Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







pastelinė

gyvenimo išlydi

daiktus



Šviesa -

nepridengti pečiai

dar liko...
2010-08-20 10:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 23:47
mademoiselle šaka antipatriote
...tiesiog po Šviesa reiktų ilgo ilgo brūkšnio...aš nemokėjau jo padėti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 23:44
mademoiselle šaka antipatriote
*skaityti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 23:43
mademoiselle šaka antipatriote
ačiū spritei, man taip pat labai patinka įsižiūrėti...ne skatyti, o įsižiūrėti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 23:38
sprite
Jokio manieringumo čia nematau.
Man tokie eiliukai labai patinka.Kas iš to,kad iškart perskaičius viskas būna aišku...Man patinka mąstyti,analizuoti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 23:27
mademoiselle šaka antipatriote
Jūsų pateiktas variantas mano sąmonėje piešia morgą ir laidojimo biurą...teiktuoju variantu mačiau ryškias  Van Gogo spalvas ir erosu apšviestus nuogus pečius...jokios mirties ir jokio gedulo...beje, gal man ir nepavyko...Šviesą tekste reiktų asocijuot ir su pirmoje strofoje minumu gyvenimu ir su antroje minimais pečiais...ir mirtį ir vitališkumą gobia ta pati Šviesa...mėginau perteikti blykstę, t.y apšviesti pečius...tekstą bandau suvokt ne inteleku, kuris grindžiamas įprastiniais nusistovėjusiais ryšiais, o jį matyti...gal man ir nepavyko...bet tai nebūtinai yra tuščias manieringumas... 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 21:10
giminaitė
pastelinė

Šviesa -

gyvenimo išlydi

daiktus


nepridengti pečiai

dar liko...

ar labai sugadinta? o ar neskamba paprasčiau ir mieliau? nors, žinoma, galima rinktis manieringumą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 19:29
mademoiselle šaka antipatriote
užrašiau tai, ką pajutau, ir netgi jeigu nė vienas nebūtų supratęs, to būtų visiškai gana...

Ačiū mielas Žili
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 19:10
Žilis van Gogas
Aš labai atsiprašau, jus gerbiu, bet kam tas manierizmas, kuris atveda į nieką? juk galima paprasčiau, o pasakyt tą patį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 17:36
mademoiselle šaka antipatriote
...užuomina ta, kad ir vasaris baigias...o gal ir baigės jau...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 17:30
mademoiselle šaka antipatriote
banalus buvo apie komentarą - neįtikino:)

dar kartelį ačiū
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 17:24
augaviskas
Pastelinė man tinka (nes daugiau spalvų :). Vistiek nuo pavadinimo ir išlydėjimo kiek dvelkia mirtimi. Taip sakant, verčia į bet kokį procesą (šiuo atveju, pagalvojau apie vakarą ir vasaros pabaigą) pažiūrėt pro baigtinumo prizmę. Jausmas: „Carpe diem!“. Gal nepridengti pečiai – užuomina, kad vasara baigias?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 17:07
toraaut
man nepanašus į banalų, tik be ryšio (pavadinimas sau, tekstas sau) na truputėlį pasteliškai paistantis tekstas, bet ne banalus (nebent lyginti, kad madoje dabar bet kokį paistalą literatūriniu grožiniu tekstu vadinti) tada gal ir banalu. dažnas nuvalkiotas reiškinys - kad paistalas-grožinė literatūra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 15:02
mademoiselle šaka antipatriote
banalu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 14:44
toraaut
jūs jau patvirtinote (tai gi... būna žmogus net parašyti nespėjęs, tik capt (glust visu delnu) širdies širdies srityje, visi žiū, kas šalia, aplinkiniai, o jis blast ant šono; atvažiuoja greitoji mašina, vairuojama vairuotojo, ir išlipa felčeris, arba visa komanda medikų (žiūrint kas kvietė, kaip ir kokia socialinė lentyna) ir bėga su čemodanėliais-lagaminėliais  pas nukritusįjį; pažiūri pulsą, konstatuoja kūno mirtį. (bet būna ir lavoninėje nubunda, vėl gi gali infarktą gauti, gali ir ne... retai, bet būna.) tai turėjau omenyje, juk visada mirtis šalia, jei jau gimei ir kvėpuoji, tai reiškia mirsi...

//Tėvas ir sūnus nuvažiavo į kolektyvinį sodą. abu su savo mašinomis. Tėvas sako važiuosiantis namo, ir paprašė kad sūnus patrauktų savo mašiną, nuvarytų nuo pravažiuojamos dalies iš kiemo, mat sūnus nutarė dar pasilikti sode (sodo namelyje) sode padirbėti. Sūnus sėdo į savo mašiną, kad atlaisvintyų tėvui kelią - pravažiuoti, norėjo tą savo mašiną nuvaryti, o paskui atgal pastatyti ir padirbėti, bet... prie vairo sukniubo ir... numirė, taip visai nelauktai, tėvo akyse, priešais tokį gražų ir tyrą gyvenimą, karštą vasaros dieną, karštą - Šią vasarą, savo tėvo akyse. (širdelė sustojo, gal nuo tos karštos vasaros, neatlaikė širdelė plušdama dirpdama tų vasaros karščių, Sibiro šaltis, gal jai būtų buvęs, palankesnis...
Ar žinai pas ką mirtis ateina, ir kada - juk ji visada šalia...) //tikras, šioje vasaroje buvęs vyksmas.//
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 14:28
mademoiselle šaka antipatriote
...o ar kas nors gali tai patvirtinti
...aš irgi nesiimu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 14:14
toraaut
pavadinimas be ryšio su tekstu (na nebent, ir tas pavadinimas ir tas tekstas yra rašytas gyvenime (nesiimu tvirtinti, kad autorius dar gyvas, kai rašau šias eilutes, t.y. šiuo laiku, visu 100%, juk mirtis visada šalia, o jis jau jas parašė) tai gi, na nebent tiek bendro, kad ir tas pavadinimas, ir publikuojamas tekstas yra parašyti gyvenime, nes miręs neberašo, nebent spiritizmo seanse, per mediumą - jo rankas...) bet visumoje, pavadinimas ir publikuojamas tekstas tai lyg - vienas sau, kitas sau, ne vienoje kūrinio visumoje.

(taip man susiskaitė jūsų ši grožinė literatūrinė publikacija – miniatiūra)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 13:34
begemotas_
kiek daug gražių ponų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 13:17
Tommis
Reiktų kažkokiu būdu kirčio ženklą uždėti. Būtų aiškiau. Tiems kas supranta kirčio ženklus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 11:51
mademoiselle šaka antipatriote
regis per tuos juokus ir visai suklaidinau skaitytojus...nagi gerbiamieji, pEčiai niekaip neišeina net ritmiškai ... dovanokite, tačiau visti turimi omeny pečiai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-20 11:43
Tommis
Ach tai čia pečiai, o ne pečiai. Tada viskas aišku. Pečiai bus reikalingi iki bus ką į juos lydėti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 33]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą