čia 2015-02-01 15:23 /Juozapukas/ kvailiukas
atsirėmęs įMatsumoto Kyoshi blogą_du vaidint bandė
(Matsumoto Kyoshi: jaoponų autorių (gim-1917m.) pradėjusį rašyti haiku 1945m.)[/i] ,
Juozapukas bandė vaidinti "parodijų meistą" /blogas_du/; (o iš blogas_du parodistas, kaip iš karvės balerina - iš to "ale", persisukusio pykčiu humoro meistro)
------
o man patinka ir varlės su burnom, ir haiku:
Šitiek įdėta triūso atmiešto jausmais. Pasaulinis atradimas. O kiek kasdieninio ryšio su išgyvenimu. Turi būti "rašyk'ininkai", bet ir eiliniai žmogeliukai haikuojančiai Guntai.
Paprasčiausiai tos burnotos žuvys bent jau man nesiskaito, nepaisant visokių išvedžiojimų, štai tiek žinių. Nesiskeryčiok.
Siūlau baigti vaidinti didžiąją analitikę ir kritikę, nes nelabai kas iš to. Nusiimk karūną.
kodėl su Kernagiu (taika jam)?
tu ką - nesuvoki, kad poezijoje yra žuvys su burnom, tai tu kažką čia ne tą lygini; juk tema visai ne ta, kuri aname Kernagio (taika jam) eilėraštyje, aname Kernagio(taika jam) eilėraštyje kalbama, kad visi žmogeliai turi savo sparnelius, savo pasaulėlį kurio gal niekas nežino, o jie jame gali būti sentimentalūs skraiduoliai" štai tokios pas Kernagį (taika jam) tame tekste nesąmonės;
pas mane visai kita tema- beje, o ne nesąmonės; ko dabar gretini? temos- kontekstai, visiškai skirtingi;
čia jau tu suklydai, "kritike" jei net konteksto nejauti, ant kiek skirtingi jie šiuose ir aname Kernagio (taika jam) tekste;
aš tik pasakiau, kad poezijoje, sąmonės yra visiškos, kad ir žuvys burnotos. ir dar kokios sąmonės.
o mano tekstai nėra nesąmonės- tau galvoje nesąmonės... geriau pagalvok, kodėl tau taip norisi juos nesąmonėmis pavadinti- jie nėra nesąmonės; aš juos apginu. turi autorius apginti savo tekstus- turi išaiškinti kiekvieną pasirinktą metaforą, taip būna praegzaminuojami-už kiekvieną žodelytį turi atsakyti.
sąmonės mano tekstai. (ir labai sąmonės - kas liečia turinį, plėtojamą mintį.)
Specialiai pasiknisau, kažką tokio surasti, kas tau nesąmonės, ir radau:
*
"Žiūrėk į žvakę!
Koksai alkanas vėjas
medžioja sniege!"
iš rinktinių
(406ps. Septintasis mėnulis - Japonų poezija)
ir vėjas alkanas ir varlės burnas turi ne tik žuvys (dabar ir tokį atradau 407 puslapyje) raminkis vaikeli, man haikistai iš Japonijos 15 amžiuje gyvenę vis tiek išliks didesniais autoritetais nei tamsta- nesigalynėk su jais mano akyse, jėgos juk nelygios tame rašyme tavo ir jų... galvok, kai ką nors nesąmonėmis krikštiji;
aš net nepagalvoju, kad tai nesąmonė "žuvys su burnom" bet kai toksai, ale "kritikas" rimtu veidu pradeda taukšti, niu?.. reik, sakau, paieškoti, ir paprotinti jį.
nesitikėk, čia jau pajautą tikrai turiu, kas gali ir kas nesąmonės. sąmonės pas mane-sąmonės.
beje- tik ne tas kontekstas, visai ne tas, kuris yra "visus gyvulėlius sunku apsakyti..." -- o gal sąmonės: "bet ir žmonės gali karvytes daryti?.." :)
negalvoju kad blogai rašai; patinka man kaip rašai, bet kai pradedi "пиздеть" tai (pa)sakysiu kaip koks Zekas (te-nesupyksta Zekai- neteko jų duonos valgyti, bet в этих понятиях, разбираюсь:
" Пизди пизди - но знай меру, и
Помни, что за базар отвечать надо... А лож - пиздеж! "
Žuvys neturi burnų, tik žiodmenis ir žiaunas. Ta paskutinė eilutė yra nesąmonė.
O kodėl našlė prie tuščio kapo - gal kas vyro lavoną pavogė ?
Patarimas: po gerų įvertinimų nepulk rašyti kaip nuoga į dilgynes.
Kitus preparuoti gudri, o savo rąstų įžiūrėti nesugebi.
Bet rašyk, esi perspektyvi, be tokių vakarai būt nuobodūs
App, ačiū; man atrodo žinau, /kaip/ ir /kodėl/ pamatėte siaubiakiškai, t.y.
KAIP?: profiliu, pamatėte galvas žuvų;(ir atrodo siaubiakiškai, žiopčioja žuvų galvos,(bet juk tada tesimato tik lūpos...))
KODĖL pamatėte galvas?"
kad vaizduotė jūsų paskubėjo vaizdą išduoti, perskaičius žodį /žuvų/ ir jau paleidote dėmesį iš vaizduotės lauko; o būtumėte vaizduotės neatpalaidavusi iki paskutinio žodžio, tai tada būtumėte turėjusi vėl atsukti pamatytas žuvų galvas taip, tokiu kampu, kad pamatytumėte žuvų burnas... trečia eilutė: "Vien žuvų burnos"
visų tvarinių burnos yra žiopčiojančios kiaurymės, bet matant žuvų burnas nesimato pačių žuvų... (nei akių nei galvų) reiškia ir siaubiako nėra. juodas laukas galiausiai baltas kai kąsniais pridrėbė balto sniego, ir nors drebia toliau, jau nėra burnų - juodų kiaurymių žiopt žiopt ryjančių baltus kąsnius- pasisotino,išplaukė. ir jokių žuvų galvų ;
-I-
Nuotaika Dienos paveikslo - lyja lyja ir neišlyja; Tamsu vienoda, ir rytą ir vidurdienį, kaip vakaras, diena - rodos našlė metus gedinti-nors niekas... nemirė).