Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







`


Visą naktį girdėjos
ar čia ar kažkur tai toli
vaikas verkė;

Jis vis verkė ir verkė
bet aš negalėjau suprasti:

tas jo verksmas atsklinda iš kur - iš rytų
ar nuo vandens?..

tik užmerkęs akis ryškiai - aiškiai mačiau
jo lavondėmėm kojas pagautas;

ir nuslinkusius plaukus
įmintus į purviną ežero krantą

kur kaimynas praėjusią vasarą skubiai
skandino (maiše) kažką judančio gyvo

iki brėško - nutilo tamsa melsvo ryto
užuominų judesiu

kaip vagies su-šmėžavusio rodos jau čia
ir toli ten kur vieškelis pasuka lanką;

ir tada
kai aplinkui mane dar likučiai nakties kertėse nejudėjo
paskubom pasistengiau užtemdyt užuolaidom langus
bet veltui...

... vis tikėjausi - dar šitą verksmą išgirst
ir galėt pamatyt kur jis verkia?
bet galėjau girdėt tiktai tai
kad
be galo be krašto
tylu.
2016-07-09 01:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 10:24
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-10 00:21
gunta
šiam pasauly visko būna, tik ne viską visi jame patiria, kas būna. būna ir klinikinė mirtis, būna ir koma-o sąmonės būsena pakitusi iš standartinės į nestandartinę ne pas kiekvieną įsijungia, patiriant tą pačią klinikinę, ar ne taip, Svoloč?

jei kalbant apie tai kas būna ir ko nebūna, va gi Bechtereva, didelė mokslininkė (žmogaus smegenų srities) kuri viską tikrina moksliškai, ir turi žiūrėti skeptiškai, ko negali paaiškinti, tačiau jai kai buvo, tai nesakė kad vaidenasi.

kartą, ji regėjo sapną, kad atėjo paštininkas, paskambino į duris, atnešė telegramą. telegramoje buvo parašyta, kad mirė jos mama, ir ji ruoštųsi laidotuvėms.
Sapnas buvo labai realus ir ryškus. jos mama buvo kaip ir sveika, po poros savaičių ruošėsi pas ją atvykti į svečius. Bet ji atsibudusi jautėsi taip realiai, kad turėjo, o tiksliau norėjo vykti pas mamą. jau jos bendradarbiai, kolegos, sako, tu ką, juk esi mokslininkė. nu ir ją atkalbėjo. emociškai ji jautėsi, kad turi pasimatyti su mama.

po poros savaičių mama neatvyko, bet tas pats skambutis į duris, ji atidaro, ten paštininkas, įteikia jai telegramą, ir ji sako, kad nors sapnas buvo labai neseniai, va tada kai ji viską mato-neatsimena to, ima telegramą, ir skaito. atverčia, o ten tekstas "mirė jūsų mama, prašome atvykti-ruoštis laidotuvėms". tada sugrįžo sapnas, į atmintį.
ji sako, kad labai retai verkia, bet tada verkė taip, kaip niekada, nu gi kodėl ji nevažiavo, kai visa jos esybė sakė važiuoti. ji dar būtų pasimačiusi su mama. kodėl ji leido sau būti atkalbama, juk ji geriausiai žinojo.

ji labai skeptiška mokslininkė-dėstytoja, labai ištikima mokslui, ir ten dinastija jau. jos senelis jau buvo tos srities žymus mokslininkas-paskui tremtinys...
žodžiu ne kokia nors bobutė iš lysvės :)

šiam pasaulyje visko būna, Svoloč.
čia ne apie vaidenimosi temą. ačiū kad skaitei, smagu kad gyvai atrodo tekstas-jame kalbama informacija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 23:54
Svoloč
Būna, kad vaidenasi, bet įtaigu, man patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 22:21
gunta
kada vaikai eina gelbėti šuniukų ir nuskęsta, tai tada man atrodo kažkaip daugiau tragedija, nei drama. bet komentuojant publikuojamą tekstą, tai, nėr dramos nėr tragedijos, tačiau kas yra - spėlionės, bandymas išsiaiškinti iš kur garsas, tame nėra dramos? ar yra, nu mano supratime nėra. tik toks nenumaldomas noras išgirsti, bet - jei jau neišgirdai, tai nebesidraskyk, reiškia neišgirdai, kam tą naktį stabdyti, jei jau nakties metu neišgirdai - o KAM?

tai vadinama dvasiniu ego.
jei žinai, kad gali užbėgt nelaimei už akių, nu tai daryk viską ką gali, o jei neužbėgai, bet padarei viską ką pajėgei, tada būk ramus, juk ne tu nelaimes sukūrei.
ne ne drama - proto neramybė. juk ne dievas esi, tik žmogus - nereikia kankintis, ir graužtis, jei padarei viską ką galėjai, bet nesulaikei, nesuspėjai - dievo keliai nežinomi.

bet kurioje sferoje, sakykim gydytojas, jis būna labai atsakingas, ir graužiasi, kad kažko neišgelbėjo, nors padarė viską, bet vis galvoja, o jeigu jis dar būtų... gal būtų pavykę...  o būna ir atvirkščiai, koks skirtumas, vienu daugiau ar mažiau, kad tik nesužinotų, kad klaida buvo aplaidumas, nelaiku pagalbos suteikimas, nors laiko užteko-kaip pėdsakus klastot, juk vis tiek to ir ano nesugrąžinsi.
ir vienas ir kitas kraštutinumuose, bet vis tik tas kuris stengiasi ir nerimauja, yra gėris, ania? tačiau dvasinis ego jame-juk ne jis mirties reiškinį sutvėrė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 21:30
Juozas Staputis
Rimta drama ir prasmė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 21:19
gunta
jeigu jau bliaunasi tau tai pabliauk, niu gi, zeit, bet rask tam vit1, niekaip skai2iuk7 nesusistatai? Na ir nesiseka gi tamstai, nieks neoparaliuoja be6ienaujant, ar petneshos liemen4l4s vis spaud=ia? ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 21:02
zeit
bliovimas tiesiog
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 20:34
gunta
gal baikit bazar1 zeit, juk 2ia jums nieko nebuvo pasakyta, bet ne, land=iojate vis, pristojate, ko dabar kaip ma=as vaikas be d4mesio. va skai2iukai, susistatykite raideles-gal truputuka u=siimsite...

TO RhouLand (kirvaboica, ania :D...)
nežinau apie kokius jūs laiptukus, bet žinau, kad čia apskritai jokių ašarų-tik uždavinys sprendžiamas, tačiau va, į tą patį vandenį du kartus neįlipsi. :) kiekviena sekundė jau numirė-nebegrįžta :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 20:21
RhouLand
laiptukai aukšti, o bet tačiau paašarojimai ant žemesniųjų čia girdis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 20:19
zeit
gunta nebesijauk
neaišku kuris čia idiotėlis didesnis
ar tas kuris jo veidu
ar tu
kai į pusę eilutės atsakai romanais
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 18:44
gunta
žinai, vienas žmogus, paskandino šuniukus, kurie šiek tiek augo, o paskui taip gavosi, kad visi kas žadėjo paimti, neėmė, buvo kalbų lygyje.
tai va, kol jie augo, prie jų vaikas jo prisirišo. dar nebuvo labai didelis, tai kaip tai sužinojo jis, kad nuskandino, (ką reikia nuskendo- numirė, nebeatgims, kaip koks Kristus, jis nesuprato. vaikai ir šiaip ilgai nesupranta kas yra mirtis. jie sako kad juk kaip vienas, po žeme, blogai. )
tai va jis jau po ilgo laiko, ėjo jų parsivesti, ar kaip jam atrodė, bet laukdavo, kad jie pareis, niu gi ir išėjo. į prūdą. aišku, nenuskęsti išėjo.

būna jautrių žmonių, ne ašaras lieja, ne tuščiai emocionalių, maitinančių savyje gailestį ir čia pat besimėgaujančių savimi jautriais, verkiančiais, be tik duok pabliauti ir dramatiškume pasimaudyti, paskui dar aptarti, "dieve dieve, dieve dieve", pasimėgaujant jautruolius vaidinti, arba aistras ant savęs draskyti, lyg gyvenimas pats būtų prisotintas ir aktyvus...
bet tikrai jautrių, reiškia jaučiančių momentą, kaip baigiasi atoslūgis ir prasideda potvynis; tai tikrai jautrių - skaitančių informaciją, (o ji juk jau tvyrojo aplinkoje, juk vaiko galvelė jau ilgai transliavo mintydama savo ketinimus, kad šuniukai pareis... tai būna, tą informaciją skaitančių-tik niekaip kartais nežinančių, kaip ją interpretuoti, nu kaip ir sapną, regi gi, bet ne visada žinai, ką jis tau sako...tai ir būna realiai skaitančių ir girdinčių, arba matančių, informaciją,  tik ne visada žinančių kaip ją interpretuoti- "iš kur vėjas pučia" negalinčių atrasti.
niu gi, tai buvo ženklų ir perskaityta informacija, šiek tiek anksčiau, nei tas vaikas ėjo šuniukų parsivesti... bet niekaip nesuprato, tas kas skaitė, ko dabar jis girdi, ir mato tas vizijas, kol neatsitiko dar po savaitės geros nelaimė, ar kaip čia pavadinti. o jei sugautų, sužinotų tiksliai, iš kur vėjas bangas atneša, na iš kur pučia, tai jau paprasčiau, pastebėti, kur mažieji gelbėtojai eina... ania;
tai matai kaip su tuo jautrumu, tictacuti :)

o su filosofija-visas gyvenimas yra filosofija, ir nėra,
čia jau aPuokas kaip žvelgi ir įžvelgi, jei turi filosofinį pamatą kokį nors, žiūri per jo prizmę ir matai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 18:05
A Puokas
dvasinga ir filosofiška.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 17:52
tictac_it
šiek tiek simuliakras - bandant sugestyviai išsireikšti  - bet savotiškai įdomu :) ... tik jautrumo ir tikrumo tame nedaug, man bent ... 3-
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 16:38
zeit
pasirinkai 'sielinį suicidą'
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 09:59
bebalsė
Zeit parašė, o kas daugiau:)

Dar džiaukis, kad Mengelė neatmekeno :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 09:44
gunta
ir statė, be jokios motyvacijos...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 09:43
gunta
o kas čia vienetuką pastatė? ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-07-09 09:40
bebalsė
Gražiai ir įtikinamai

5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą