Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-Nagi, Ame, greičiauu

-Nuo kada negalima net pasidažyti?, - Tariau savo bestei Idlinai

-Kam dažytis į mišką? - tarė Aria, kita bff, - Juk einam ne į partyyy

- Vistiek. Minutę, tinginės jūs. - tariau
-Ech..
Susiruošusios pasiėmiem riedlentes ir išriedėjom į mišką. Ką mes ten? Vienu žodžiu, ieškom nuotykių. Susitiksim su tokiu bernu, su kuriuo turim reikalų.
Atvažiavusios linksmai įėjom į mišką. Nuėjom į susitikimo vietą. Jis ten jau buvo.
-Atėjai, - pasakė šiurkščiu balsu, - kur pinigai?
-Čia, - Padaviau krepšį su pinigais, kurie buvo padirbti.

-Puiku. - jis ruošėsi eiti.
-Pala. Mes susitarėm. Duodam pinigus, o tu mums pasakai, ką žinai.

-Hah. Manot, už netikrus pinigus ką nors pešit? Klystat, durnės
- Kaip... tu...

O tada išgirdau... Išgirdau, galbūt kaip traška medžių šakos, galbūt kaip žemė dreba. Bet greičiausiai, tai buvo bėgantys žmonės.

-Bėkit!!!, - surėkiau

Su draugėmis pradėjome bėgti. Atrodė, kad bėgam toli ir ilgai, kad miškas niekad nesibaigs. Mus užliejo energijos banga. Bet tada... tada Aria sustojo. Ir Idlina. Jos pradėjo bėgti link manęs.

-Kas jums?!

Atrodė, jos nori nužudyti mane, kaip turbūt visi link mūsų bėgę žmonės. Tada aš sustojau. Tiesiog sustojau. Gal todėl, kad norėjau įsitikinti, ar tai tikra, ar tai ne sapnas. Norėjau įsitikinti, ar mano draugės mirs, ar jos nužudys mane, o gal jos tiesiog persigando? Gal jos tokios pat kaip ir buvo? Galbūt norėjau įsitikinti, ar aš dar gyva, ar aš neapsėsta? Aš nežinojau. Aš tiesiog sustojau. Sustojau visurį miško ir žiūrėjau į link manęs bėgančias drauges, į artėjančius žmones, labiau panašėjančius į zombius...

Ir tada aš supratau. Supratau, kad esu išrinktoji. Supratau, ką man būnant dar mažai, pasakė tas vaikinas. Tas geltonplaukis, išbalęs vaikinas... Jis pasakė:
-Kai ateis diena, pateksi į pasaka, kuri iš tikrųjų bus realybė.
Bet tai nė iš tolo neatrodė panašu į pasaką. Tai veikiau buvo košmaras.
Tuomet atsitokėjau ir pradėjau bėgti. Bėgti ir bėgti. Bet tuomet, pačiu netinkamiausiu metu mano koją suėmė mėšlungis. Parklupau. Tada kažkas trenkė lazda man per galvą.

                            Netekau sąmonės
2016-03-20 13:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-29 21:42
ieva3003
Kažin, koks bus Z kartos santykis su įprasta literatūra ir mūsų santykis su Z kartos literatūra?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-29 12:05
Meškiukas
Nu, kurio cia klonas?vel wride su vakvaku sposija?:D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-28 20:37
Galaxy
Ma rods čia kažkas stipriai trolina :))) bet iš esmės pabėgioti po sočių šventinių pietų reikia ;) visi marš artimiausian miškan! :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-22 05:43
Aurimaz
wtf...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-21 15:16
Sportbatis
Aš čia šiaip jau nesišaipau. Tiesiog yra bruožų, kad Z kartos literatūroje bus kiti kriterijai negu kad esam pripratę - čia ne pirmas dabartinio vidurinių mokyklų jaunimo kūrinys kiek man teko matyt.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-21 14:05
pikta kaip širšė
Nu tu čia žiauriai... :-) žmogui tik 14 metų juk. Ką aš fantazavau tokiam amžiui, tai net prisipažinti baisu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-21 13:17
Sportbatis
Še tau kad nori, Z karta beldžiasi i literatura. Kas labiausiai baugina, matyt jie ne vien rašys tokiu pat stilium, kaip postina į feisbuką, bet ir pats poreikis bus būtent tokiai literatūrai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-21 09:27
pikta kaip širšė
Galiu tik tokį patarimą duoti: jei RIMTAI nori rašyti, t.y. paaukoti tam ne keletą minučių, o daug daugiau laiko ir pasiekti kažkokių rezultatų - pasidairyk čia, paskaityk, kas ką rašo ir išsirinkusi žmogų, kurio kūryba tau pasirodys artimiausia, prašyk, kad sutiktų pabūti tavo mentorium, nes dar labai daug ko turi išmokti. Sėkmės ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-20 19:59
Damastas
Labai perspektyvus darbas, klaidu beveik nepastebejau, linkiu nenuleist ranku ir stengtis kasdien parasyt po viena tokia istorija. Baigiant mokykla, tikiu, jau turetu gautis kazkas, ka galima bus kritikuoti.
Bet tu nepergyvenk, as ir pats daug klaidu priveliau berasydamas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą