Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Visas gyvenimas yra pasaka. Ir kas ją sugalvojo?
Kartą buvo karalius. Gretimai gyveno dar vienas karalius. Kituose aukštuose taip pat. Ir kitose laiptinėse. Visoje gatvėje buvo per tūkstantis karalių. O mieste...
Daugelis jų turėjo karalienes. Mažesnė dalis svajojo apie karalienes. Vos keli svajojo apie haremą. Kitų troškimai buvo kruopščiai slepiami, bet vis tiek visi apie juos žinojo.
Tame mieste kažkada buvo dvi vietos, pavadintos „Pasakomis“. Viena Laisvės alėjoje buvo vaikų kavinė. Kad patekti į ją, tekdavo apie pusvalandį stovėti eilėje. Karaliai, tada dar tik princai, joje valgydavo nuostabaus skonio ledus, pabarstytus šokoladu. Dabar toje vietoje tuščios vitrinos. Paskutiniai savininkai ten pardavinėjo „Salamander“ batus.
Kita „Pasaka“ tuo metu buvo kino teatras. Rodė filmukus mažiesiems princams: „Nu pogodi“, „Suskaičiavo“ ir „Bonifacijaus atostogos“. Kiną keitė pramogų klubai ir lošimų namai. Dabartiniai karaliai ten nebeužeina. Jiems per brangu.
Pasakų mieste nebeliko. Tik rūsti kasdienybė.  Ir degalinės. Todėl karaliai vaikščiojo pikti, paniurę arba girti.
2014-01-13 21:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 10:49
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-04 11:05
Fake_writer
karaliai vaikščioja pikti ir paniurę, todėl, kad paseno ir viskas jiems xujovai. Būtų dabar dar tos Pasakos, sakytų, kad šūdą duoda ir šūdą rodo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-16 16:10
klimbingupthewalls
Neblogai, tik Kad patekti kliūna, nes bendratis su „kad“ nedraugauja.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-15 17:50
Aš Noriu Būt Kaip Bebras Nenustot Statyt Užtvankų
Tekstas kvepia kokia tai autoriaus pagieža. Nieko čia nerandu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-15 16:57
Mylista sutinka su viskuo
Svoločius praranda savo aršumą. Tik tiek? Tikėjausi kažko juodesnio, depresyvesnio, ciniškesnio.

Tikrai, rimtai. Tekstas savaime per trumpas, kad būtų paveikus, bet kaip svoločiaus prekinio ženklo tekstas, galėtų būti nieko. Tik kažkaip atrodo, kad paprastai svoločizmo laipsnis aukštesnis, nei čia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą