Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Miela Zofija.

Šiandien Velykos, tai lyg ir turėtume visi prisikelti, tartum pradėti savo gyvenimą iš naujo nuo švaraus lapo. Bet aš bijau, kad vis tiek niekas nepasikeis, kad ir kiek kartų pradėčiau, atsidursiu ten pat, kur esu. Matyt, man taip skirta ir nieko aš nepakeisiu. Todėl šiandien net nemėginau išgyventi to prisikėlimo stebuklo. Ir visai jis ne stebuklas. Miegojau ligi pietų, kai tuo metu visi su vėliavom giedodami giesmes daug kartų vaikščiojo aplink pastatą. Paskui iškrito sniegas, ir tada visi subėgo į vidų. O man net nebuvo juokinga. Atrodė, kad tuo pasirodys Kalėdų senis su rogėmis.
Nežinau, ar tai stebuklas, visa tai taip paika: tos Kalėdos, paskui Velykos. Labai nerimta. Aš nusivylęs, neviltyje, pasimetęs, kaip visada. Labai noriu piešti, bet neturiu temos, neturiu minčių, viskas kažkur dingo.
O čia dar pas mus netylančios kalbos apie karą, kuris neva tuoj tuoj prasidės. Nežinau, kam jis naudingas, man visa tai nepatinka. Bet yra daug džiūgaujančių ir besiruošiančių jam. Ir nebandyk prieštarauti, nes tuoj gali susilaukti kokios nepalankios nuomonės apie save, tada sudie skanėstai pavakariams ir daugiau visokiausių suvaržymų. Aną dieną surašinėjo visus, kurie galėtų stoti į karinę tarnybą. Aš, aišku, irgi buvau pripažintas tinkamu, todėl labai bijau karo pradžios, nes pirmiausiai bus metami į priekines linijas tie, kurie yra našta visuomenei, tai yra visokie nestabilios psichikos ir depresuojantys individai. Kaip skelbia karo apologetai – tai būdas žmonijai kažkiek apsivalyti. Natūrali atranka, nieko daugiau.
Nematau čia jokio stebuklo.

Tavo Makalojus
2015-04-05 21:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 09:39
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-08 01:56
kaLu
Makalojus tikras filosofas. Malačius.

'Nematau čia jokio stebuklo.' 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-06 15:08
Nie cas
jums vis 5, man vis 2 arba 3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-06 10:06
Čia ne Aš
Geriausia šventė - nebuvimas jokios šventės. Ypač tokios, kuri jau tampa "visuotine psichoze". Aš už kasdienines šventes nuo ryto iki vakaro, iki paskutinio "Amen".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-05 22:22
N2_end
je suis svoločius
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-05 22:03
Ana Žemaitukė
Daug minčių ir man sukėlė šis rytas. Buvo šviesu ir liūdna, skaudu ir tiesiog tuščia. Apsisuka metų ratas, atrodo, turėtų žmonija eiti į šviesą, niurkosi lyg purvinoje baloje. O aš... senstu, man... baisu. O tu dar karą priminei. Dieve, lietuvis lietuvį dusintų, nereiktų juk nei tų atėjūnų. Mintyse prašiau: būk geras, neleisk to man regėti. Apsaugok. Geriau išleisk į Ten. Kaip reiktų žiūrėti į jaunus žūvančius, į alkanų vaikų akis?

Svoloč, nepyk, kad parašiau čia, ilgas būtų mano laiškas, bet... kas jį išgirstų?

Su švente - Tave, nesvarbu kokia forma garbiname pavasario atbudmą, smilgos sužaliavimą, svarbu, kad dar esame, dar alsuojame. Artimo gero žvilgsnio - Tau.


Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-05 21:40
wrawr
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-05 21:15
Nie cas
Visuotinė mobilizacija - sako prievolė,
taip buvo, kai ėmė į rekrutus, o apsivalymas, tai - visuomenės genocidas, geriau be karo, be prievartos, o tik laisvanoriškai, taikiai ir geranoriškai.
Su šv. Velykomis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą