Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ant tavo sienos vis dar yra mano bato žymė. Ar pasakojai jai, kaip ji atsirado? Ar išvis kalbėjai ape tą keistą būtybę, kuri iš tavęs pasisavino viską, kas tau svarbiausia? Nesigailiu savo sprendimo. Dabar man gera, bet negaliu apkęsti minties, kad ji liečia tavo kūną taip, kaip seniau galėjau tik aš. Savininkiškumas ir yra egoizmas? Ar jau galiu vadinti save sąmonės srauto valdytoja? Ji rožine striuke. Ji graži? Esu įsitikinusi, kad mano juodos pėdkelnės tau patiko labiau. Sakiau, kad nusipelnei būti laimingas, o su manimi laimės nerasi. Melavau. Nenoriu tavo laimės. Noriu, kad kentėtum. Tai dar vienas būdas man pasijausti mylima. Liko išlaikyti vieną svarbų egzaminą. Visa kita ateis savaime. Apie tave nešoksiu. Tau taip pat. Klaupkis ant kelių, noriu valdyti. Man trūksta kūno šalia. Bet ne tavo. Dviejų kitų.
2019-03-04 15:58
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-06 08:52
forehater
Per trumpas net šiukšlių dėžei. Emocija daugiau nei forma ar idėja. Rekomenduočiau praplėsti, padaryti situaciją, vaizdą, dialogą arba bent jau ilgesnį monologą. Taip pat tavo vietoje nepriimčiau daugumos čia esančių komentarų asmeniškai, nes jie nėra labai konstruktyvūs ar empatiški autoriaus būsenai. Tiems žmonėms nelabai rūpi tavo jausmai ir čia tavęs neginu, o tiesiog konstatuoju bendrą faktą - nepažįstamiems žmonėms dažniausiai nerūpi niekieno jausmai apart jų pačių. Tad sužavėti juos savo jausmais yra tas pats, kas užsidėti po 50 kg svarmenį ant kiekvienos kojos ir badyti sušokti baletą. Veikiau tie komentarai tau atrodys destruktyvūs ir blogi nei naudingi, bet gera žinia - tai praeis.Per vieną dieną/savaitę/mėnesį rašytoja netapsi. Bet gali atsiversti po tiek laiko ir savikritiškai įvertinti iš meninės, o ne jausminės pusės, ar tai tikrai verta buvo skelbti čia tokia forma. Anksčiau čia dėdavau kūrybą, parašytą vien iš emocijos. Dabar, kai pasižiūriu į save - cringo maža nepasirodo. Turi nuspręsti, ar nori čia talpinti techniškai išbaigtą ir prasmingą kūrybą, ar tiesiog išsipasakoti kažkam apie savo jausmus, bet turėk omenyje, kad čia žmonės nelabai gerai į juos reaguoja. Tad arba rask būdų, kaip juos subtiliau pateikti, jei tau ši tema atrodo svarbi, arba susirask kam realybėje pasipasakoti. Laikykis, nepasiduok (hormonams).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-04 20:52
Žilis van Gogas
Tinka gal tik į dienoraštį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-04 20:03
Nuar
Niekuo neimponuojantis panelės monologas apie tai, kaip jai be sekso stogas važiuoja.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-04 17:49
_žemaitukė_
spardęs kap kumelys, tai ei praspyri tavi ;O)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-04 16:20
April is the cruellest month
man juodos p irgi patiktų labiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą