Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedovos siela buvo tyra kaip ašara, o išorėje jos niekas negalėjo nuteisti.
Ji kasė savo darže lysvę. (Tik vėliau paaiškės, kad žemę, kurią kasė Mamedova, buvo parduota kaimynei. Babajus, jos tikras vyras, visoms savo panoms parduodavo žemės gabalą. Jis mėgo būti įsimylėjęs. Meilė kaimynei Dočkutei baigėsi, bet žemės gabalas liko. Mamedova nieko nežinojo nei apie kaimynę nei apie parduotą žemę).
Moteris dėvėjo šilkinį rausvą voniai – miegamajam skirtą chalatą ir pliušines šlepetės guminiu padu.
Mamedova sakydavo: „ Jeigu mane išvarys iš rojaus – aš visada būsiu pasirengusi į jį sugrįžti“.
Nedidelė dalis didelės krūties buvo glostoma vėjo.

Druskininkai klestėjo, bet oras buvo lietingas.
Skalbykla dirbo lėtai, bet užtikrintai.
Skalbykla. Diena. Skalbinių pridavimo patalpa. Skalbėja Dočkutė rūko žolę ir plekšnoja sau per kairę šlaunį. Skalbėjas – priėmėjas Džamalajus rūko žolę ir plekšnoja per dešinę šlaunį. Jeigu kas nesupranta – jiems gera.
Už tvoros narve loja vilkinis šuo Dingo.
Į kiemą įsuka savivartis „ Mersedes –Benz“.  Iš važiuojančios mašinos iššoka kaukėtas Babajus su dviem draugais. Kodėl Babajus atpažįstamas, o jo du draugai armėnai – ne? Jie kaukėti. Šitas armėnas, kuris yra skalbyklos  akcininkas visiškai neatpažįstamas, nes ant veido dėvi neperšaunamas „pėdkelnės“, o Babajus dėvi iš „Max“ pirktą servetėlių rinkinį, pradurtomis akimis. Babajus atpažįstamas dėl savo kvailumo. Koks durnius dėsis servetėlę eidamas į skalbyklą?
Babajus.
Druskininkai mažas miestelis, todėl visi žino vienas kito įpročius. Kas durnas, o kas - ne.
Dočkutė ir Džamalajus verčiami ant grindų, spardomi, tarsi jie nebūtų paklusę, jeigu užpuolikai būtų  kalbėję ramiai ir įtikinamai? Jiems, tarsi kokiems narkomanams, limpančiomis juostomis sumaigomos rankos, kojos, burna, nosis, ausys.
Dočkutė muistosi, nes lipni juosta baigiasi vos tik užpuolikas su kauke pabando surakinti jos laisvą krūtinę.
Suvyniotieji smarkiai leidžia dūmus per visus galus. Per visus iš karto. Tai baugina armėnus akcininkus.
Lavonais virtę skalbyklos priėmėjai sumetami į purviną savivarčio priekabą.
Mažesnis armėnas surenka  žolę.
Džiaugiasi kaip vaikas.
Pakramtęs žolės stiebo galą, nusispjauna.
Eina į pašiūrę. Iš šlamšto krūvos išsitraukia dviratį ir mina link Baravykų gatvės.
Skalbykla tuščia tik dundėdamas sukasi „ skalbimo mašinos barabanas“.
Už tvoros narve guli gražiai negyvas šuo Dingo.

Mamedovos sodo namelį naikino skėriai ir benamiai. Moteris įtarė, kad skėrius atsinešė benamiai ir svetimos moterys.
Vienas benamis – vienas skėrys.
Du benamiai – dešimt skėrių – dvi Babajaus moterys.
Taip skaičiavo Mamedova.
Ji purškia ciano kalio mišinį ant išlikusio namelio sienų ir tikisi, kad tai padės Babajaus moterims nepastoti ir nereikės išlaidauti pampersams.
Kaip suprasti? Kas iš to?
Mamedova irgi supranta: kas iš to, kad ji nuodais išpurkš sienas? Kas jas laižys?
Nekvaila moteris ta Mamedova, oi nekvaila.
Ji atsineša „Panerio“ dešros ir kabina į tas vietas, kur balti nuodų milteliai ryškiausiai krenta į akis.
Ji tik spėja nusisukti kaip pribėga šuo ir griebia dešrą.
Šuo kaip du vandens lašai panašus į Dingo, kuris tik ką buvo sunaikintas kaip nereikalingas liudininkas.
Kaip nori taip ir parodyk, kaip tas šuo nudvėsė.
Mamedovos veidas. Diena. Daržas. Šauksmas - verksmas.

Išgirdęs verksmą į verandą išeina Budulajus, Dočkutės vyras, jis su chalatu, bet be triusikų.
Jis vakar buvo šaudykloje, kurioje treniruojasi policija.
Kol jis ginklinėje  su seržantę - sekretorę stumdė pirmyn  - atgal, jo triusikus sušaudė pavydus leitenantas, nesulaukęs savo eilės. 
Sagstantis kelnes jam buvo atėjusi mintis paklausti leitenanto pavardės, bet jis pamiršo.
Budulajus apkabino Mamedovą, kaip kaimynę, kaip nuskriaustą likimo, kaip nudvėsusio šuns šeimininke, kuri dar pergyvens ne vieną šunį, kaip moterį...
Kaimyno rankos nuramino Mamedovą, ji suprato, kad tai tik pirma serija, o toliau ramybė kainuos daug brangiau, todėl  leidosi bėgti į namus.
Budulajus bėgo nelabai atidžiai, nieko nematydamas aistros išplėstomis akimis, todėl griuvo prie namelio sienos, kuri buvo ištepta ciano kaliu ir apkabinėta dešromis.

Babajus įvairavo sunkvežimį „Mersedesą“ į  kiemą.
Jis pamatė mirštanti kaimyną su dešros gabalu dantyse. Tai jį pradžiugino, bet, jis slėpdamas savo džiaugsmą, prisiartino prie mirštančio, nes šis sunkiai valdoma ranka, kvietė jį prisiartinti.
- Mylėk..., -  tai buvo paskutiniai jo žodžiai.
Tris dienas Mamedova slapstėsi miškuose, o kada grįžo rado Dočkutę Babajaus glėbyje.
Ten kur ji kasė daržą -  pūpsojo Džamalajaus kapas.
Policijos tyrėjas leitenantas Kubiliūnas už atskleistą nusikaltimą gavo tris dienas atostogų, kurias praleido seržantės – sekretorės glėbyje.
2015-10-28 15:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-11-22 18:11
be kilmės
gražiai gyvas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-28 18:55
N2
N2
Seržantė - sekretorė dar paslaptingesnė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą