Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Žodžiu, sėdžiu ant šakos, gurkšnoju iš tirščių suburtą birzgalą. Atbėga puskaimynė dusdama. Pusė kaimynės, nes tik sezono metu čia gyvena, be to, mažytė. Tokia pusamžė moteris. Pasakoja, kaip pusvalandį bandė užvest žoliapjovę ir jos ligota širdis vos nesustojo. Gerai, eime. Kaip grūdų maišas nusiverčiu nuo šakos. Pakeliui perspėju, kad nieko neišmanau apie žoliapjoves. Tris kartus trūkteliu virvę. Nieko. „Turbūt žvakės apsisnarglėjo“- sakau. Ji linksi, tarsi suprasdama. Būtų gerai leisti toms žvakėms apdžiūti. Grįžtu toliau tabaluoti ant šakos. Po valandos išdygstu prie žoliapjovės. Nusikosėju pranešdamas – aš jau čia. Apžiūriu žoliapjovę savo skvarbiu mėgėjišku žvilgsniu. Pasukinėju kažkokį įtartiną varžtą. Patraukiu už rankenėlės. Veikia! Atbėga kaimynė. „ Ačiū jums labai, ačiū.. “ - dėkingumu trykšta lyg būčiau iš ugnies ją ištraukęs. Agregatas nusitempia moteriškę į pievą.
Prabėga savaitė. Baigėsi kruopos. Per laukus į pardutuvę. Makaronai, trys svogūnai. Prie kasos pardavėja tarškindama klavišus sako - „Man reik jūsų pagalbos“. Kilsteliu antakį. Mes jau rudenį su ja susipažinom, kai nenoriai pasidaviau jos smalsumui – iš kur aš? Kaip čia atsidūriau? Iš ko ir už kiek pirkau trobą? „Sako, kad jūs burtininkas“ pridūrė. Štai taip gimsta burtininkai. Ir sklinda garsas per Marijos žemę. Burtai yra visur aplink mus. Reikia tik surasti varžtą su rodyklėmis Fuel ON/OFF.
2018-09-08 18:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-14 16:03
sesė mėta
Nu ką, istorija yra, o aš, panačius teksto ilgį, jau maniau, kad šiaip bus dienoraštinis pamąstymas. Vis tik labiau panašu į tekstuką rašomą ant facebook'o sienos, ne į savarankišką literatūros kūrinį. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-08 23:38
Erla
Pradžia lyg ir nieko.
Į ,,pardutuvę'' labai nuskubėjot.
pardutuvę - parduotuvę
2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-08 21:35
Nešvari Dvasia
tikrai, jokie čia burtai, visų galų Jurgeli.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-08 20:58
Lui
Lui
Kaimuose gandai sklinda greitai. Jei sutaisėte žoliapjovę, tai kokie čia burtai? Jūs ne burtininkas, bet visų galų meistras! 

Kažko pritrūko šiame tekste. Gal įtampos, gal intrigos. Rašote sklandžiai, tai manau, kad dar mus nustebinsite. Dabar 2+
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-08 20:20
Žilis van Gogas
ATS: prozą
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-08 20:19
Žilis van Gogas
Nepanašu į proza, daugiau į pasakojimą
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą