Rašyk
Eilės (78176)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10912)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Arvydas Būtautas Arvydas Būtautas

***

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Manęs čia nėra – dvi kėdės ir butelis vyno – kartoji kaip mantrą.
Peteliškė lange ir maršas už lango – į vakar (ą) – keistas. Galop net ir jiems paaiškės?

Laikas laidoti savo mirusiuosius. Atgal kelio nėra.
Jo nėra ir į priekį.
2010-04-13 09:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-20 18:27
Arvydas Būtautas
Aš beveik buvau tikras, kad tai - rusų povandeninis laivas. Po to supratau, kad man nesvarbu. Ir mano akys prašvito.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-20 14:31
augaviskas
Toks padrikumas ir trumpumas prozai nebūdingas, nebent autorius sąmoningai ignoruoja žanrus ir siekia publikuotis tik jo vardu pažymėtoje lentynėlėje. Bet kaip supratau, jo pasirinktas skyrelis rodė, kad žanrus pripažįsta. Bet nesvarbu. Naratyvo nelabai čia įžiūriu, pagal sugebėjimą sudomint skaitytoją vertinčiau 2-.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-14 20:17
Arvydas Būtautas
Kur neišeis pretenzingos pretenzijos į prozą - ar akmenis skaldant?.. Jūs, tamsta, kažkaip keistai kalbat antra diena iš eilės... Neramu dėl Jūsų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 23:17
juozupukas
Jei gali skaldyti akmenis, tai tau geriausia išeitis: imk ir skaldyk, bet žinok, kad ir tai reikia mokėti atlikti, nes priešingu atveju, ten neišeis net ir pretenzingos pretenzijos į prozą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 22:18
Sniego mėnuo
"Jei reikia formato..." - o kaipgi, viskas svarbu - ir mintis, ir formatas, o tiksliau minties išraiška, būdas, juk iš to ir atsirado žanrai - tą pačią mintį galima pateikti galybe įvairių būdų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 22:15
Sniego mėnuo
Sakykit ką norite, bet čia anaiptol nėra proza. Jei jūs prozos terminą suprantate metaforiškai tada - kodėl gi ne, tada viskas gali būti proza. Aš prozą suprantu kaip vieną iš kalbos pateikimo būdų, kuris iš esmės labai panašus į kasdienę mūsų visų kalbėseną. Tuo tarpu šitai toli gražu nėra panašu į tai, kaip aš pats čia dabar šį komentarą rašau.
Šita kalba yra eiliuota, taigi suvaržyta, jei skaitėte prozos reikšmę - tai nevaržoma kalba, o pas jus kalba įtalpinta į tam tikrus rėmus. Juk skiriasi mano komentaras ir jūsų tekstas - beriu viską it žirnius, o ten vien metaforos ir simboliai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 21:12
Arvydas Būtautas
Rasa, nežinau, kam dėkoti - ar universitetiniam išsilavinimui už Jus ar Jums - už universitetinį išsilavinimą... Skaldyti galima net akmenis inkstuose. Tačiau daiktų prigimties tai nekeičia. Tai, kas čia publikuojama, yra proza. Tiesa, jei reikia formato, tada aš publikuoju ne toje vietoje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 18:21
begemotas_
tinkamai suskaldžius eilutes  gausis eilėraštis,
bet toli gražu iki prozos kūrinio,
ar net trumposios prozos-miniatiūros.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 16:24
Arvydas Būtautas
Taip... Komentarai komentuotini labiau už kūrinį. Veikiau - komentuotini komentavusieji. Apeidamas tą nemalonią procedūrą, prašau tandemo kiškutis+juozutis niekuomet daugiau neberašyti patologiškų svaičiojimų po mano kūriniais - tam turite jums skirtą erdvę. Manęs nedomina tokios akivaizdžiai tolimos planetos, kuriose jūs gyvenate (būk tai kaimai ar močiutės užpečkis - nes bendravimo kultūra tai ano galo) ir visiškai nedomina tai, ką jūs manėte, manote ar manysite ateityje. Iš anksto dėkoju už supratimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 11:46
Kitkutis
Gerai - klaida!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 11:45
Kitkutis
Kvaitsiukai - jūts vitsitskai netsuprantat mano komentarų. Man tia nėra jokių proplemų, kaip ir jokių fapulų. Juk tai ir patakiau. Manot kad nėra fapulots plogai?/ Lapai lapai gėra, nets ji vitską uztertsia, nets tokio zodzio its vitso nėra, o ati ką jits reitskia kai yra, tai reitskia vitsai ne tai, ką jūts manote. fapula..fapula pavyzdziui puikia gali atspindėti amorpopalio ziedą (tik pratsytciau tia pe jokių jūtsų taip įpratstų netsvankypių, pratsytsiau!), nets ji jį daug puikiau atspindi, nei tą jūtsų..jūtsų vitsumą..kvaitsiukai, taip. ats juk apratsiau tai ką matau - topulą paveiktslą netsugadintą zmogauts, kurits galėtų nuvalyti ta langą, taip. Ir dar va jumts:P Nets ats taip noriu, pet tia  ne ego, tia norats - tia ir dapar, tą akimirką.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 10:29
Kitkutis
Fapulą tsuvalgė vyno putelits. petelitskė tada prilipo prie lango tspirituota ir kai itsdziūvo, liko amzinats paveiktslėlits apmutsyjutsiame lange, kurio niekats netsunaikints, nets to namo niekats nepirkts, tik kol jits pats tsutsinaikints. atgal kelio nėra.Priekits pats ateina.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 10:15
juozupukas
O dievai, o protėvių vėlės. tai ir čia proza? O kur jos fabula? Ar autorius supranta tai, ką parašo?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 09:30
Kitkutis
Dar vienats...Vitsuts uzmutsiu..Tada vienats pergyvenimats its karto ir nepereikts patstoviai gątstsiotits Kitkiui, taip!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą