Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







giesmė, matyti, nežinoti,
tegul nepradeda kažkas,
išbandymo... tik vienas aš,
karjera, nieko, - išgražėjo,
ne ne ne ... kenčiu,
pastoju aš kas tris metus,
ir maitinu kas penkiasdešimt...
2014-09-07 01:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-24 03:08
gunta
tu turi cinkelio ir esi muzikalus, bet žinai, galvojau, kad tamsta reklama darai rūtai, o kai pažiūrėjau ale vertinimus, supratau, kad Lietuva, (homosapiensų plotmėje) vis dar yra labai labai didelis miesčioniškas KAIMŪKŠTIS- nuo žodžio kaimas)), ir jame visi gyvenantys yra skausmingai nuobodūs reikšmingi piliečiai bei subinlaižiai, sovdepo ideologijos paveldas, pastarieji, tai va reikšmingi žvaigždėjantys- kaip tarė (pagarba ir taika jam) amžina atilsi V.Kernagis- tie žvaigždėjantys žvaigždžiai, tik iki Lenkijos sienos, tie reikšmingi, o štai tie sub.laižiai, tai aukos -gyventojai, to didelio didelio kaimo.
matai- ne reklama vis tik darei, tai pliotkiškai valandai- nu... paskališkai valandai, tai buvo tik tavo pozicija reiškiniui- tai valandai :)
man patiko tavo muzikalumas ir išradingumas Šekspyriško metro-vertime lt. stiliuje.

"ofelija" :)
5 (bet dėk į Š.D. kategoriją) - juk kai praeis du amžiai, ir jei kas nors ras-archeologijoje kur nors, tą rašliavą, tai kitaip skaitys, jie pagalvos, kad čia XXI amžiaus poezija, o ji juk ne poezija, tik šekspyriškame rakte pamąstymas apie mąsinias informacijos priemones formuojant valstybinio kolektyvinio mentaliteto pąžiūras - kurios bus lėkštos, ribotos, seklios ir glamūriškos, anaia?
bet tai ne poezija, poezija yra martinaitis, geda, strielkūnas jonas, ko tai man jį taip norisi paglostyti, priglausti motiniškai, amžina jiems visiems atilsį.
čia rašykuose nėr poezijos balso, niu jei po dvidešimt amžių, atkastų, ir bandytų visas čia esančias asmeninio dienoraštinio pobūdžio rašliavas- tematiškai, vadinti POEZIJA, gaila tada būtų. sakau, rašykuose nėr.
o tau penki. tik dėk į Š.D.
o poezijos daugiau čia IR NEBUS. juk ne už ilgo, tai bus greičiau nei dvidešimt amžių praeis, Lietuva bus po vandeniu, ir tai aišku. o tranzitinėse šalyse, trečio pasaulio lygio- nebus menų. jie brangūs, taip kad čia dabar žvaigždės kita kategorija žmonių, talentingi savo relizacijai turės pasieiškoti kitos šalies. Ir ne šalis tame kalta, paprasčiausiai tokie ekonominiai dėsniai. Lietuva bus apsemta- atšilimas- ekologija.  :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-11 15:13
1d
1d
Kaukole,

nepyk, nesuprantu, gyvatė čia barškėjo tavo viduje ar ką?
Na, gal, kad Rūtai valandos man gaila, nesuvokiu? Imk tu mam - durnai klasikai ir paaiškink, kas per kratinys čia?

;) Sėkmės
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-07 20:42
Atėja
Prastai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-07 10:30
TomKomPotas
Painokos čia tos užuominos ir terminai man pasirodė... Už kančias lai bus 2-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą