Rašyk
Eilės (78167)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10914)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną vakarą žmogus įlipo į savo automobilį. Patogiai įsitaisęs jau beužvezdamas variklį gavo skambutį. Kitam gale buvo jo žmona besakanti, kad atvažiuoja svečiai. Žmogus buvo nepasiruošęs jiems ir suniurnėjo, kad turi reikalų ir grįš vėliau. Baigus skambučiui jis užvedė variklį užsidėjo magą muzikai klausytis ir išlėkė tolyn. Bevažiuodamas į tolį po kokios valandos kažkoks balsas jį privertė apsisukti ir grįžti į namus. Sugrįžęs į kiemą jis pamatė, kad muzika kuria buvo jam labai svarbi negrojo visą kelią nes magas buvo neįjungtas. Ir žvilgsnis nukrito į tamsius akinius. Parėjas namo jis sutiko svečius ir žmoną besišypsančius. Jis pasijuto toks nevienišas toks laimingas, kad ištarė šiuos žodžius. Visą kelią aš turėjau maga bet sugrįžęs į kiemą aš supratau kaip fainiai pasiklausiau muzikos . Juk magas buvo neįjungtas. pamatęs aš tamsius akinius supratau koks aš aklas, kad nematau tai kas man svarbu. Lai būna mano magas jūsų balsas  o nusiėmus akinius aš pastebėsiu kaip gera, kad jūs šalia.


Ar būna jums taip, kad kažkokia galia priverčia susimastyti, kas jums svarbu?
2012-03-08 20:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-13 02:24
Fake_writer
...Ir žvilgsnis nukrito į tamsius akinius... O smegenys nuslydo i kapišoną.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-09 16:11
Exuss
Ką rūkai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-08 20:21
Svoloč
Tikrai, mums taip būna, mums ir ne taip būna, dar blogiau. Nenusimink, tu ne vienas, visi mes durniai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą