Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vos tik balti dangaus laivai sugrįžta į uostus kažkur toli, pačiam smėlio vandenyno gale, pasirodo šviesios undinės, ilgais ilgais šviesiais plaukais - iki pat žemės. Tačiau jos šaltos kaip jūros bangos ir bučinių nedalina, tik palikusios neaprėpiamą ilgesį ir aistrą žmonių širdyse mirksi šviesiom akutėm. Kai pailsėję žmonės jau miega savo šiltuose pataluose, glostomi švelnios meilės, pavargusieji išeina pasižiūrėti į undines ir negirdėdami jų dainų žodžių pritaria neramios širdies dūžiais. Jie vaikšto dugne ir ieško širdyje aštriabriaunių  akmenukų, bandydami nusviesti juos kuo toliau nuo savęs... Gaila, bet laivai būna išplaukę trumpai, ir po kelių ilgų akimirkų grįžta atgal išbaidydami undines ir sudraskydami pavargusių žmonių mintis. Tačiau jie atsiplukdo Saulę, kuri taip patinka pailsėjusiems žmonėms, nes visiškai atvirai glamonėja jų kūnus, sušildo ir dalina netikrą meilę. Tuo tarpu pavargusieji žmonės grįžta atgal į savo uolėtus namus ir laukia kito laivų grįžimo į uostus, kada vėl galės susitikti su savimi.
2008-07-02 14:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-29 09:33
Erika Žėkaitė
ačiū Tau už nuomonę;}. na, o šis kūrinėlis man labai patiko. Prasminga;}.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-09 19:41
be kilmės
raštingai, tik reikėtų labiau sudominančio vaizdinio... šis nedomina
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-04 17:47
Triaso
Na,manau jei tai būtų eilėraštis visų pirma būtų visiškai kitokios struktūros,be to kažkiek rimuotusi. Nežinau iš tiesų kaip tokie trumpi "vaizdeliai" vadinas,bet manau kad tai miniatiūra. Nors, ji yra parašyta pagal mano pačios sukurtą trumputį eilėraštį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-02 17:55
gintciukas
Čia eilėraštis?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-02 17:35
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
neik zuvis mano
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą