Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Ne.. Viskas... Em... Gerai...
Jis buvo akivaizdžiai nusivylęs. Tikrai nenorėjau būti penkta šuns koja. Puikiai suprasdamas, kad manęs čia visiškai nereikia, pamėginau pasišalinti.
- Gal visgi aš tikrai eisiu? -numykiau.
Gabrielė sušnairavo į mane tokiu žvilgsniu, tartum sakydama: „nebenusišnekėk! „. Žvilgtelėjau į Luką, tada vėl į ją, ir viskas buvo aišku. [Turbūt tik man.] Gabrielė buvo pernelyg užsispyrusi. Ji iškėlė Lukui ultimatumą: arba būname trise, arba pasimatymo nebus. [Ji čia mane erzint bando, ar jį?] Nustebau, kad Lukas nebandė prieštarauti.

Negaliu sakyti, kad buvo nuobodu. Buvome kine, vėliau valgėme picą, kitaip sakant buvo eilinis pasimatymas. [Trise..? Kas per..?] Jei atvirai, tai man buvo gaila Luko. Beveik visą laiką Gabrielės dėmesys buvo skirtas tik man. Net keista... Šalia, jos vaikinas, su kuriuo ji beveik nebendrauja. [O taip!] Taigi, arba Lukas jai nuobodus, arba aš jį pernelyg užgožiau... [Cha!] Na gerai... Gal kiek perspaudžiau...

Po kelių savaičių tokių pasimatymų, apsipratau. Dingo mano baimė. Netgi susidraugavau su juo. [Kažin ar galima pavadinti tai draugyste...] Be abejo, tai nebuvo toks bendravimas, kokio aš norėčiau. Jei anksčiau dar ir turėjau kažkokių vilčių, tai po to kai jis pradėjo susitikinėti su Gabe, visos mano viltys išdūmavo lyg dūmas iš kamino.

Praėjus lygiai pusei metų nuo jų draugystės pradžios, Lukas sumanė padaryti Gabrielei staigmeną. Nustebau kai sulaukiau jo skambučio.
- Sveikas... Čia Lukas.
- Žinau, kad čia Tu. Juk jau senai turiu Tavo telefono numerį.
- Ee... Nesvarbu. Paklausyk... Rytoj bus pusė metų, kai mes su Gabriele draugaujame, manau ir pats tą žinai, taigi ta proga, sugalvojau padaryti jai staigmeną. Žinau, kad be Tavęs ji neateis, taigi pakviesiu pats. Ateik ryt 3 valandą po pietų, pas mane į namus, gerai? Padėsi man pasiruošti jos atėjimui. Sutinki?
- Tai žinoma! Ką sumąstei? Kas per staigmena?
- Nejau tikrai manai, kad aš toks naivus? Tikrai nieko neišduosiu. Puikiai žinau, kad viską iškart išsakytum Gabrielei. Sužinosi kai ateisi.
- Na gerai... [Ot Kvailys!]
Kitą dieną kone bėgomis nuskubėjau pas jį. Nekantraudamas iš smalsumo sužinoti, ką jis jai paruošė. Prie jo namų durų buvau be dvidešimties minučių trečią.
- O Tu ankstyvas, - šyptelėjo jis atidaręs duris. - Užeik.
Įėjęs į vidų, nieko nelaukęs, iškart, pradėjau kamantinėti kas laukia Gabės.
- Niekas, - šaltu žvilgsniu atsakė jis.
- Kaip tai? - nesupratau.
- Gabrielė neateis...
- Ką?!
- Prisėsk. Laukia rimtas pokalbis...
2009-06-25 01:58
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-12 10:08
Dvasių Vedlė
Pernelyg greit per viską bėgi, nespėji net įsijausti, o jau veiksmas šoka į kitą sceną. Lėtink tempą, daugiau dėmėsio skirt aprašymams. Kai jų per daug - būna negerai, tačiau kai jų iš vis nebūna - taipogi negerai.
Visiškai pritariu Pilkei, ji labai teisingai viską pastebėjo:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-10 20:15
giminaitė
taip ir pagalvojau, kad taip baigsis! :)
rimtai :)
sita dalis gal geresne jau, nes isivaziavo veiksmas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-08 17:21
Varniukė
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-09 22:23
Svoloč
Šauniai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-07 15:33
Ferrfrost
O, si dalis suintrigavo, idomu:) Realiai, pasakyciau, kad lengvai ir idomiai skaitosi, tikrai, kaip knyga nupirkta knygine. Manau jaunu zmoniu tarpe tai butu papuliari knyga. Kaip tokiu metu kuri labai gerai, ir pats veiksmas klostosi sklandziai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-28 16:47
Tomas is Niekur
pabaiga patiko labai :) gal kiek tas rimtas pokalbis serialiskai skamba bet gera pabaiga :) patiko iki siol darbas sis. reikia siokiu tokiu gal pagrazinimu bet  ziurim i minti tikrai gerai. Laukiu tolesniu daliu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-25 14:39
agnie6ka
Na teko prieš šį darbą perskaityti prieš tai buvusias dalis...patiko :) ypač skliausteliuose tikrosios personažo mintys :) tikiuos nenuklysi į rėmų pievas... (iš dalies sutinku su pilke)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-25 12:38
Kitkutis
Lukats lapai grazuts vardats, pet ant Gaprielėts negalima tsakyti Gapė!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-25 10:06
pilkė
Mmmm.. Gerai: išlaikomas pasakojimo stilius, sklandi kalba,  vaizdavimas įtikina. Veikėjų portretai ryškūs. Na, gal dar siužetas - ne visai kasdieniškas.  Blogai: manyčiau, reikėtų daugiau susiimti ties personažų vidinėm charakteristikom: ne aprašinėti, o tiesiog pabrėžti tai tekste, išryškinti, kad skaitytojas nuspėtų motyvacijas ir priežastis. Daugiau palikti atspėti skaitytojui. Dabar tekstas tarsi perregimas, literatūrinė tikrovė po juo, bet pernelyg aiškiai matoma; tai gali būti ir geras bruožas, bet šiuo atveju - ne. neišbalansuota tarp nuspėjama - nenuspėjama. Taip sunkiau pateikti intrigą. Matau realų pavojų nukrypti į seriališką aprašinėjimą :))

Pusė letenos.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-25 09:53
Sauleta naktis
neblogas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-25 09:00
Varinė Lapė
Labai daug šabloniškų ir kiek pavalkiotų frazių. Pvz. : "Laukia rimtas pokalbis", "penkta šuns koja"...
Daugtaškiai erzina, o laužtiniai skliaustai iš viso verčia kažkuo smarkiai suabejoti.
Parašyta sklandžiai, bet ne pakankamai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą