Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Druskininkai iškilmingai išvežė senus suoliukus, buvusius  tvenkinio pakrantėje.
Iškasinėjant suoliukų betoninius pamatus buvo rasti sušaudytos devyniomis kulkomis moters palaikai . Neblogai išsilaikę. Krūtys dar vis buvo apgaubtos raudono liemenuko.
Vyresnysis policijos tyrėjas Karaliūnas, apžiūrėdamas keistą radinį, paslydo ant molio grumsto ir visa keturiasdešimtmečio jėga, stačia galva rėžesi į tvenkinio krantą.
Gausus būrys sparnuotų žuvėdrų pakilo, išgazdintos, sunerimusios, alkanos, sudžiūvusias snapais, purvinomis plūnksnomis.
Du negirti, bet išbadėję darbininkai įsikibo Karaliūno munduro.
Karaliūnas, pajutęs seksualias negirtų, bado nudailintų darbininkų rankas, griebėsi tarnybinio ginklo.
Pareigūnas nesitaikydamas iššovė 9 kulkas į darbininką, kurio ranka buvo arčiausiai jo užpakalio.
Kaip vyresnysis tyrėjas vamzdyje jis turėjo dar 10 papildomų kulkų, bet pareigūnas prisiminė geležinę taisyklę: už kiekvieną kulką reikės atsiskaityti, o Druskininkai mažas miestelis ir kiekvienas praeivis visada suskaičiuoja kiek pareigūnai išleidžia kulkų.
Kitas darbininkas, kurio ranka laikė pareigūną už nugaros, ėmė inkstiktyviai bėgti link restorano.
Jis jau nematė, kad kitas darbininkas suvarpytas plėštinių kulkų, maišu nukrito į tvenkinio kranto purvą.
Išvengęs neišvengiamos mirties, darbininkas bėgo link restorano kvėpuodamas: uh uh
Išgirdės šūvius restorano padavėjas paėmė cigaretę ir lyg niekur nieko išėjo į restorano rūkymo aikštelę pasidairyti: kas čia šaudo. Didžiausiam nustebimui jis išvydo savo jaunesnįjį brolį, susikuprinus skuodžiantį nuo šaudančio Karaliūno.
Padavėjas sviedė neuždegtą cigaretę, griebė pamišusį brolį ir nėrė į restorano moterų tualetą.
Ten visada saugiausia.
Toks jau sutapimas, kad Druskininkų centrinėje gatvėje ties juvelyrine, vienas po kito  ėmė dingti naktinėje pamainoje dirbę padavėjai ir padavėjos. Saugumo sumenetimais visiems iki vieno restorano padavėjams buvo  išduoti “Valter” pistoletai.
Staiga restorano durys atsivėrė ir keturi puošnūs padavėjai su trimis “Valter” pistoletais ėmė pliekti į Karaliūną.
Vienas padavėjas šaudė iš “UZI” automato, nes namie buvo palikęs “Valter” pistoletą.
Stojo spengianti tyla.
Nuo kapų pušyno link greitėdamas skrido žuvėdrų būrys.
Smarkiai dvokė paraku.
Tvenkinyje bolavo pareigūnai, darbininkai...
Pakrante bėgo mergina raudonu liemenuku. Saulėje blikčiojo jos kūne įstrigusios kulkos.
2016-03-24 12:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-25 21:56
wrawr
kietas, kietas. 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-25 09:09
lygiai po
5.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-24 16:41
nutrinta
Laikykit moterį bėgančią Druskonio pakrante

Devyniomis kulkomis suvarpyti moters palaikai galva rėžesi į tvenkinio krantą, išgazdintos žuvėdros pakilo, sunerimusios, alkanos, sudžiūvusias snapais, purvinomis plūnksnomis.
Du negirti, bet išbadėję darbininkai įsikibo Karaliūno munduro.
Karaliūnas inkstiktyviai ėmė bėgti link restorano. kvėpuodamas: uh uh. Didžiausiam nustebimui jis išvydo savo jaunesnįjį brolį, susikuprinus skuodžiantį šalin, nes saugumo sumenetimais padavėjams buvo išduoti “Valter” pistoletai. Staiga vienas jų dėjo iš “UZI” automato, pamiršo “Valter” ( tep sakont, pištalieta).
Stojo kraupi tyla.
Pakrante bėgo mergina raudonu liemenuku. Įstrigusios kūne, blikčiojo devynios kulkos.

Sėsk, Perestukinai, kuolas!
O už gerą nuotaiką, Sigitui Siudikai... ačiū. :)

Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-24 12:46
Svoloč
Super, gerulis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-24 12:46
Svoloč
Super, gerulis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-24 12:46
Svoloč
Super, gerulis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-24 12:46
Svoloč
Super, gerulis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-24 12:45
Svoloč
Super, gerulis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą