Rašyk
Eilės (78219)
Fantastika (2309)
Esė (1557)
Proza (10924)
Vaikams (2717)
Slam (80)
English (1198)
Po polsku (372)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-„ Kitki, Kitki, pėk it kiemo! Kitki, Kitki, pėk it kiemo! “.. Ką tia niurni? Ne taip dainuooooooju?? Kvailiuk, Uzgavėnėts ant kiemo, vitsi taip dainuoja! Nevitsiiiiii?? Gyncitsiets tsu manimi, taip? Dainuok! Patakiau! Patsta!
              - „Kitki, kitki, pėk“.. Pet, Kitki, ar tu nori gauti its plyno, taip? Va tau, itskrypėli! Va tau, lopede! Tuojauts itsmoktsi dainuoti, tuojauts!... Dapar zliumptsi, taip? Nezliuuumptsi? Kodėėėl? Uzaugai, taip?
              Gerai, tsėtskits, kvaitsiuk, patsikalpėtsim kaip tsuaugę. Dapar pratsau patakyti man, kodėl tu nenori dainuoti? Kaip tikietsi gauti plynų ir tsaldainių? Vogtsi, taip? Tsakau tau vogtsi, taip?!!
              Ne taip dainuoooju? Pet, Kitki, at dapar uzkimęts. Ziema, ziema? Tikrai? Tu etsi įtsitikinęts? Vitsitskai?.. Gerai, at pagalvotsiu, pet zinok, Kitki, kad mumts reikia naujovių. Ar zinai, kur mets dapar etsame? Nezinai, kvaitsiuk? Mets dapar etsame Europoje ir reikia dainuoti naujats dainats, nets uz tsenats muts vitsai uzdrauts ir mets itsnyktsim kaip dinozaurai. Ar tu matei dinozauruts, Kitki? Va matai, greitai ir tsavęts nepamatytsi. Tu pūtsi uzdrautstats tsu vitsomits Uzgavėnėmits, puts tau! Dapar zliumptsi, taip? Gerai, pazliumpk trupuciuką, nets pats pritsipratsei, kvaitsiuk.
              Uztekts, man jau nutsipodo. .. Uztekts patakiau!.. Paik!! Zinok ats dar turiu plynų!! Na va, dapar gerai, dapar patakyk man, kuo mets pertsirengtsim? KĄ!! Zydaits??! Itskrypėli tsemitste! Ats juk patakiau tau, kur mets dapar etsame – E u r o p o j e! Utsiratsyk ant plyno ir tsuvalgyk! Greiciau!
              Nutsiraminai dapar? Vitsai ramuts? Galim toliau kalpėtits apie Uzgavėnets? Gerai. Mets nepegalim pūti  zydaits, nets zydai vėl patsiuts. Jie vitsada patsiunta. Zinai kats atsitikts kai zydai patsiuts? Jie tsudegints Klimputelio kopėciats. Tsupratai? Klimputelits mūtsų draugats, negalim jo palikti pe kopetėlių.
              Zinai kuo dar negalim rengtits? Utsiratsyk. Taip ant plyno. Kaip vitsada. Netsigintyk, tokts kodats. Negalim pūti negraits, nets muts padaryts agratstaits. Gaidziaits negalim, nets tada muts padaryts Autsrinė tsu Marija. Oziaits?.. Nezinau, man atrodo, Kitki, kad tsu gyvuliaits geriau nerizikuoti. Matai, ats tiktsliai nezinau tsu kuo dar draugauja Ausrinė ir Marija, todėl geriau nereikia. Tsupratai? Uztsiratsinėji? Gerutits, pa. Raganomits? Negalima, patsiuts. Ne, ne zydai – popots. Tu nepijai popų? Zinok, kad jots prikepts dar plynų ir turėtsi vitsuts tsuvalgyti! Taip, vitsuts. Ir iki rytojauts. Nutsiraminai? Lapai gerai. Dapar klautsyk – mets pūtsim autitstai! Pataka, tai?! Tu patsipeltsi, o ats tsakytsiu:
                                          Mets autitstai, pet pe autų,
                                          Duokit litą, kad apautų!
                                          Jeigu litų nepėra,
                                          Tikts tsaldainių matsina!
              Patinka? Pataka? Pa į api autsytets, mano geruti! Dar mumts reikėts Latsininio.., paputs Pegemotats.., o Kanapiniu.. Valkats. Uztsiratsinėji? Gerai, pa, patskui turėtsi tsuvalgyti. Nepūtsk akycių, puts lapai tskanu. Pats kepiau, tsu razinomits, pataka!
              Kitki!! Patskui mumts reikėts tsudeginti Morę! Pataka, taip?! Nori pūti More? Nenooooori? Pet kodėėėėėėl? Negali? Pūtsi autitstats?.. Tikrai, puvau pamirtsęts. Gerai, More galėts papūti tats Augimats, pritsimeni jį? Lapai kvailą vardą patsirinko, todėl dapar turėts pūti More! Patakiau! Patsta! Paziūrėtsim kokts jits peniktsats! Kitki!! Ką patakei, pegėdi tu!! Vitsai ne!! Ats patakiau peniktsats! Tsupranti – p e n i k t s a t s, tokts pauktstits! Kai tsudega, vėl itslenda its pelenų, pats vienats. Matai, jam vitsai nepavojinga, galėts ataugti its pelenų.
              Vitskats, Kitki, pa, kvaitsiuk! Mets jau patsiruotsę Uzgavėnėmts - pirmyn autitstai! Metkyyyyytė? Tu manai, kad reikia ir Metkytei leitsti kuo norts pūti? Pamirtsai, kad Metkytė tsu mumits netsikalpa, taip? Ji pegėdė ir intrigantė! Peveik tokia pat kaip ir tu, netikėli! Ats tau neleitsiu tsu ja draugauti! Patsta patakiau! Ji nieko neveikia, tik aptsimeta propetsore, o patskui įlenda į irtstvą ir knarkia itstitsai! Vitsai kaip Partsukats! Pet kai jots paklautsi ar jau greit puts pavatsarits, ji vitsai netsuteikia jokiots informacijots, tsiaupats! Per ją ats iki tsiol nezinau ar dar ilgai puts ziema, nets nepatsakė, ar aptsivertė ant kito tsono, įtsivaizduoji?!.. Zinai, kvaitsiuk, ką ats galvoju? Ji ten ne viena, pet tsu tuo Partsuku ir kai itslįts pavatsarį, tai tsu krūva mazų partsukėlių. Taip, taip, netsigincyk patakiau! Jeigu pūtų neviena, netsivartytų ten įlindutsi, o pranatsautų pavatsarį! Ploga, ploga Metkytė! Atsirado propetsorė! Moktslų daktarė?? Eik tu, kvaitsiuk, ji tik propetsorė! Nets daktaruts ats pazįtstu, vienats man itsoperavo anginą! Paklautsyk kaip puvo!
              Ats nutstraktsėjau linktsmai, kad itspjautų man mikroputs its gerklytėsts ir laukiau lapai patenkintats, o tada atėjo daktarats ir vitsi mikropai its karto uztsalo, įtsivaizduoji?! Jits puvo tsu tokiu dideliu tseilinuku kaip prijuotste ir vitsa kruvina. Ir tada jits patsakė – kiek daug tsiandien pjaunamų, ir dar – einam į rūtsį. Tada itsplėtsė vitsuts mikroputs, nets peilits jau puvo atsipęts, ir jie iki tsiol neatsyla, ir netsugrįtsta, pataka taip?!
              Dapar patakyk: ploga, ploga Metkytė, va jai: P Tsakyk va jai: P! Tsakyk, patakiau tau!! Rodyk Metkytei liezuvį, rodyk, patakiau!! Ak tu, pjauruts, pjauruts Kitki, tuojau tu man parodytsi liezuvį,.. tuooojau.. Va, jau pamėlynavai, tuojau itskitsi, nelaimingats itskrypėli.., tuojauts...
              Kitki!! Kats cia pats tave gerklytėje?! Tia gi angina! Tsiaupats! Kaip tu dainuotsi „Ziema, ziema, pėk its kiemo“?? Eikt, tsvelnuti, nepijok, tats daktarats jau numiręts, pet ats vitską puikiai pritsimenu. Eikts, minktstuti, tuojau tave itsioperuotsiu ir galėtsim dainuoti ziema, ziema...
              Pet, Kitkiiiiiiiiiiiiii! Paklauk! Kur tu pėėėėėėėgiiiiiii, kvaitsiuuuuuuuuuuuuuk?! At juk patakiau „zieeeemaaaaaaa, zieeeeeeeeemaaaaaaaa“, o ne „Kiiiiiiiiiiiiiitkiiiiiiii, Kiiiiiiiiiiiiiitkiiiiiiiii“! At gerai pataaaaaaaaaaaaaakiauuuuuuuu! Kvaitsiuuuuuuuuuuk!
2009-02-24 14:12
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 21 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-14 19:56
pabiruogė
Buvo smagu skaityti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-09 16:32
Susperia
Mda...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-09 12:18
Pranas
Oi, Kitkuti, sunkiai sunkai tave perskaičau, bet perskaičiau ir .. basta! nes  buvo smagu.
Tegu ir Tau būna smagu! 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-07 20:47
Niūronietis iš Niūronių kaimo
Aš dar nepakankamai girtas. Grįšiu už valandos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-28 18:43
Kirvoboica
vitsitskai sisitikinees - dzaitsmingumo niagalima nuvertsintsi :)~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-28 11:34
Aš turėsiu vardą Barmantė
Kodel šio žmogaus niekas neperspeja dėl rašybos, negaliu skaityt kaip taip:((( kas čia per išsidirbinėjimai? čia visiems taip galima?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-27 09:56
Valdovė
Įdomus darbas.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-06 17:18
Kitkutis
Prudats yra gėjuts, taip?? Ir tsėdi krūmuotse, kad tsokinėtų ant kitkių, taip?? Pet kodėėėl?..Ats netsuprantu..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-05 15:19
brudų brudas
Kitkutis.. yra paleckis, ne?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-05 11:38
Kitkutis
Penki atstuoniolika!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-05 11:31
Papa Lee mato savy nepakartojamą ledi Nosferatu
liulbiukai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-01 15:44
MacteAnimo
Kitkučio šveplumas susijęs su dantukų iškritimu.
Rašydamas autorius sugraužia ne vieną plunksnakotį, beje, tai imituoja dantenų masažą ir spartų dančių pasirodymą viešumoje.
Kūrinys nepakartojamas, neprilygstamas, nepamainomas.
Ale, kas gali pakeisti medelių sodinimą. Roboboto čia nebuvo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-30 17:00
Neilas
...iš pradžių pamaniau - "ne čia" pataikiau... ale patskaitsiau...
...futūristinė apysaka (LT likučiai po 3-ojo Pasaulinio...), apie mutantų (gomurys neišsivystęs) gyvenimą...
  Nu, lyg ir originalu, ale pritariu vartotojui "Vaikytė" - būtų daugiau - nesudomintų...
Sektmėts!
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-28 14:36
Melynuke
Nepakartojama kalbos maniera. Įdomiausia, kad juokinga tik tada kai Jūs taip rašot:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-25 15:58
Kitkutis
PA!! !!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-25 15:22
klimbingupthewalls
Jie tsudegints Klimputelio kopėciats. Tsupratai? Klimputelits mūtsų draugats, negalim jo palikti pe kopetėlių.

 :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-25 15:21
Kitkutis
Ats ne Paveldats, ats Kitkits! Va jumts vitsiemts:P
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-24 21:42
Diudia Pauteckas
nors Kitkutis yra tsveplas, pet lopedui jo neatiduosim. Kitkutis yra paveldats.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-24 17:22
Varniukė
:) duok kartų nusišypsojau skaitydama :) ir pagaliau supratau ką reiškia "pataka" :)p Kitkuti, jei taip rašytum per dažnai - pabostų, bet dabar tavo tekstai tik pralinksmina ;)p sėkmės :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-24 17:04
Kitkutis
Ats nepenoriu tsaldainių!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 31]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą