio kišenėje  velionė, – prisiminė Alma.
  –    Kai aš jos paklausdavau: Iš kur tiek sveikatos turi?
”Nesulauksi“, – atsakydavo. Štai ir sulaukiau, bet turbūt  ir iš Anapilio ji mane šauks Alfonso balsu: “Julija”!.. Ir atrodys, kad tai aš numiriau.
  Išmušus  dvyliktai, ir sulaukus pirmųjų gaidžių; įsitikinę, kad velionei jokios antgamtiškos  jėgos nepadės  prisikelti iš numirusių – išsiskirstėme. Išsiskirstėme, jausdamos palengvėjimą kaip po gero grupinės psichoterapijos seanso. Geras buvo mergvakaris – ilgai lauktas!..
2020-03-16 03:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 14:05
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-02 16:16
gogo
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-03-16 23:29
Nuar
Jei ne visą svietą, tai bent namo kaimynių vyrus pamylėjo. Kaip Dievas prisakė, negeidė, panaudojusi ir į kitą keisdama atgal grąžindavo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-03-16 18:01
ONYX
Man vot čiutačku tėsioginės-niatėsioginės kalbos skiriba če niapatinka nu yr tė dauktaškei po šaukštukų... A šeip vyskas ėmocyškai tikslei atlikta vot tyk vėjkėjų vardų daugokoka pasyrodė

Uš satira butu "pianki" nu biat atlikymas šlifotinas

4.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-03-16 08:41
54496
Paskaičiau ir prisiminiau - nekask duobės kitam...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą