Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







nepažadink
laimės laukimo
tegul miega
tavo kūnas
duoti negali
niekuomet nebūsi
toks baltas
totorių murzos palikuonį
nebūsi šlakuotas
nes  saulė
tavo prosenelius
kitaip ant arklio
stepėse mylėjo
Azijos šešėlis
mėlynų akių fone
neryškus
2013-02-24 09:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 13:47
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-24 13:47
Burtažolė
"nes  saulė
tavo prosenelius
kitaip ant arklio
stepėse mylėjo..."

Vaizdinga išraiška.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-24 12:29
gunta
šito nesupratau: Azijos šešėlis
mėlynų akių fone
neryškus
, -- išsireiškimo, kas pasakyta nesupratau; o šitas: totorių murzos palikuonį -- tikriausiai rinkimo klaida (į) nosinė, ten suprantu kad kreipinys į ką palikuonį, kreipiantis gaunasi be nosinės raidė i. (jei teisingai supratau, bet vis tiek nesuprantu kodėl jis murza? (man visi visi sutvėrimai Saulės ant žemės gražūs (ir žmonės, skirtingose geografinėse vietose - įdomūs, gražūs.) Na kuria prasme Saulės (saulės spinduliai srūva į visas puses, į visas planetas sistemoje saulės, ir srovendami į Žemės planetą jie pasireiškia - materializuojasi (ta prana energija) įvairiausiomis gyvybės formomis.
mėnulio šviesos nėra - bet yra, kada ji šviečia, kartais gali ir knygą skaityti, tai yra, bet nėra, mėnulio šviesa tik atspindys saulės spindulių, na ir žmogaus tada nėra, yra tik saulės spinduliai, ir jei saulė užgestų, žmogaus ir medūzos švytinčios giliausioje gelmėje, ir dienos šviesos nemačiusios, ir medžio ir dumblio - nebebūtų...

ir totorius, ir mongolas, ir juodaodis, ir kitaicas - gražūs. skirktingi visi tautų skirtingų žmonės. menas - visi menininkai mokosi tos harmonijos pajautos, kuri jau yra gamtoje ir ji nepriekaištinga. Kodėl dabar murzos? nėra murzinos tautos, jos visos grynos, su savo odos spalva ir akių įkypumais;  nuvažiuok į Afriką ir tavo oda bus ta pati kokia ir dabar, pigmentas eis paviršiun tik, kad neišvirtum, ar neiškeptum...

ką reiškia Nepažink laimės laukimo? tai yra nežinok ir nelaimės?.. tai beprotuks tada. ne?..

man buvo skaityti smagu tiek:
niekuomet nebūsi
toks baltas
totorių palikuoni
nebūsi šlakuotas
nes saulė
tavo prosenelius
kitaip ant arklio
stepėse mylėjo
--- gražu. o mėlynakis niekada neturės tokių akių, žiūrinčių iš po vokų ( to įkypumo)  irgi gražu.

beje, o jei sekantį gyvenimą, reinkarnuos mėlynakis į totorių ir atvirkščiai; matai kaip su tuo niekuomet... (sąlygiškas tas niekuomet)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą