Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šis kūrinys buvo pateiktas konkursui. 

Namo savininkas, žilas, kuprotas senis, atrakino duris, įžengė į vidų. Nelabai skubėdamas surinko išsidraikusius and grindų laiškus, įmestus pro siaurą duryse pašto angą, tada juos padėjo ant batų dėžės, stovinčios visai šalia įėjimo.
Vėliau į mus atsisuko, kviesdamas užeiti, o pats dingo koridoriuje.
Penkios minutės.
Kada sugrįžo, jau buvome spėję sušilti.
Saulės gelsva šviesa keliavo aukštyn žemyn sienomis, namas arodė šviesus ir erdvus. Mums patiko tirštais dažais pieštas paveikslas su nežinomo miesto atvaizdu, kuris kas kart vis likdavo šešėlyje, norėdami jį apžiūrėti, priėjome arčiau.
- Jeigu ieškote šilto ir jaukaus namo, šis būtų idealus, - staiga išgirdome. - Nugyvenau čia visą savo ilgą amžių, užauginau šeimą. Šiais laikais jaunos poros išpuikusios, joms vis kas nors neįtinka, arba nežino ko nori. Mmm...
Tuo tarpu mes visi išgirdome švilpiantį arbatinuką.
-  Užkaisiu arbatos, atplėšiu laiškus, o jūs žvalgykitės. Prašom. Didelį įspūdį pirkėjams palieka neįprasto dydžio miegamieji, taip pat platūs koridoriai, aukštos lubos. Kiti stebisi nepergirdimomis sienomis. Sako, tai kažkoks stebuklas anglų architektūroje. Ką gi, namas iš tiesų labai geras. Turėjau keletą rimtų pirkėjų, tačiau vėliau jie visi persigalvodavo, teisindamiesi, kad namas pastatytas šalia triukšmingos gatvės. Taip pat buvo pareiškusių, kad mano namuose vaidenasi, įsivaizduojat? – nusijuokė. - Kur čia gali vaidentis? Per visą gyvenimą nieko panašaus nebuvau girdėjęs! – jis skėstelėjo rankomis.
Mes pasukome prie lango, pažvelgėm pro stiklą.
– Ar girdi ką nors? – Sri klausiu.
Sri žvelgė į priešais gatvę, į tolstančias mašinas, jo juodos akys blizgėjo, keliavo. Gal – kad pirmą kartą rinkomės namą.
Vėliau jis atsisuko į mane, bet nieko taip ir nepasakė.
– Patiko, nepatiko? – nenustygstu. Reikia kažką nuspręsti. Tark ką nors.
– Nežinau.
– Naktį ramu kaip kalnuose, - pasakė senis. Prisidegė cigaretę ir pasišalino.
Kiek vėliau, kai likome dviese, Sri mane apkabino ir staiga jam už nugaros pasigirdo stiprus garsas; gretimoje palangėje tovėjusi tuščia vaza kaukštelėjo ant grindų ir pabiro. Tai pasirodė labai keista. Juk mes jos net nepalietėme. Kada įžengėme į vidų, mes ją pastebėjome, ji stovėjo ant palangės krašto.
Išgirdęs triukšmą atbėgo šeiminkas.
– Aš sutvarkysiu! – sušuko. - Jūs tik nepergyvenkite! – susijaudinęs pažvelgė į dalimis pabirusią vazą, ir nebepakėlė daugiau galvos.
Sri išsižiojo, norėdamas greitai jam viską paaiškinti, bet staiga nutilo ir dėl to man pasidarė labai gėda, aš nusisukau ir užsimerkiau. Norėjau būt kitur.
– Viskas per mane, -  staiga išgirdau Sri kalbant, - Atleiskite. Atsirėmiau nugara į vazą ir ją nustūmiau.  
– Nesijaudinkite, tai juk visiškai nesvarbu! – jam atsakė jis be jokio riksmo, tik susigūžęs ant gridų, nepasijudindamas iš vietos. Kiek  vėliau, kai ėjome link autobusų stotelės, aš paklausiau Sri, kodėl jis taip pasakė, kad sudaužė tą vazą.
– Turėjau jam paaiškinti. Argi kitaip galėjau?
– Betgi tu jos nepalietei. Nebūtum pasiekęs net ir žengęs platų žingsnį.
– Tiesa. Tačiau kokį atsakymą turėjau sugalvoti?
Laukdami autobuso, atsigrežėme į tą namą, pažymėtą 34 numeriu.
 –  Žinai, kodėl jam nepavyksta jo parduoti? - sakau Sri. –  Pažiūrėk, juk jis iškrypusiais langais.

2012-03-11 03:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-31 02:24
St Sebastianas


Pasirodė sakiniai keisti kai kurie man. Ar yra tekę matyti ką nors vienišesnio nei Pentium 4 procesorius gulintis viduryje vieškelio? Būtent taip atrodo šis kūrinėlis. Kaip kažkas ištrauktas iš visumos ir numestas ten, kur jo gal net neturėtų būti. Pritrūko santykio su personažais: visi trys liko tokie pat svetimi kaip gretimo miesto gyventojai. Pati istorija neužkabina – perskaitai ir pagalvoji, o kas iš to? Pusė velnio (apatinė pusė). 3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-29 01:25
Riva
3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-25 12:25
A Puokas
Va toks va telekinetikas Šri šri... :). Be turinio tekstas. 3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-19 16:39
Lapkričio
Gal čia tik tiems, kas gerai supranta rusų kalbą, vardas Sri kelia juoka, bet tikrai kelia :DD man patiko kaip sukuriama įtampa- nutylėjimais, sutūrėjimas, ir išvis pasirodė gan subtiliai sukurptas ir nutrauktas. geras epizodas, bet radau pora kliuvinių sakiniuose- gal čia netyčiukai, gal tyčia, bet- "pro siaurą duryse pašto angą", "į priešais gatvę" gadina vaizdą.
per trumpas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-17 22:19
Lengvai
Mažai, siaubingai per mažas gero teksto gabaliukas. Įsivaizduokit, kad gavau gerą gabalą torto, atsisėdau į minkštą fotelį, pasiėmiau lėkštutę, atsikandau gabaliuką, o tada tortą iš manęs atėmė!!! Taip jaučiuosi ir perskičius šį tekstą - geras jis, bet maža.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-17 11:48
Mylista sutinka su viskuo
O, kokia nebloga istorijos pradžia.

O kur pati istorija?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-16 17:41
Juodvarnė
Puiki pabaiga, skaityti malonu, tačiau darbas paliko neišbaigto, blankoko fragmento įspūdį. 3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-16 17:20
Fake_writer
Pasakojimas, kaip pasakojimas, bet veikėjo vardas tai tikrai dviprasmiškas. Skamba, kaip raginimas...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-13 16:29
Svoloč
Pernelyg paprastas pasakojimas, kad sukeltų aibę minčių ir neleistų ilgai jo pamiršti. Kuklokas, bet parašytas normaliai. 3(trejetas).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-11 18:00
Laukinė Obelis
Daug tikėjausi - gal tai ir buvo klaida, nes pasirodė per silpnai. Pritariu Gijai, kad ši autorė gali geriau. Personažai man pasirodė visai neblogai nupiešti (žinoma, galima būtų geriau). Daugiau norėtųsi iš pačios istorijos. Na, ir kalba...
Už tai pabaiga puiki. Tik nežinau, ar galima būtų sakyti, kad ji atperka visus trūkumus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-11 11:05
Gija_
Labai vykęs epizodas. Trumpas, bet, regis, pasakyta viskas, kas norėta pasakyti. Visgi, šiai autorei pasirinkti temą su namu, kuriame vaidenasi, gal per paprasta, todėl skaitytojas tegauna menkutį sprigtą į kaktą, vietoj meistriškai sujauktos vaizduotės ir gero papurtymo, ką ši autorė tikrai galėtų. Personažai peršviečiami kaip vaiduokliai – nei vieno ryškesnio. Nors tokiame trumpuke, gal ir nederėtų tikėtis. Vienok, Sri – įdomus egzempliorius, įspūdis susikuria. Man ypač veža šios autorės kūrinių pabaigos – be trenksmų, famfarų, bet gerai trinkteli. ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą