Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





forehater forehater

mes nekalbame

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-16 17:49
bitele
...aš manau, kad tai tikrasis mūsų gyvenimas: aplink tiek daug bolgio, bet mes apie jį nekalbam - liko tik kažkada buvusio geresnio [galbūt] gyvenimi šukė - iluzija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-16 15:35
forehater
Tai gal geriau nepradedam? ;] nieko čia neprašiau manęs ginti ar atsotvauti. o tam bičui, kuris čia kažkuo tais mane apkaltino: pasitikrink savo tikrovę, debile.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-15 14:54
Flax
Jei pradėsim kalbėti sąvokomos "gali" - "negali", netruksim nueiti ir iki "tikiu" - "netikiu". O tada, kaip Ilfo Ir Petrovo herojai, uždavinėsim vieni kitiems klausimus iš serijos "O tu kas toks?".

Ok, aš out. Pasakiau viską, ką norėjau :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-15 14:33
Flax
Of course. Pasirinkimo laisvė yra nekvestionuojamas reikalas. Tačiau ne kiekvienas suvokia pasirinkimo kainą. O kai nesuvokia ir, juo labiau, nėra pats jos sumokėjęs, gali bileko prisigalvoti ar prirašyti, o kiti, žiūrėk, ima ir patiki.

Brūkštelk e-mailą, suvesiu su tais, kurie turi teisę įsispręsti rankomis į šonus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-15 14:04
kondensofkė
noriu :D rimtai noriu
o šiaip tai ką aš čia visiškai nerišliai bandau pasakyt tai ne tai kad palaikau narkomanus iš esmės bet manau kad kiekvienas žmogus turi turėt teisę rinktis ir elgtis kaip jam pačiam atrodo tinkama. nėr kažkokių universalių tiesų ir sprendimų. endofstory
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-15 13:58
Flax
Fuck you mainstream:

Aš galiu tave supažindinti su žmonėmis, kurie buvo pasirinkę tokį gyvenimo būdą ir po to jį pakeitė. Taigi, išbandė ir taip, ir kitaip. Manau, būtų pakankamai autoritetingi įsiremti rankomis į šonus :D

Wanna try? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-15 13:38
kondensofkė
nu negaliu kai sunervavot, pasakiau kad gyvenimo būdas ir aš už savo nuomonę pastovėsiu
kas atsiprašau gali atsistot toks tiesus tvirtas ir šaunus įsiremt rankom į šonus ir pasakyt kad va taip galima gyvent o šitaip tai ne?
be to man tai neaišku kur įžvelgt kad šitas tekstas skatina vartot/idealizuoja narkotikus. čia toks tiksliai last resort

bet dbr kai pažiūriu tai pats tekstas toks biškį crazy pranašo parke stiliuko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-15 10:41
viskasbusgerai
Nu, čia geras!
Išties belieka apgailestauti, kad TIKRAI SUGEBANTIS RAŠYTI Forehater, imasi temų, kurių neišmano. Ir panašu, kad Svoločiaus nuglostytas, nuglobotas ir visaip kaip kitaip išlaisvintas nuo atsakomybės už teksto turinį lyg ne suaugęs, o vargšas bejėgis vaikutis būtų, taip ir liks nuskriaustuoju (kaip beje ir kūrinio veikėjas :D)...
Forehater, blyn, parašei žodį - tai ir atsakyk už jį, užuot myžčiojęs (tipo, aš norėjau pavaizduoti taip, o paskui dar kitaip, nes turėjau galvoje tą, o po tuo dar aną...) ar leidęsis gailestingoms tetutėms ir diedukams už tave advoktauti, nes kiekvienam labiau pasidomėjusiam aišku, kad apie šitą "gyvenimo būdą" nieko neišmanai. Bent būtum atidžiau pasiskaitęs apie chemijos poveikį ar savižudybės fenomeną. Nu, dar tokios nesąmonės negirdėjau, kad NE narkomanas žudytusi adata...
Romantikos ir dramatizavimo tavo kūrinys tiesiog persunktas. O už romantinį savižudybės vaizdavimą, net ir prisidengus kilniais/giliais/simboliniais motyvais, atsakomybė yra. Kaip ir rašytojo atsakomybė už kūrinio turinį. Tik ar prisiimsi ją? Ar pakankamai užaugęs?
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-15 02:42
forehater
Gera, matyti, kaip čia dėl manęs verda diskusijos. Jaučiuosi svarbesnis nei paprastai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-14 23:15
Svoloč
Na, literatūra nebūtinai yra dokumentinis tikrovės vaizdavimas. Gali būti ir išsigalvojimų, fantastikos elementų ir mėginimų pažinti ne tiesiogiai susitikus exalkoholikus, bet pabandžius pasitelkti vaizduotę. Juk ir vaikai piešia piešinius nebūtinai tikrai žinodami tuos objektus, kuriuos vaizduoja.
Jeigu aš pradėčiau vaikučius kuolinti dėl jų neatpažįstamai nupieštos varlės ar karvės, tai būčiau apšauktas kokiu nemaloniu epitetu. Arba, jei ginčyčiau kokį kosminės kelionės į Paukščių taką aprašymą. Gal aš ne apie tai, bet noriu pasakyti, kad autorius įdomiai perteikė savo viziją, sudėliojo savo paveikslą. Ar turime jį uždažyti, nutrinti, nes ten per mažai tikrovės?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-14 23:12
Pirk Volgą
Netikėtas Flax išvartymas, bet tiesos tikrai yra. Tik norėčiau pridėti, kad jei autorius aprašinėja degradavusių žmonių gyvenimo būdą, tai toli gražu nereiškia, kad jam pritaria. Nors aišku, tokiu atveju rašymo stilius turėtų būti kuo nepatrauklesnis, kad kokiam jaunam, nesusitupėjusiam, savyje pasimetusiam pispankiui ar emo nekiltų noras į tai pasinešti. Šiuo atveju, nors tekstas tikrai gerai parašytas, bet pagrindinio veikėjo pasulis yra toks, į kurį pakliūti nenorėčiau. Reiškia, tragizmas perteiktas pakankamai atbaidančiai ir "socialiai atsakingai". Mano kuklia nuomone.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-14 21:42
Flax
Gyvenimo būdas, ar ne? Beveik hobis? Maždaug, kaip markes į sasiuvinuką klijuoti ar kamštelius rinkti? Atsibodo - ir pakeičiau gyvennimo būdą. Nusibodo badytis - laisvas. Pagėriau 20 metų, o dabar jau nebegersiu? Pasaulis sušiktas, būsiu drąsus, dvasingas ir pasidarysiu galą?

Chebryte, prieš rašydami pasidomėkite JŲ realybe, o ne SAVO įsivaizdavimu apie tai, ką JIE išgyvena. Susitikite su ex-alkoholiku, ex-narkomanu, kuris "vartojo" reguliariai. Jie papasakos jums apie savo hobį taip, kad išnyks bet kokios iliuzijos apie romantiką ir dvasines gelmes. Paklauskit savižudžio, kurį ištraukė iš kilpos, kokios teisybės ir realybės jis ieškojo ir kodėl dar kartą nebando į ją grįžti, nors yra laisvas taip pasielgti antrą kartą.

Jeigu norit, galiu supažindinti su žmonėmis, kurie su jais dirba kiekvieną dieną. Aš rimtai. Rašykit man į e-mailą, rekomenduosiu konkrečius asmenis. Jaučiu socialinę pareigą tą padaryti. Jeigu tik neišsigąsit ir neprarasit žingeidumo. Kad kitą kartą nesapnuotumėt atviromis akimis. Pažadu, idealizmo ar dvasinio tobulėjimo kelių nerasit. O jeigu rasit, tai visai ne tokius, apie kuriuos įsivaizudojat.

Juk geriausia žinoti, apie ką rašai, o ne įsivaizduoti, kad žinai, ar ne?

Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-14 18:36
kondensofkė
flaxai nu tu ir self righteous, lol
narkomanai ir alkoholikai - visa tai yra gyvenimo būdas. savidestrukcija gal, bet čia jau to žmogaus reikalas. visi anksčiau vėliau miršta gi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-13 22:31
Flax
Jo, galiu ir dar pridėti, ateičiai.

Narkomanai ir alkoholikai paprastai turi labai gerą paaiškinimą, kodėl jie narkomanai ir alkoholikai - aplinka kalta, pasaulis sušiktas, esu aplinkybių auka. Taip yra lengviau, nes nereikia atsakyti už savo sprendimų pasekmes. Ir kuo protingesnis, tuo išradingesni asmeninės degradacijos pateisinimai.

Galima šį atmazą pavaizduoti meniškai. Bet nuo vaizdingumo esmė nesikeičia.

Svoločiaus tekstus panašia tematika gelbėja sarkazmas. Sarkazmas bent jau neleidžia idelizuoti asmenybės nuopolio.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-13 20:03
forehater
geras tavo argumentas. užskaitau!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-13 19:37
Flax
Tarkim, kad parašyta vaizdingai.

Bet tik tiek matau gėrio šiame tekste. Socialiai tai nepaprastai žalingas ir neatsakingas tekstas. Jeigu autoriui nekyla klausimų kodėl, tuomet dar blogiau.

1
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-13 17:10
kondensofkė
niekaip nebūčiau supratus, kad jis nusižudė. anyway, parašyta gerai ir stipriai. tik ble* nieko naujo. tas perpuvęs pasaulis lenda per gerklę jau, ypač sausio 13tą.... nu čia ne kūrinio kaltė aišku :)
kaip tik patiko kad pasakotojas pradėjo vartot nes kažkaip narkotikai man asociajuojasi su absoliučiu atsisukimu į savo vidų kaip opozicija išoriniam pasauliui.tas medis kažkaip suteikia vilties, na gal kad žmoguje kažkur giliai po godumu ir desperacija yra kažkoks bazinis motyvas judėt gėrio link
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-12 00:24
forehater
Na, čia daug ezopinės kalbos. Sugrįžimas namo nėra tik haliucinacijoje. Tai veikiau perkeltinė prasmė: veikėjas nusižudo padaugindamas narkotikų, o prieš mirtį išvysta augantį savo pasaulio medį. Šis minčių kratinys labai subjektyvus pasakotojo atžvilgiu. jam atrodo, jog vienintelė išeitis iš sugriuvusio ir degraduojančio pasaulio yra per savižudybę. Mirtis esą sugrąžinsianti jį namo. 

p.s. Paskutinė eilutė yra ne apie realybę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-12 00:07
Avoir
Mane baisiai išgąsdino štai ši viieta:
"Traukinį be numerio. Traukinį, kuris niekada nesugrįš atgal. Traukinį, kurį nusipirkau iš žmogaus gatvėje; kurį išsiviriau šaukšte. Baimė ir ekstazė. Ne, tai ne baimė. Tai dieviškiausia, ką esu patyręs. Tai sugrįžimas namo. Tai... išsigelbėjimas."
Nežinau, ar ekstazė, sukelta kvaišalų, galima laikyti realybės (praeities) išsigelbėjimu, sugrįžimu namo į tas erdves, kurios kažkada buvo. Man baisu, nes visuomet tie vėjus galvoje sukeliantys preparatai realybę iškreipia į pseudogrožį ir pseudo tikrovę, kuri...saldi. Tačiau jei tai buvo tik įvaizdis, tuomet jis nelabai aiškiai nurodytas, į kurią pusę lenkiama.
Pats tekstas paprastas, aiškus ir kupinas vidaus. Žmogaus, rašiusio, pilnas kiekvienas žodis. Tai jaučiasi ir jau vien dėl to kūrinys yra geras, nors tai nei proza, nei esė, greičiausiai - lyrinis dienoraštis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-11 18:17
chaose
Realybė toks baisus dalykas, kad isileidziam i savo sielas pragariska fantazija. Kietai, astriai ir dievaz kaip kitaip zmogus tegali parasyti istorija apie susitikima su realybe...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2 3
[iš viso: 44]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą