Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







vakar priėjau savo beprotybę.
ir visa tai... atsitik tu man....

kai penki asmenys
užsimiršę sėdėjo ant nepatogaus virtuvės kampo,
vartė stiklines rankose, gana lengvai palaikė pokalbį.
ir nutiko.

Tomą pažinojau du kartus.
Ir dar šiek tiek iš kalbų apie jo gyvenimą,
bet jis pasirodė būtent TAS.

sakau jam - ateik truputį, noriu paklausti.
užrakinu duris.
pastatau kėdę ir sakau jam sėstis.
jis šypsosi.

iš šalies atrodo, kad kalbėsimės apie remontą.
kur tau.

iš pradžių stoviu priešais ir, kad tik jis nebijotų,
sakau - ar žinai, kad angelai, atėję į žemę
tik po vieną gerą darbą gali nuveikti.

dabar jau klaupiuosi ir laikau jam ranką ant kelių,
jis įsitempia.

dar sakau, kad stiprybė jame, jo galia, jo protas.
kad šiandien aš paimu tai, kas trukdo. o
rytoj
jis atsibus ir
giedresnio ryto nebus matęs.
2014-02-14 13:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 18:51
Kotminė Lapė pet Kitkits
****************************************
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 17:36
Svoloč
Tokia prozinė miniatiūra, bet nesupratau, ką ji paima iš jo. Kažkokį spermos davinį? Ta prasme, atpalaiduoja jam smegenis? Kai ta jau per akis ir ausis veržiasi?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 16:32
durnas personažas
2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 16:09
gunta
galiu atsakyti tamsta, "žydinti pelke",  į jūsų Viešai užduodamą, jus dominantį, klausimą, viešai.

Žinai, vienas žmogus ruošėsi paskaitom, (jis jas skaitė) už lango lijo, ir aišku buvo kad klausytojų auditorijoje bus labai mažai. Paklaustas, į klausimą "kodėl jis taip ruošiasi, juk už lango tiek lietaus, kad neprilys nei triačdalis auditorijos,kur tau triačdalis - nei ketvirtadalis, klausytojų?.." jis atsakė:
"koks skirtumas, ar klausytojų bus tik du, ar du šimtai..."
P.S.
oi - ir pagedusi gi jūs "Žydinti pelke", bet su centimetru ko tai vaikštote, išmatavimus pamatuojate, ania?.. (ko gi taip?..)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 15:52
Žydinti pelkė
kazi, jei gunta zinotu, kad jos komentarus perskaito bent iki puses na, geriausiu atveju, 2 procentai skaitanciu, ar pezesio pezejimas del pezejimo bent kiek aprimtu... o apie Toma itaigiai, taip, tiksliai tas zodis - itaigiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 15:45
gunta
kokio Tomo?.. aš apie ale "gerus darbus" jis tiek geras, tas jo padarytas darbas, tavo tekste, kiek masinėje (masinių renginių) šventėje-valentino dienoje yra Šv. Valentino supratimo apie meilę.

Būtų ne Tomas, būtų Romas, koks skirtumas, neįkirtot?.. sakau angelas geriems darbams daryti, o tik apvaginėja, ania?.. nėr motyvo, ne apie Tomą o apie "vieną gerą darbą" po kurio išnyksta...
tai kur tas geras darbas?..
Tomas tik jo (tokio pobūdžio angelų)  darbų auka, arba tik priemonė parodanti kad angelas "kvailas"; žinai kvailą berniuką, kuris turėjo gėlytę su žiedlapiais, ir kiekvienas žiedlapis buvo jo noro išsipildymas,tai jis visus vėjais paleido,o prieš paskutinį supratęs, kad vėjais paleido,susikaupė, ir turtingesniu pasijuto, jis sugalvojo, kad mergaitė invalido kojas turinti galėtų vaikščioti... kaip visi vaikai, va... bet berniukas tai buvo mažas berniukas - kuris nelabai skyrė tikrų norų nuo tuščių norų, vis tik atskyrė...
nu o čia jau kitas lygis, angelas, ir va be jokio motyvo, "kad tomas šviesų rytą pamatytų, kad jam akis atsivalytų" - baik tu, žvakės liepsna labai valo regą, nereikia angelo aukos... ką?.. :D

+2 (niekaip ne daugiau.) :D Už tą alegorinę miniatiūrą, kuri nėra eilės.))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 15:16
tictac_it
Perskaičiau pavadinimą - lengvai susinervinau (vėl teks vienetą ...) - ogi ne , gan originaliai pateikta... ir ... hmm, švelniai juokingai , ir ... na Guntos komentaras irgi juokingas, bet ne tiek :) tad su meile - 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 14:56
eiline
tai Tomo pagailo?,,, negalvojau, kad jis toks svarbus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 14:40
gunta
hi hi, čia angelas įsimylėjo Tomą, (nu žmogų) tai va nutarė jam parodyti giedrą giedrą rytą, atėjo ir surinko iš jo visą blogį, kuris tomui akis dengė giedrą rytą pamatyti, bet pats,kaip undinėlė... ania?.. tik paikas, labai paikas angelas - gal Tomas būtų ir pats tokį rytą pamatęs, savo jėgomis ir vertinęs jį, nes dar ir suvokęs, išvalydamas pats iš savęs tai, kas dengia akis jį pamatyti,juk rytas nepasidarė kitoks, tai tomo akys pasidarė pajėgios jį pamatyti... bet dabar, po tokio angelo geradario, Tomas tik galvos, Iš kur tų angelų dar gauti, va geras, atima kažką, net nežinau ką, ir pradedi taip gražiai matyti, bet kad jie iš kart sandalus užverčia, mhmmm. kur jų nusipirkti, gal kas jau išrado?.. ir eina narkotikų pirkti - panašus poveikis, mato, smegenys atsiveria... bet priklausomybę įgauna... ania?..

nėr motyvacijos pas jus, belieka kad angelas darantis gerą darbą, yra kvailas angelas - jis tik pakenkia Tomui. Ne blogyje esmė, kuris slypi kiekviename iš mūsų, o esmė, pamatyme, kai pats žmogus pamato, ir sutvarko kas ne taip - tai esmė nubudime, pamatyme. Tas blogis savotiškai yra turtas, dvasiniame augime kaip trąša. Taip išeina, kaip dabar čia toje prozoje parašėte, kad angelas apvogė tomą, atėmė iš jo, jo turtą, jo pažinimo priemones, pažinimo grožio ir šviesos. Tomas pažino "tabletę", piliulę, taip? ta tablietkė buvo "kvailas angelas..." pavadinimu tokiu;  kuris daugiau nebepadarys to poveikio, reiks ieškot Tomui kitų angelų...
aiškiau?
jūs taip parašėte, ir tai tik todėl, kad nėra svaraus motyvo. motyvas "angelas užsinorėjo kad tomas pamatytų ryto šviesą" o kas tą šviesą tam tomui dengė,ir dėl ko - rytas gi nepasikeitė,tik tomas jo nematė...
kas indomiausia, ir nesikrimto dėl to, šypso, gyvena gyvenimą, ruošias daryti remontą... bet va angelas sumanė jam pasirodyti, ir šviesų rytą parodyti... Eis dar sekantį rytą Tomas angelų parduotuvės ieškoti, o neras, ne bėda, ekstazi praris, ir rytas-vakaras gražus bus... ir be remonto...
kvailas, oi kvailas angelas, galvojantis darąs gerą darbą, nesuprantu, ir kur dievas žiūri, tokias vištas, angelo paveiksle leisdamas į Žemę?.. Ką?...

DĖL KATEGORIJOS ta - prozinė miniatiūra - alegorija; tikrai ne Eilės;
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-14 13:41
Kotminė Lapė pet Kitkits
♥♥♥♥♥
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą