Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova nužudė Druskininkų mero sesers žento brolio suaugusį vaikaitį Maceiną. Žiauriai nužudė. Kažkur ten pripylė verdančio vario. Metalas buvo rastas Mamedovos darže, prie tvoros šalia vardinio mero tvoros stulpo. Buvo rasti pirštų anspaudai, žmogžudžio pasas, gimimo liudijimas, šeimyninės nuotraukos, teistumo pažymos, registracijos bei bokso trenerio pažyma. Nors žmogžudys, pagal pažymas, gyveno ne pas Mamedovą, tyrėjai siūlė moteriai prisipažinti, bet Mamedova purtė galvą ir krapštė panages.
Vietiniai policijos tyrėjai nepajėgė prakalbinti Mamedovos.
Skubiai buvo sudaryta komisija, nes vis dėlto mero giminaičiai neteko maitintojo, ir iš sostinės iškviestas specialus moterų tardytojas: juodaplaukis, žalių akių, sportinio sudėjimo, kišenėje jis slėpė agurką, tai išdavė jo agresyvumą.
Mamedova vos tik pamačiusi moterų tardytoją beveik sutiko prisipažinti įvykdžius žiaurų nusikaltimą, bet tardytojas prasižiojo ir Mamedovo nutilo ilgam. Žiauriai neprotingais žodžiais jis kreipėsi į malonią moterį.
Juodaplaukis sostinės tyrėjas nekreipė dėmesio į moters užsispyrimą. Jis buvo pareigos žmogus.
Jis pakėlė balsą prieš besipriešinančią moterį.
Mamedova tylėjo ir toliau krapštė panages. Nervingai krapštė.
Žalių akių tyrėjas nebeturėjo ką sakyti, todėl kreipėsi į komisiją.
Komisija, kad paspartėtų tyrimas, leido įdurti Mamedovai į užpakalį su buka adata, bet kad gink Dieve, niekas nepamatytų.
Tardytojas apsidairė prieš durdamas – įsitikino, kad niekas nestebi – ir durė. Po to policininkų valgykloje jis išgirdo tokį pasakojimą: „ Mamedova tylėjo. Mano galva, ji svarstė ar pasakyti žmogžudžio vardą ar ne, o tas sostinės lovelasas, tuo metu dūrė jai į rurą.. Tai pažeidė ne tik užpakalį, bet ir žmogaus teises. O aš taip žavėjausi juo. Ir tu? Niekuo negalima dabar tikėti, tik Dievu“.
Moterų tardytojas ir visa komisija sėdo tartis: žmogžudystę reikėjo atskleisti, vis dėlto, nužudytas mero giminaitis.
Komisija leido Mamedovą pagązdinti.
Prieš kamerą, kurioje sėdėjo Mamedova, buvo pastatytas nuogas jos vyras - Siparis. Rankos surištos už galvos. Veidas iškreiptas kančios, rėkia visa gerkle... Pasirodo budeliu persirengęs Kazlas. Bet tai tik iliuzija, kad ten Kazlas. Ten galėjo būti ir Teresas, bet jo pavardė labai sunkiai tariama, todėl vargu ar galėjo.
Budelis rankoje laiko barzdaskučio britvą ir artinasi prie nuogo Sipario.
Šauksmas toks, lyg kas pjautų žemiau skrandžio.
Gaila, Mamedova apalpo anksčiau nei budelis paklausė:  Kas nužudė mero giminaitį? Sakyk, arba su šita britva šeimą išardysiu...
Po žmogžudystės buvo praėję trys dienos. Mamedova tyliai pasibeldė į kameros duris.
- Noriu parodyti..., - tepasakė ji žvairam prižiūrėtojui.
Ji buvo nuvežta į nuosavą daržą. Liepė kasti šalia mero tvoros.
Buvo atkastas bunkeris, iš kurio didelėm akim žiūrėjo Maceina.
Jis buvo gyvas, bet labai alkanas, ir stovėjo vienais apatiniais su variniais auskarais ausyse.
Siparis įtarė, kad Mamedova turi meilužį, bet, kad laiko jį bunkeryje, to Siparis negalėjo įtarti, todėl apalpo ir sudribo čia pat pomidorų vagoje, veidą panardindamas į sultingą pomidorą.
2013-10-15 15:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-07 12:39
Šioks Toks
Hm? Norėčiau pasijuokti, bet kažko nejuokinga.
Gal bėt pošventinis sind Romas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 10:44
agricola
kad tai būtų ne apie Lietuvą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-16 02:42
Erla
Komiško detektyvo žanras. Juokinga.
,,pagązdinti''-s
4
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-15 19:11
durnas personažas
su šita britva šeimą išardysiu... :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-15 18:09
bibliotekininkė
O man visai juokinga.. Ir tie personažai juokingi, ir pati istorija. Nors, aišku, meno čia per daug neradau, tačiau bent pasijuokiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-15 16:16
kalendra
jau išsikvėpta, nieko naujo, nieko intriguojančio, paskubėta. prozoj nelabai paskubėsi, poezijoj - galima.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą