Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







dedikuoju mėgstamiausiam mano administratoriui
Jokių sąsajų su tikrais asmenimis, galimi sutapimai grynai  atsitiktiniai, todėl įsižeisti niekam nevertėtų. Ir dar - pavadinime svarbiausias žodis Nesvarbus, todėl tikrai nesate įpareigoti tai skaityti, tiesiog pasirinkite kitą tekstą. Malonaus vakaro.
                                                   
                             
Vieta Mėnulis, nusileidus po kaire.

San Sebastian. Na va ir vėl susirinkom.
Blyn. Po didelės pertraukos.
Tibilė. Tikrai, aš jau net nebeužsiiminėju prostitucija, susiradau darbą.
Falkas  (anksčiau deklaravo, kad dėmesys jam nereikalingas, dabar teigia priešingai) . Lyg prostitucija būtų hobis, manau užsiiminėjai dėl pinigų.
Tibilė. Taip, atsiprašau, turėjau pasakyti radau švaresnį darbą.
Omine. Kokį?
Tibilė. Valau ofisus verslo centre.
Falkas. Ir ką ten niekas nenori tau užkišti?
Tibilė. Baik tu, gal ir nori, bet jie tokie užsiėmę, kad tik pažiūri į mane, iškart nuleidžia ir toliau kalba telefonu. Jiem malonumas neatsitraukiant nuo darbo, o ir man sumokėti nereikia. 
Blyn. Blyn, baikit pagaliau apie tuos galus, juk ne to susirinkom.
S. S. Tikrai, Blyn, Nušviesk padėtį. 
Blyn. Per tą laikotarpį… 
Falkas. Palaukit, stop, jūs ką, pamiršote taisykles?
S. S. Ak, taip, atleisk, Falkai, štai ką` reiškia, kai retai susirenkame. Apsinuoginam.
Maurimas. Jau maniau, kad praslysiu.
Tibilė. Niekur tu nepraslysi, rodyk tą savo pimpaliuką.
Dialektas. Atsipratsau, bet ats savo kailių tai nenutsiimtsiu. Tik negyvą mane nurenkstise.
S. S. Tuoj tu ir būsi negyva, jei dar savo nuomonę visur kiši. Falkai, apčiupinėk ją.

Falkas sukiša jai pirštus į iš pradžių į priekinę skylę, po to į galinę ir tada į gerklę. Apieškojęs raportuoja: Mikrofonų nėra. Visi kiti jau irgi nuogi. Falkas paskubomis nusiplėšia kelnes ir meta jas už rato. Visi susėda ratu, kojų pirštai įremti kaip visada.

Maurimas. Dėmesio, visus sumažinu iki dvylikto standarto.
S. S. Nereikia, kurių velnių, niekas mūsų nemato.
Dialektas. Ats ir taip matsa.
Omine. Užsičiaupk tu, atsibodai.
S. S. Taigi, ko mes susirinkom?
Blyn. Kaip jau sakiau, po paskutinio mūsų suėjimo mūsų mylimame puslapyje nusistovėjo tyla. Ramybė. Sąlyginė, manyčiau, o gal ir amžina. Tą ir turime išsiaiškinti.
S. S. Įsiterpsiu, jums leidus, mūsų pagrindinis priešas, visi žinome, kas jis…
Dialektas. Atleitskise, ats stia naujokė, tai netsuprantu, kats jits.
Falkas. Ir kas ją čia atsitempė?
Blyn. Turiu pasakyti, blyn, kad mūsų gretos ir taip išretėjusios, neturime Exmorčio, Aidioto, Vaitas irgi susinaikino, todėl ir nusprendžiau pasinaudoti penkta taisykle, kuri sako…
S. S. Taip taip, Blyn, tu teisi, mes neprieštaraujame.
Blyn. Net jeigu ir prieštarautumėte.
S. S. Grįžtam prie reikalo, kokių kas turi apie jį žinių? Ką jis rezga, ar vis dar pavojingas?
Tibilė. Aš tai nieko nemačiau.
Falkas. Tokie žmonės visada yra pavojingi, ir kodėl jis netapo kokiu puodžiumi arba kalviu? Dabar terliokis su juo.
Blyn. Nėra taip blogai, argi nematot, jis beveik nerašo, nedalyvauja diskusijose, jo faktiškai nėra. O žinot kodėl?
Tibilė. Ne, kodėl?
Omine. Na vieną kartą jis man užvažiavo su Julija Roberts. Tiksliau aš jam pakišau ją, bet jis puikiai grąžino man ją su visu Gyru. Bet, aišku, tai seniai buvo, dabar kažkaip jo nesimato.
Falkas. Tyli kiaulė gilią šaknį knisa, netikiu aš juo, manau, vėl iššaus kokį genialų rašinėlį, neapsiramins jis, patikėkit.
Maurimas. Aš, atsiprašau, siūlau paskelbti jį visų laikų geriausiu rašyku, tada gal jis tikrai atsiknis nuo mūsų.  Atvirai sakant, aš jį tokiu ir laikau, nors žinau, jūs supyksit.
Falkas. Tu ką, minkštakiauši, galvą susitrenkei, Svoloč… oi, atsiprašau, netyčia išsprūdo, jam paminklą siūlai statyti, o aš arba Sebastianas Sanas, arba Blyn, mes ką nenusipelnėm?
Omine. Dar manęs nepaminėjai.
Falkas. Eik tu šikt, tu dar naujas, tiek žolės apšik, kiek mes, tada siūlykis.
Dialektas. O ats tai valgau tą tzolę.
Tibilė. Palaukit, palaukit, jeigu aš jau ne kekšė, tai mane už borto?
Falkas. Tau ir taip per daug garbės – tave pamatę, visi net nesismaukydami į kelnes nuleidžia, tau to maža?
Maurimas. Ne, mintis tokia, jis neva bus geriausias ir išeis, paliks mus.
S. S. O jei neišeis?
Blyn. Jis neišeis, aš žinau.
Falkas. Išnešim mes jį, blyn.
Blyn. Čia tu man sakai?
Falkas. Ne tau, nesikabinėk prie žodžių.
Blyn. Anksčiau tu sakydavai – nekreipkit į mane dėmesio.
Maurimas. Jis išeis, aš tikiu, jam daugiau gi nieko nereikia, o tada mes jį galėsime kaip nors apjuodinti, nors aš, oi kaip to nenorėčiau.
Omine. Tavo norai nesvarbu, sakyk, kuo jį apjuodinsi? Ir taip visi žino, kad jis juodas.
Blyn. Ir vis tiek skaito.
Tibilė. Aš dievinu juodą jumorą.
Falkas. Anksčiau tu dievinai juodaodžius.
Tibilė. Tai jis ir yra juodaodis.
Maurimas. Gal paskleisim gandus, kad jis masonas arba žydas?
Falkas. Jau geriau žydras.
Dialektas. Tzydri dabar lapai madingi.
Blyn. Tarp kitko, jūs man neleidot užbaigti. Tai aš pakišau jam tą Kailą, atvedžiau už rankutės į puslapį, nes jis neatsparus jaunajai lyčiai, todėl jo beveik ir nematyti, Kailo irgi. Neturi laiko rašyti.
S. S. Nori pasakyti, jie taip užimti vienas kitu, kad dėjo ant rašymo?
Blyn. Būtent, todėl ir sankcijų prieš juos imtis neverta.
Falkas. Bet kartais jie abu su tuo mažvaikiu tikrai kai ką genialaus sutveria, mum belieka tik slėptis. Reikia juos abu užbaninti.
S. S. Ar neužklupai jų su ta savo navigacija, ką nors nepadoraus darant, Maurisimai?
Maurimas. Nepastebėjau. Tiesą sakant, o kas tai yra nepadoraus?
S. S. Tiek to, padarom pertrauką.

Visi relaksuojasi arba masturbuojasi, čia kaip kam patogiau. Po kelių minučių. Tibilė toliau darbuojasi su skuduru ir į pokalbį daugiau nesikiša.

S. S. O kaip kita fauna, ar kas vyksta, yra kokių naujų veidų?
Blyn. Kai visi klonuojasi, tai sunku ir suprasti, kas naujas. Ryškių veidų nėra. Bet vienas mums nemalonus dalykas atsitiko – Brežnevo anūkas sukūrė konkurencingą laikaštį Kojos, ir visi ten demonstruoja savo plaukuotas kojas.
S. S. Ir kuo mums tai gresia?
Falkas. Niekuo, niekas net neskaito tos makulatūros.
Dialektas. Pet kojų ten gratsių yra.
Falkas. Eik tu šikt, o mano tau nepatinka?
Blyn. Baikit. Dar sugrįžo tas su ragais, bet dabar su papais.
Omine. Paaiškink.
S. S. Yra toks mūsų priešo draugelis, anksčiau buvo su laidais, neva troleibusas, dabar užsidėjo visai nieko papus.
Falkas. Išbarškint jį per tuos papus.
Blyn. Bet mūsų gerovei jis irgi negresia. Nors anksčiau buvo, oi koks anarchistas, neaišku, kokios dabar jo pažiūros.
Maurimas. Aš užfiksavau navigacijos pagalba - dabar jis susirado bobą ir gyvena kažkur kaime, nepavojingas.
S. S. Žodžiu, galime reziumuoti – jokių revoliucijų, jokių sukrėtimų, jokių genialių kūrinių, ar ne?
Falkas. Nebūčiau aš toks tikras, tas bjaurybė bet kurią akimirką gali ką nors išmesti. Gero. Kas tada?
Blyn. Kai išmes, tada ir galvosim.
S. S. Ką gi, atsisveikindami sušukim mūsų devizą. 
Visi. Mes geriausi.
2016-01-13 20:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 09:14
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-16 05:41
Dyk UMA
Viskas - OK, bandžiau įžvelgti kur tos semiotinės prasmės, deja neįžvelgiau, gal autoriaus galėtų jas atskleisti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-15 17:46
bebalsė
Na taip, gerai čia aprašė Svoloč
Šaunuolis ! Taip vaizdingai viską sudėliojai, atradai kiekvienam personažui tik jam būdingą bruožą, ypatumą, labai linksmai ir nuotaikingai skaitėsi. Tikrai šaunus scenarijus komedijai. Net salės ir aktorių nereikia ieškoti - viskas čia vietoje.

Ačiū !
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-15 17:21
sidabražolė
Jau neatsimenu kada taip stipriai juokiausi, net papilvę spazmai užspaudė :))) Kai kuriuos herojus atpažinau, su kitais dabar turėjau garbės susipažinti.
Liuks!  Kada sekantis pasitarimas? Kad nepavėluočiau :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-15 15:43
Pranas
Nu smagiai perskaičiau. Nemeluodamas rašau 5. O tam Dialektui  parašysiu, kad jis ir vėl apsimėlavęs.  Ne taip, kad  žodžiu, o savimi, savo pavarde. Rašyk`ui  to  tik ir reika, girdi, ir vėl mūsų daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 09:26
forehater
:D :D :D Ble... Negaliu. Kaip jie tavęs už tokius dalykus dar nenukryžiavo? O jei rimtai, kur tas niekšas Kailas pasidėjo? Jau ir jo čia senokai nemačiau. Paskaičiau ir noris kažkaip dabar pažiūrėt, kaip kiekvienas personažas gyvena (jei dar gyvena), nes jau senokai jų negirdėjau ir nemačiau. Klimb va mane klibino, o daugiau lyg ir nieko. Matyt, aš jiems per menkas šiuo metu atrodau. Dar neužmiršau, kad buvau pradėjęs rašyt tokį vieną apsakymą, kurį palikau likimo valiai. Reikės sugrįžti, nes žadėjau jį pabaigti, bet vis laiko nebuvo. O idėjų į valias! Džiugu, kad ir tu pamažu atsigavai. žinai, aš netikėjau, kad ilgai būsi miręs. Kaip sakė per "V for Vendetta" ideas are bulletproof^^ Taip ir Svoločizmas šakojasi ir plečiasi ir auga. Viva la bastards!
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-14 04:40
Kostia
Tu mon, svoločiau, čia apie esesyninkus nerašinėk! Neskaitysiu, bet ne diašimts balų, ne rekomendacija, ir ne mėgiamiausi. Otap!
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą