Subjuro nuotaika, kai, regis, nereikėjo.
Atrodė, žodį meiliai tardamas sakiau -
Nepaskubėkim riešuto prakasti,
Jeigu burnoj dantų nėra -
Išaugs,
Na, o tuomet – prašau,
Tačiau dabar gal net dantų nereikia...
Išgirsk save
Ir Ašašai girdėsi,
Įslaptintą valstybę.
Duok, Dieve, tau gražiai žinoti
Kokia dalia į būtį įsigaus,
Tačiau dabar ne tai svarbiausia -
Du „aš“ ir „ai“,
Tai atvaizdas tavo trejybės.
Juk iš tiesų aš jums sakau -
Į Dievą esame panašus,
Net jeigu kalbam iš sapnų...
Ar nepakanka tiek žinoti,
Kad skonį jaustum riešutų?
Na, o kodėl trejybėje du - aš?
Betgi žiūrėkite, jie nepanašūs.
Priešybė jie
Su kuriančia galia,
Jais netgi grūdus atskiriame nuo pelų.
O Ašašai!, nepyk,
Kad prievarta paskubina mane
Į šventą erdvę įsibrauti
Su atgaila - esą,
Proza neišbučiuos tikrovės.
O juk žinojau:
Jeigu riešutaut eini,
Žinok – su kuo...
Toks pajautimas, kad man, kaip senoliui, o pats būdamas jautrus ir kultūros žmogus, pakeliate kūrinėlio vertę. Ačiū. Bet, mielas tictac ateityje to nedarykite. Gerai? Te visuomet būna pagal nuopelnus.
išmintingi pamąstymai ... eilėdaroje truputį paskubėta , sakykim ką taip ekspromtu galima pataisyti dėl metro/ritmikos - atvaizdas tavos, grūdus skiriam nuo ... Ir norėtųsi ne tokios didaktiškos pabaigos pvz. jau jeigu riešutaut eini/ žinok - kartojies - gal būtų kiek įtaigiau ir netikėčiau. :) Dar kažkur gramatinė klaidelė pasislėpus, autorius susiras ... tiek subjektyvių mintelių - 4+
Jei riešutaut eini,
Žinok - su kuo eini.
Ar nepakanka tiek žinoti,
Kad jaustum skonį riešutų?
Skubėkim riešutą prakasti,
Jeigu dantų nėra,
Gal net nereikia...
5.