Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pirmas prisiminimas – mes gyvenom paskutinėj gatvėj mieste. 1991 metai. Sausio 12 dienos tamsus vakaras. Keliu nuo Gedimino gatvės link Prienų juda tankų vilkstinė. Tėvas ir mano vyresnysis brolis Arijus, išeina į lauka jų pasitikti. Tėvas skanduoja: „Ūrą! Ūrą! ”.
Motina mane, trijų metukų vaikutį, laiko ant rankų. Mes žvelgiam pro langą.
- Mama, kas čia? – klausiu nerišliai.
- Žiguliai skraido, sūneli. Žiguliai skraido.
Motina atrodė susirūpinusi.
Po kelių minučių grįžo tėvas su broliu.
- Dalbajobai blin, - piktai prakalbo tėvas, - tankai išvaikys tuos demonstrantus. Negi Lansbergis galvoja, kad su šita savo propaganda, sugriaus tokią valstybę. Tai lyg pūtimas prieš vėją, - nusijuokė jis, - tegul eina tas Lansbergis dar padainuoti. – nusikvatojo tėvas ir įsijungė savo „Radiotechnika“ radijo imtuvą. Jis klausėsi kažkokio rusų radijo pranešėjo, nes LRT jam jau buvo žlugusi. Jis vadino demonstrantus, prie televizijos bokšto, tėvynės išdavikais.
Tėvas klausėsi ir visa gerkle kvatojo, o motina paslapčia braukė ašarą.

Kitą dieną, visais kanalais, pranešė, kad sausio tryliktosios naktį, prie televizijos bokšto buvo nužudyti trylika demonstrantų. Dar nežinia kiek buvo sužeisti.
Tėvas tada ilgai lupo motiną, o aš rėkiau, nes negalėjau nieko padaryti. Bet tada, būdamas trijų metukų, prisiekiau sau, kad užaugęs atkeršysiu savo tėvui.

2018-06-12 01:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-10 19:03
sesė mėta
Na ok, gerai kad pradedama nuo įvykio, bet šiaip neužkabino. Čia labiau ne įžanga o trumpas apsakymukas, kurio mintis "atkeršysiu tėvui, kad lupo motiną". Tai gal nebe pirmą kartą? Ar tik šitas kartas veikėjui įspūdį paliko?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-06-20 01:56
LAU_RYN
Nu įdomu, įdomu... Iš principo nemėgstu politikos, bet šitas suintrigavo. Dabosim kas bus toliau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-06-18 04:08
Škiperis
Ačiū, Svolač. Pagal plana turėtų būti 12 dalių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-06-17 17:45
Svoloč
Mane užkabino, tiesa, pirma perskaičiau penktą dalį. Patinka trumpas konkretus dėstymas, gana šaltas tonas, toks iš šono stebėjimas, patinka, kad nesistengiama sugraudinti ir neteisiama nė viena pusė. Žiūrėsim kaip bus toliau, ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-06-12 21:25
Nuar
Pažiūrėsime, kas toliau bus. Vienišas vaizdelis kūrinio nedaro.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-06-12 14:13
Škiperis
Ačiū. Jūs labai mieli. Tikrai nesitikėjau tokių šiltų komentarų. Aš Jus visus tiesiog myliu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-06-12 09:22
MadMū Kitkits
kai
galima
nerašyti
reikia
taip
ir
padaryti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2018-06-12 07:35
Žilis van Gogas
Dienoraštis. Tėvas lupo motiną(kaip bulvę?)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą