Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Žinai, o aš vis dar prisimenu tavo telefono numerį. Tuos devynis magiškus skaičius, giliai įsirėžusius į mano pasąmonės vingius. Tą kažkieno atsitiktinai parinktą koduotę, kuri neleisdavo užmigti šaltais žiemos vakarais. Tu buvai mano rytojaus prasmė. Mano geriausias pasirinkimas ir didžiausias išbandymas.
Negaliu pamiršti tavo kvepalų skonio. Kvapas, saldesnis už baltasparnių angelų choro atliekamas giesmes, akimirkai leidžiantis atitrūkti nuo žemės ir užmiršti gravitacijos dėsnius. Dabar aš laisvas ir lengvas, atleistas nuo žemiškų darbų ir įsipareigojimų. Tau paliepus, aš būsiu kitoks. Tik ištark.
Žinai, aš vis dar prisimenu tavo mėgstamiausią filmo pavadinimą. Prisimenu tavo raudonus lūpdažius, kuriais tepliodavai mano išeiginius drabužius. Prisimenu tą keistą nagų laką, uždžiūvanti per beprotiškai ilgą laiko tarpą, per kurį mudu spėdavom išgerti litrą juodos kavos, o tu lengvai sukasdavai apatinės lūpos kraštą ir pradėdavai pūsti šaltą orą į viršų. Kažkada tai buvo tavo mėgstamiausias užsiėmimas, kuriuo dalindavaisi tik su manimi.
Prisimenu tavo palaidų plaukų sruogas, kurios apklodavo mano pečių linijas, kaip vasarą pievas nukloja tik ką sužydėjusios laukinės gėlės, pavėjui išnešiodamos su dulkėmis susimaišiusį aromatą. Prisimenu mūsų pokalbius, apipintus fantazija ir aistra, paslaptimi ir erotika…
Žinai, aš vis dar prisimenu tą vakarą, kai sutikau tave. Toje didžiulėje minioje, šokančioje pagal kvailą muziką baltų dūmų rūke. Dėkoju likimui, už šią malonią staigmeną. Ir dėkoju tau, jog tą vakarą pataikei į ritmą.
2012-12-02 21:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-17 15:30
Lengvai
hi, kodėl gi jums nenusiuntus šito laiškučio jo adrsatui? o čia neįdėjus prozos gabaliuko su veikėjais, charakteriais, pasauliu ir istorija?

2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-04 14:55
Marquise
Pirmas blynas.

Kaip buvo minėta kituose komentaruose - labai į akis krenta klaidos. Ypatindai alogiškumai.

Iš esmės šio kūrinio geroji pusė yra jo apimtis. Gerai, kad neįsijautėt tęsti sąrašo iki begalybės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-04 09:00
Teta_Santa
taip gera skaityti, žvelgti į Ją Jūsų akimis. Nuoširdus kūrinys. Dėkui
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-02 22:40
KARALIENĖ ANNA
kvepalų skonio - aromatas, na, jei teko tik gerti, tada jau tikslu
lūpų dažius -(būtų gražiau)
uždžiūvantį,
sukasdavai apatinės lūpos kraštą ir pradėdavai pūsti šaltą orą į viršų - (nuo kada iš burnos galima pūsti šaltį? Net lavonas,nurimęs, to neįtengia atlikti)

Šiaip, pataisius, spalvingumo pridėjus, būtų ir gerai. Meilę - visada malonu prisiminti. Sėkmės. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-02 22:25
PonasE
Kūrėjo vaizduotė ir jo parinkti žodžiai yra jo asmeninis reikalas. Ne kiekvienam lemta suprasti ir norėti suprasti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-02 22:14
pilkė_
"Negaliu pamiršti tavo kvepalų skonio." .... "mėgstamiausią filmo pavadinimą"...
"laukinės gėlės, pavėjui išnešiodamos [...] aromatą.

Baikit gi, žmonės. Žiūrėkit, ką rašot. :)
Mew.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-02 21:33
Žilis van Gogas
Gal dar kažko pamiršote, ką dar prisimenate. Toks jausmas kad it skaityčiau vis kasdien papildomą dienoraštį,be pabaigos, o turėtu būti. Kažkas prasideda ir baigiasi, ar ne taip? sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą