Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tema: Tik tiešytis reikia, jeib mylimai išgaišus, jis užsikėtė ne mūkomis nusidovyti, bet čėsą jam duotą viežlybai nugyventi.

___

Raudonos suknelės liepsna -
namų pelenai mano rankose
pradingsta
                ir vysta delčia
ant kurios už kalnieriaus pamautas

berniūkštis svajoja laidynę
iš mėnulio pasidaryti

ir šaudant žvaigždes
jau priešpilnį kryžminti
su kūju.
            Geltonos apykaklės

Išdžius, kaip laiškai
kaip oda

Kaip žolytės vazonas prie lango

Aš žiūrėsiu, ir lauksiu, ir va
nepamiršiu ką visa tai lemia.

ττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττ

Kadangi, neužteks pinigų nusipirkt
tos raudonos suknelės
                                pėdsaką kvapnų
šią ryškiai tamsią naktį aš
tiesiog paslapčia
vaginu
2018-11-18 06:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-18 21:31
Žilis van Gogas
O aš ,nors mano balsas nieko vertas,atiduodu balsą už Vladimirą, nes įdomiau pasirodė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-18 17:09
Nuar
Išvertus iš senosios būrų šnektos į dabartinę kalbą, tema skambėtų taip: "Tik reikia džiaugtis, jei mylimai numirus, jis apsisprendė ne skausmu save numarinti, bet duotą gyvenimą nugyventi tinkamai." Tiek Konstantino, tiek Vladimiro eilėraščiai yra nutolę nuo šios temos, todėl tenka ieškoti, pas ką daugiau sąlyčio taškų.
Taigi, Konstantino eilėraštis "Aukso amžiaus mirtis". Vien paminėti būrų nepakanka. Tai, veikiau, atsisveikinimas su tam tikru laikotarpiu, bet ne su žmogumi. Sąlyčio taškas su parinkta tema - bendra nuotaika ir įtikinamai išreikštas noras gyventi toliau pastoviai besikeičiant viskam aplinkui. Šiame kūrinyje man patiko eiliavimo būdas, gebėjimas išlaikyti pastovų ritmą, orientuotą į veiksmą. Durų stakta, smingantys namai ir svirduliuojanti kėdė, net ir carienė prieš patrankas, viskas skaitant dėliojasi į smalsumą žadinančią skaitytojui visumą. Raukšlių kanjonai sukelia liūdesį, bet "špygavimasis" paskutinėje strofoje savo šmaikštumu atkuria viso eilėraščio greitumo pojūtį.

Vladimiro eilėraštis "Po lygiai". Sutikčiau su nuomone, kad šis kūrinys yra arčiau paskirtos temos. Praradimo ir ilgesio jausmas perduodamas per "raudonos suknelės" vaizdinį. Nesutikčiau, kad tai socialinių laikmečių pasikeitimą žymintis simbolis. Prisiminkime I.Grino "Raudonos burės". Ar kas nors dabar sako, kad šis kūrinys šiuo simboliu žymi tam tikros epochos atėjimą. Vladimiro eilėraštį aš vertinu, kaip arčiau meilės lyrikos esantį. Bet tai mano asmeninis pasirinkimas. Kartu šis kūrinys atrodo labiau vaikišku, kadangi berniūkščio vaizdinys ir šio herojaus fantazijos (vos neperaugančios į fetišą:)), būdingos tam tikro amžiaus žmonėms, kai vidinis blaškymasis yra veikiau dorybe nei nepatogumą keliančia būsena. Svarbiausia, ko trūksta šiame eilėraštyje - pasiryžimo gyventi toliau, o tai buvo būtina paskirtos temos sąlyga. Kūrinį perskaičiau, kaip gyvenimą skausme čia ir dabar, kol kas dar negalvojant, kad reikia pasiryžti nugyventi gyvenimą kitaip.

Išvada. Konstantino eilėraštis patiko savo aistra. Vladimiro eilėraštis patiko tuo, kad jame daugiau asmeniškumų, bet jie nuskambėjo ne taip įtikinamai, kaip norėtųsi. Todėl šį kartą Konstantinui 5, o Vladimirui 4 su puse. Pirmame raude pergalė Konstantino pusėje. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-18 14:16
Lui
Lui
Šis man gerokai silpnesnis, tai visu balu mažiau. 3,7
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-18 13:59
MacteAnimo
vis tiek* klaida
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-18 13:50
MacteAnimo
Šitas arčiausiai pergalės, nors ir neturiu balso, bet vistiek!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-18 10:50
tomkompotas diletantas ir paprastieji gružliai
vaginimas gerai. bet pati pabaiga nuo "kadangi..." atrodo kaip koks gremėzdiškas sakinys. na, toks kūju aplamdytas. nostalgiškame fone žolytė (kažkaip susiinterpretavo ne varputis ir ne garšva) nuskamba kaip šypsenos rudimentas. bala žino ar tai gerai. 
patiko jog suknelė įšvilkta į režimų ir laikmečių šviesą (o gal atvirkščiai - šie aprengti sentimentalijų suknele). bet naftalinu pakvipo. tarkime kad taip tyčia.
3,9
nepaisant to jog pasirodė šiek tiek arčiau temos esantis - pralaimi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-18 08:38
tictac_it
Čia lyg ir lengvas, šiek tiek pamaiviškas tekstas, bet puikiai pataikyta temon - ta raudona suknelė - tai ir išgaišus sov. realybė, ir ilgesys kūniškas jaunystei :) 4,2  - laimi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-18 07:04
Mephisto
Raudonos suknelės, namų pelenai, na, ne itin originalu, švelniai tariant (: Komunizmas bei religija taipogi. Kitą vertus, vėl, eilėraštį gelbsti pabaigos "vaginimas".

Balas: 3.6
Pralaimi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą