Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





begemotas_ begemotas_

Aš ir seksas

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Pribėgusi prie virtuvės durų, įsikimbu į rankeną. Giliai įkvėpusi, užgniaužiu kvapą kelioms sekundėms. Pykčiui nuslydus gomuriu nesusivaldau.
- Sekso šiandien nebus, - mano balsas ir telefonas trenkėsi į virtuvės spintelės duris.
Išverčiu ant stalo dėžutę su skanėstais. Keturios šokoladinės liūtų galvos suokalbiškai sumurkia, keturi vafliniai batonėliai susikimba su keturiais triufeliais ir linguoja fokstroto ritmu. Išsiverdu kavos ir ant apvalaus padėkliuko pastatytą puodelį apdėlioju skanėstais. Atsidariusi duris į kambarį, išdidžiai užvertusi galvą, tiesiu taikiniu prieinu fotelį. Patogiai įsitaisau parietusi po savimi kojas.
Begimopsas sukimšęs storus pirštus į burną iš padilbų pažvelgia į mane. Tai va kur dingsta  chalva. Tai jis čepsėjo praeitą naktį, kramtydamas  paskutinius chalvos trupinius, o dabar krapšto prie krūminių dantų prilipusią tąsią masę. Kylantį keiksmažodį nuplikau karštos kavos gurkšniu.
-Negi blusos užpuolė, - suinkščia Begis ir nevalingai pasikasęs šoną puola kramtyti savo uodegos galiuką.
Mopsas atatupstas išlenda iš palovio. Saujoj sugniaužęs popiergalio skiautę, kita ranka nuo galvos ir pečių nusivalo voratinklius ir blizgučius, likusius po gimtadienio šventės.
- Ji gali imt ką nori, tik ne saldainius, - greitakalbe išpyškina Begimopsas
- Mes apseisim be to sekso, bet atimti skanėstus, - linkčiodamas galvą ir slėpdamas kišenėn popiergalį pritaria Mopsas.
Aš nepajudinama. Lėtai valgau, burnoje dingsta triufelis paskleisdamas vanilės aromatą, tirpdamas šokoladinis liūtas sutepa dantis ir lūpas. Paskutinis sutraška kramtomas vaflinis saldainis. Per saldu. Pajuntu, kaip lėtai apatija marksto akis.
Begimopsas, Begis ir Mopsas nuščiūva. Tylą trukusią kokias tris minutes nutraukia Mopsas:
- Kas tas sekso?
- Reikia išsiaiškinti, - paaitrina klausimą Begimopsas.
- Aš žinau, kiekvieną dieną jo gaunu, - švelniai lyžteli savo uodegą Begis.
- Iš kur? – Su visu, būdingu tik jam sarkazmu, paklausia Begimopsas.
- Ir aš noriu, - Mopsas prisiartina prie Begio.
- Iš savęs, - neabejodamas atsako Begis ir pažvelgia Mopsui į akis.
Mopsas atšoka ir pasislepia už Begimopso pečių.
- Tu net nepastebi, kaip kvailėji, tai ką gauni tikrai ne seksas, vadink kaip nori, bet tai ne seksas, - Begimopsas akimirkai suirzta.
Kava baigėsi. Pažvelgiu į juodą puodelio dugną, bandau išskaityti likimo rezgiamą planą. Pavartau, tirščiai lyg derva ištepa baltus puodelio šonus. Nieko nematyti.
Begimopsas užverčia akis į lubas, prašiepia geltonus dantis ir galvoj apmąstęs neįtikėtiną veiksmų planą nusliūkina į sandėliuką. Po akimirkos grįžta su laikraščių šūsnimi. Atsisėda ant kilimo paskleidžia priešais save geltonus leidinius. Mintyse skaitydamas antraštes, vis skėsteli delnais, suradęs tą kurio ieškojo, seilėdamas pirštus verčia lapą po lapo burbėdamas sau po nosimi:
-,, Seksas telefonu”- per brangu,,, seksopatalogo paslaugos”- labai miglota,,, dvi merginos ieško draugo” – ne, dviejų per daug,,, jaunas vaikinas ieško pasiturinčios moters” – įdomu.
Begimopsas pakelia akis nuo laikraščio ir susimąsto bandydamas įsivaizduoti jauną, sportinio sudėjimo vyruką, stovintį vonioje, apsirišusį klubus rankšluosčiu, tiesiantį ranką į jo dezodorantą.
- Brr, - nusipurtęs žvilgteli į mane..
- Ji pinigų neturi, - konstatuoja Begis.
- Supratau, seksui, reikia mažiausiai dviejų asmenų, - pakrapšto nosį Mopsas ir paniekinamai žvilgtelėjo į Begį įnirtingai besikasantį nugarą.
Vienas paskui kitą jie prisiartina prie lango, apžiūri žalią veją ir gėlyną po langu. Aukštos piliarožės stiebiasi aukštyn, pilnaviduriai žiedai bumpsi vienas į kitą, linguoja vėjuje.
- Gražu, bitutės dūzgia, - akimirką romantizuoja Mopsas.
- Ji myli gėles be kvapo ir vyrus be sąžinės, - prabyla Begimopsas, suraukęs antakius.
- Gėlės kvepia, kas rytą ten sysioju, - prieštarauja Mopsas.
Jis ištraukia popieriuką ir pridengęs ranka, kad niekas nematytų kažką užsirašo.
- Nieko nebus, - prabyla Begimopsas.
- Ko nebus? – Nerimsta Begis.
- Nieko, jei ji negaus to sekso, tai nieko nebus, - atsako Begimopsas. 
- Ji ištisai ės saldainius ir urgs, - pritaria Mopsas
- Žiūrėk, šalia kelio kažkas stovi, - sunerimsta Begimopsas.
- Man regis, jis tikrai neturi sąžinės, - perbraukia nagais lango stiklą Begis.
- Ir kas iš to? – Su neviltim balse išlemena Mopsas.
- Ei, žmogau, ei ar girdit, mes norim sekso, labai norim, - sušunka Begis.
- Nutilk priedurni, pats jis neateis, reiks eiti gaudyti, - atsitraukdamas nuo lango tarsteli Begimopsas ir ima ieškoti batų.
2012-11-17 17:12
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-25 05:02
omnia
Graži projekcija, jei norėtum perrašyti, siūlyčiau vietoje gylio (katinai vis rutulioja mintį) eiti plotin (kol lyr.her. sėdi fotelyje, apie problemą gali kušdėtis apskritai viskas, kas ją supa (gėlės, užuolaidos ir t.t.)).

4,25
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-25 00:23
Erla
Kūrinėlis su pašmaikštavimais, kiek anekdotiškas rašinukas.
Almanachui 2.95
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-17 17:13
IB
IB
Svarbiausia mintis - "Sekso šiandien nebus". Juokinga problema keliama - ar nuo to sugrius aplinkinių pasaulis?  Primityvokas tas jūsų kūrinys, bet jaunimui, paaugliams, žinoma, tinkamas.
Patiko jūsų rašymo stilius. Už jį ir skiriu 3,5. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-10 21:54
jovaras
pilnas ironijos kūrinys. balas būtų 4,5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-08 17:06
Ona_Razumienė
Skaitytas jau kažkada. Yra tokių ir kvailų juokelių, ir tokių nereikalingų detalių, ir kažkoks brandus grūdas jaučiasi. Almanachui - 4, 3,9, toks , ant ribos. 4.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-05-02 21:23
Daineko
smagi ironijos dozė. o perliukai, o perliukai - dantys plečia liniją . 4.7
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-04 20:19
diii
- Ji myli gėles be kvapo ir vyrus be sąžinės,.... žodžio neieškote kišenėje.
Gražu, bitutės dūzgia, ir saldumo pati norma:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-27 20:14
____seneka____ir____liucilijus_____
įtampa. komentatore, kur jūs ją matote jaučiate ir kitaip išgyvenate. tas begemoto amžinas polinkis kurti įtampą.
kurios maximumas yra tik skystas pakikenimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-27 19:50
____seneka____ir____liucilijus_____
gerb. žiemvarge. nekalk primityvistinių nesąmonių vaikams į galvą, nes ir jie paskaito bet kokį šlamštą, nesuprasdami, bet bandydami suprast už ką rašomi balai.
laiko nuoseklumas. varge tu varge. aš kalbu apie formas veiksmažodžių ir čia juk aiškus negebėjimas pereit nuo vienos formos prie kitos, toks pat nemalonus ausiai, toks pat migdantis skaitytojo protą, patį skaitytoją ir ką tik nori.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-26 15:08
žiemvakariais
gerb.manų_puode, ko gero, negirdėjote tokio dalyko, kad tekste jau nuo mokyklos suolo pageidaujamas gramatinio laiko nuoseklumas ir kad būtent esamasis laikas padeda sukurti veiksmo įtampą ir greitesnį įvykių vystymąsi.

ir, beje, visai nematau, kuo šis tekstas blogas, nes ir anekdotai yra literatūros žanras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-24 16:21
____seneka____ir____liucilijus_____
Gal begemotas nežino daugiau laikų kaip tik esamąjį?
Kiek ir kokių formų turi lietuvių kalbos veiksmažodžiai?
Jei žinočiau apie kalbinius sutrikimus neklausčiau, bet aš nežinau apie juos nieko. Kas čia, anekdotas ar jau lit. tekstas?
du avansu.
2.
tiesa, dar įdomu kokiam skaitytojui skiriama. Iš to, kad net pats begis laižo savo uodegą, bandau suprasti kad visiems laižantiems. Čia jau subtiliau kvepiau.
O šiaip tai, norėjau paklausti, kaip dabar laikosi begemotukas?
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-24 00:21
Aurimaz
Neblogas darbas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-22 22:17
ieva3003
žavu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-22 13:27
bibliotekininkė
Šauniai, taip skaniai, taip saldžiai, buvau praleidusi.. Begemotai irgi nori sekso, pasirodo:) 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-20 08:45
Sutemų Sesuo
...geeeeeeeeeraaaas, saldus seksas :) *****
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-19 10:20
Lengvai
taip, šičia skanu, miela man ta trijulė. 5 be komentarų=]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-18 22:47
Žilis van Gogas
žaidžiat ugnimi, tiems, kas negali užmigti...manau kažkas virba pas Jus, begemotuko odoje...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-18 14:12
frullato
:)) puikiai valdote savotiško "literatūrinio animacinio filmuko" piešimo techniką. Tiesiog šio sukryžminto žanro "gourmet" klasės patiekalas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-18 09:08
žiemvakariais
niu niu :) jei kas ką ir žais, tai tik gražiai :)

tai va, mane pritraukė jau vien pavadinimas ;) ir pritariu, kad be sekso galima apsieiti, bet be skanėstų - niekaip :D

labai jauku čia, draugiška atmosfera kaip reta kūrinyje (nors buvo ir suirzusių, ir nepatenkintų, vis vien)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-18 08:04
tictac_it
ir išėjo tėvelis į mišką sekso medžioti ... :) begimopsai - tai tokie nepyktybiškai ciniški ir lengvai ironiški padariukai šiek tiek panašųs į reklaminius "marsiečius" bet labiau šokoladiniai , kartu su saldumynais dar prisigaudę "bajeriukų" iš kažkokio žmogiško TV pasaulio , matyt mato vieną kitą programą ...ai tiesa, kažkada dar gaudavo ir laikraščius ... tekstukas skanus, ne be reikalo žodis skanėstai jame pakartotas ryškiai su perviršiu :) kažką gal galima buvo žaismingiau sugalvoti, bet nesikėsinsim į autorinius pyragaičius :) 4 , lauksim sekančių vaizdelių, kai kompanija sugalvos pažaisti pvz. kortomis - sausainukais ("stavkės" - paperdimai per virtuvės "fortkę") :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 21]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą