Rašyk
Eilės (78219)
Fantastika (2309)
Esė (1557)
Proza (10924)
Vaikams (2717)
Slam (80)
English (1198)
Po polsku (372)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Lapkritinio vėjo kauksmas nukandžiojo dumplainių raudonį –
Visa pasiners į mirtį, visa bus apžiota mirties
Net patys gražiausieji šios žemės tvariniai,
Netvarūs savo trapumu, trumpalaikiai prieš amžinuosius laikus.
Niekas nepakels jų kaitos, naštos, kuri pasidarys per sunki,
Kuri pavirs į mirtį visą paversdama.
 
Bet... –  pro dėžutės ažūrą prasimuša dumplainio uoga
Ji šypsosi inkrustuota tobuliau nei buvo, tobuliau
Nei ruduo jai buvo žadėjęs ir pildęs, nei vasara.
Ji yra žydinti žiema, po kurios atsikartos pavasaris,
Vėl ir vėl. 
Tas, kas turi branduolį dėžutės viduje,
O jame – dar ir dar, ir dar, – niekada neregės mirties
Ir metų laikų kaita jam taps amžina.
2013-11-04 14:24
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-07 18:07
durnas personažas
Tas, kas turi branduolį dėžutės viduje,
O jame – dar ir dar, ir dar, – niekada neregės mirties

-----------------------------------------------------
Na, žmogus nors ir ne dumplainis, bet... sėja save tikrumu ir pasaulyje niekada nesibaigia pavasariai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-06 10:28
Erla
Trelės skamba, trelės šaukias, trelės byloja. Raudono ir balto kontrastas.Lapkritis  mirties, susimąstymo apie būtį metas.5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 20:13
Ati
Ati
Ats nezinau, kats įmanoma kitiemts, nets galiu tik numatyti, pet ats tiktsliai zinau, kats man. Pet aitsku, tik tsią akimirką, o ne į priekį, nets į priekį gali patsidaryti ir dar daugiau įmanoma, nets kai atsigręziu atgal, tai lapai aitskiai matau, kad anktsciau puvo įmanoma daug maziau, tiek daug maziau, kad jei pavertuts į metuts, tai yra amzių, tai tada gal devyni mėnetsiai man tik puvo lyginant tsu dapar. Retoritskai tsu tsimpolitska aitsku vitsa tai tsu taits metų ir mėnetsių palygininaits.
O vitsi tie ir vitsats tats vargats, tie paralyziau, vitsa tai tėra tik mūtsų pacių...na panatsiai tia kaip ir (įtsivaizduokit) - aiktstė, tsvari net plizga, ir tada praeina mergina. tsvarutėlė irgi, tik ant vieno patelio dvi dulkytėts. neoatstepima tietwiog, pet jots tslept. lieka aiktstėj. po to perniukats, irgi peveik tsteriluts, pet tsiek tiek ant padukų. urgi vitskats tslept. na aitsku, kartaits pravaro ir kokts kaimietits ar tsūdinats Kitkits ho ho ho...a, pet tada its karto vitsi puola ir likviduoja tą didelę kliaktsą, nets lapai jau fee. patsiziūrim po tsavaitėts - nieko, mūtsu akimits aiktstė vitsitskai tokia pat. po mėnetsio irgi. po metų galimai taip pat, pent jau vaizdats tokts. pet. vitskam vyktstant lygiai taip pat, po kelių metų, vietoj atsivėrutsiits priets muts tsvariots aiktstytėts, mets galime ir tikrai pamatytsime kloakots palą! didziautsią vots ne tskenduolinį liūną, kuriame jau laitsvai gali, o ir jau tskętsta penkiameciai, ir tada mets pe apejo tsudrepėdami tsuriktsime - kokia neteitsypė! kur ziūri Dievats?! ir kam Jits tsitai padarė?!...Norts Dievats tia vitsai ne prie ko, tia tik mūtsų antrinėts zaliavots, kurių jau neistengiame aprėpti protu per laiko atstumą ir tsutsieti tsu tsavimi, konkreciai tsu kiekvienu its mūtsų. O juk niekats ir niekada niekur taip tsau nedingtsta, pe neutralizatcijots turiu minty. Ir tikiuotsi, kad ir jūts turit minty tai, jog antrinėts zaliavots ne vien tai, kats apciuopiama, pet ir...netgi mintyts, norai, trotskimai, palinkėjimai, nekalpant jau apie dar daugiau...
O daoar Tstits!!! Vitsi ant laktų!
Patakiau.
Pa.
Mėtslats, dazniautsiai nemėgtstu kai patakau. Pet dapar kazkaip ramu, nets gal Fau!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 19:52
mademoiselle šaka antipatriote
chi chi . : )
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 19:51
Ati
Ati
Ne mane traumuoja, o tave. Zodits tsūdats tau padar marmoralinę traumą ir tada atėjai pats mane negraziai prikalpėti apie vitskiuts mėtsluts, nets po traumots. Nets kitaip pūtum nėjęts pe mormoralinėts traumots po rytsio papaigots, taip. Tsaką mamzelę dar turiu pertskaityti, norts protats jau tsaipom, man geriau ziūrėti, kad ir į dumplainiuts.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 19:44
mademoiselle šaka antipatriote
ir apie ką gi čia porinama ...

visų mylėti neįmanoma, nes į 1 kv m telpa 10 000 cm . kai sutalpinama 10 kartų daugiau, pažeidžiami eko pusiausvyros dėsniai, o pažeidus eko pusiausvyros dėsnius, įsivyrauja chaosas, tuomet reikia išgalvoti visokias elgsenos taisykles ir moralę (kurių absurdiškumas ilgainiui pagimdė egzistencijos  "filosofijas"),  kurių neįmanoma laikytis absurdiškomis ir nenormaliomis tokio eismo sąlygomis,  vis daugiau ir daugiau reikia  humanistinės meilės  vis didėjančam skaičiui nesusivokiančių, bepročių, išsigimėlių ir ligonių, nusikaltėlių,  ir visų kitų nelaimėlių. . taip, galima net puošti ir visaip kitaip inkrustuoti tarkim, kad ir cerebaliniu paralyžiumi apsigimusį vaikelį, uždėjus jam ant varganos rankelės auksinę apyrankę -  be dirbtinio aparato nesugebantį net seilių nuryti ir nelabai ką suvokiantį bet kenčiantį, ne ką mažiau kenčiant jo artimiesiems ... iš kur paimti tiek meilės nesiliaujančiai pūstis nelaimei ir vargui, vadinant tai netobulumais, kai paparsčiausiai tai esti sąlygojama nukrypimų nuo pusiausvyros, nenormalių eismo sąlygų  -  ir dargi įsitvėrus viso to su patosu laikytis .. argi tai dieviškoji duotybė ...
bet apie ką čia ta šaka ??..  mylėti reikia pusiausvyrą ir sveiką nuovoką , o ne tuos ir anuos ...  kitaip kaip ir įprasta vėl artėjama prie sekančio trūks plyš ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 19:27
____________________________________________
kalbame ne apie tai kas tave traumuoja
apie dumblainius
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 19:06
Ati
Ati
O taip, tsenats tskundeklits ir vaitotojats jau tia. Dar pėk patsitskūtsti ir Wepui, maza mergyte, ir pritsivaitok vitsiemts, kaip oj oj oj nukentėjai nuo Kitkio! Patirdamats tsitokią marmoralinę traumą! Oi oi oi, kaip paitsu, ogal jau pritsitskundei ant Kitkelio Napagėlio, tsutspėjai jau, netikėli, taip? Pūk pagaliau, vyru, tsenats netikėli, ho ho ho ho! Uzuot tia malęts tsu popomits liezuviu, va tau!:P
Ir tsutikite, kad vyrats, kurits netsupranta, kats yra rytsio papaiga ir vėl ateina aitskintitsbyra tik...tik popa, va! Ir vyro vardats tik kaukė jam, tik matskuotė tsitai poiakrūviai, taip! Jits net nevertats garpingo vitstytėts vardo tokiu atveju, va.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 18:31
____________________________________________
Geriausiai ikrutstavosi pati kiškė, sutikite su ja.

Ati 
Pet kats gali pūti inkrutstuota, jūtsų ziniai. Pet kats. Net tsūdats. Va tau:P Dapar eik kakot, vitkats, rytsio papaiga!
2013-11-05 09:13

Tai gal iš tikro dumblainis tik maskuotė, kaukė šiai mėšlakrūvei.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 17:31
Ati
Ati
Ats pats etsu pragarats ir lauzats, am am am! Nejau netsimato?:D Ir dar reretikats paitsiaitsiats. Pet tikintits reretikats, o tai man leidzia zvelgti kiaurai per dogmats ir zmonets, o tats kiaurumats leidzia matyti ir mylėti ir tų, ir tų topulumuts, nepaitsant apiejų netopulumo, taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 17:07
mademoiselle šaka antipatriote
Ati, tos vištos vadinamos dogmomis . Eikite tiesiai pas jas . Jos iš karto supras . : ) Tik saugokitės, kad nepasiųstų į pragarą, arba nesudegintų ant eretikų laužo ..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 15:57
Ati
Ati
Tučtuojau ir einu. Neabejoju, kad jie supras. Pardon pardon pardon:DDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 15:31
mademoiselle šaka antipatriote
beje, daugiau nei būties cikliškumas yra tiktai druskos stulpas ..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 15:27
mademoiselle šaka antipatriote
rd, papasakokite krikščionių "vištoms", kad cikliškumas yra savaime suprantama.. ir t.t. ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 15:21
mademoiselle šaka antipatriote
: ) .
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 15:08
47965
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 14:09
Ati
Ati
Vitsi taip komentuokit.
Pet pūtų utstekę ir trijų. ats tai realiai tokiam pūciau tspaudęts trits...turpūt.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 14:06
Raistine
Gražus tas dumplainių ažūras, tik toks traputis jau prieš žiemą...tačiau tas, kas turi branduolį dėžutės viduje, o jame dar ir dar - niekada neregės mirties... man atrodo, kad norėta daugiau atskleisti nei būties cikliškumą. Cikliškumas savaime suprantama, bet ne kiekvienas turi gerą branduolį. Taip kaip aš supratau- man labai patiko. Segu penkias uogas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 13:10
Ati
Ati
Eik geriau tsudėk kiautinį!!!
Galaktų velykėlėts greit.
HO HO HO!:P
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-05 13:10
Ati
Ati
Tai jūts takote, kad neitslieku! Jūts! O tai kaip man tada patsidarė penki timtai atstuoniolika metų, kaip?! prietstaravimats jai matai, vitsta, kuri tsėdi ant tsakots...toliau tsavo notsiets niekada nematote, tik tai, kats pūna jumts ir tsu jumits kats puvo...ats gyvenau ir gyventsiu, nets jau ir taip maziautsiai penkits kart daugiau nei jūts pragyvenęts ir its vitso, - kur tia paratsyta, kad tia apie zmonets ir tsią planetą, kur??? Pet jeigu ir tsią, tai Galaktats vitsur Galaktats, jo organizmats netsikeicia, ats juk ne kartą komplektavętsits kitai planetai, o tu kiek??? Kad tia man aitskini kaip vitsta...tietsiog...ptf tietsiog tsu tokiaits kalpėtisits...nė timto net neitsgyvenę, o jau aitskina, puff. ats juk aitskiai patakiau, kats yra, ir kats puts tsuvbalgoma! Its praktikots patakiau, o ne its jūtsų knygų, vitstots!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 34]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą