Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Montgomeris pažvelgė į savo vergą. Vergo veidas buvo vertikaliai išbrūkšniuotas grotų šešėlių. Jo akys buvo nukreiptos į šoną, jis kažką svarstė. Tai nebuvo retenybė-Montgomerio vergas dažnai galvodavo, kad ir kaip tai būtų neįprasta. Montgomeriui tai labai patiko. Jis to niekada nepripažintų vergui, bet tai, kad grandinės ir narvas nepalaužė jo galimybės mąstyti ir nepavertė jo tokia apgailėtina būtybe, kokiomis paprastai virsta vergai, vertė jį žavėtis ir netgi didžiuotis juo. Visgi jis buvo JO vergas ir Montgomerio draugai dažnai jam pavydėdavo tokio reto egzemplioriaus. Miniėtieji draugai kaip tik turėjo ateiti pas jį su savais vergais. Jie net negalvojo įsigyti vergų, bet susipažinę su Montgomerio Leopoldu (taip jis pavadino vergą. Montgomeriui šis vardas pasirodė labai juokingas) užsinorėjo savų, manydami, kad su jais tikrai gali būti linksma. Šiandien Montgomeris pirmąkart pamatys savo draugų pirkinius. Pirmasis atėjo Veilonas-geranoriškas, turtais aptekęs Montgomerio geriausias draugas. Montgomeris išsišiepė pamatęs jo rankoje pavadėlį, kuris buvo prisegtas prie antkaklio, apjuosto aplink mažos šviesiaplaukės vergės.
-Neblogai neblogai-, nė nepasisveikinęs įvertino pirkinį Montgomeris. -Ėmei merginą? Sako, kad jos sukelia daug daugiau problemų.
-Aš tą jau patyriau savo kailiu-atsakė jam Veilonas, atkišęs ranką. Ant jo pirštų matėsi gana gilios įkandimų žymės. Montgomeris kilstelėjo antakius ir nužvelgė vergę. Jos galva buvo suvaržyta antsnukio mechanizmo, rankos surištos už nugaros. Jos akyse žibėjo ašaros, bet ne tiek sielvarto, kiek pykčio.
-Man ji visai patinka. Neatrodo tokia silpnutė, kokias įsivaizdavau jas esant. Kaip ją pavadinsi? -pasiteiravo Montgomeris.
-Princese.
Montgomeris pakėlė ranką prie veido, kad paslėptų juoką.
-Kaip orginalu.
Veilonas susiraukė.
-Ė, nė nebandyk juoktis. Tiesiog ji tokia miela, kad niekaip negalėjau pritaikyti kitokio vardo.
-Ji labai arši, ar ne? -paklausė Montgomeris, atkreipęs dėmesį į jos suvaržymus.
-Taip. Kandžiojasi ir draskosi ir verkia kaip išprotėjus.
-Pabandyk ją bausti. -patarė Montgomeris. Jis priėjo arčiau vergės ir atsitūpė, kad susilygintų su ja ūgiu.
-Mažute, negražu priešintis savo šeimininkams. Jei taip elgiesi mums tenka imtis priemonių, kurios mums visai ne prie širdies. Tokių kaip deginimas. -Montgomeris nutraukė savo kalbą ir išsitraukė iš kišenės žiebtuvėlį. Spragtelėjus jungiklį įsižiebė ugnis.
-Žinok, tai labai skausminga, Princese. Gali paklausti Leopoldo.
Princesės akys su siaubu žiūrėjo į ugnį. Ji jau buvo patyrusi deginimą. Ir niekada daugiau nenorėjo to patirti vėl. Veilonas nepatenkintas švelniai trenkė Montgomeriui per galvą.
-Baik ją gąsdinti. Man visai nepatiktų jei ji žiūrėtų į mane kaip į kokį sadistą. Koks, beje, esi tu.
Montgomeris piktai išsišiepęs atsistojo.
-Aš visai ne sadistas. Aš tiesiog šaltakraujis. Juk juos reikia bausti, kad ir kaip tai žiauru. Kad jie tau paklustų.
-Tos bausmės dažnai visai išvaro juos iš proto. Vieno mano draugo vergą teko nusiųsti į fabriką, nes jis visiškai pakvaišo po kankinimo.
-Reikia žinoti saiką. O, labas, Kerni.
Į kambarį kaip tik įėjo dar vienas Montgomerio geras draugas tai pat vedinas vergu-mažu, juodaplaukiu, labai išgąsdinto žvilgsnio berniuku. Montgomeris pastebėjo, kad be pavadėlio neprireikė jokių priemonių suvaržyti šiam vergui.
-Ir ką gi mes čia turime?
Kernis išsišiepęs priėjo arčiau ir globėjiškai uždėjęs ranką ant galvos savo vergui jį pristatė.
-Pavadinau jį Hariu Poteriu-iškilmingai pranešė jis.
Pranešimą palydėjo dviejų Kernio kompanijonų juokas.
-Ką gi... Susipažink, Hari-Princesė-Montgomeris parodė pirštu į šviesiaplaukę, suvystytą vergę-Ir Leopoldas-Montgomeris atsisuko į savo vergą, uždarytą į narvą kambario kampe. Vergai susižvalgė tarpusavyje. Haris susirūpinusiai žiūrėjo į mergaitę, toji jam atsakė susisielojusiu žvilgsniu. Leopoldas iš savo narvo ramiai stebėjo likimo draugus.
-Mmm... mergaitė-Kernis priėjo prie Princesės ir perbraukė jos plaukus. -Kaip miela
Princesės žvilgsnis iš liūdno iš kart pasikeitė į priešišką ir ji įpykusi įspyrė Kerniui į blauzdą. Montgomeris patenkintas nusijuokė, Kernis pasipiktinęs pažiūrėjo į Veiloną, o šis nusivedė savo vergę toliau, nekreipdamas dėmesio į Kernio priekaištingą žvilgsnį.
2007-11-24 18:48
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-10 22:26
Nuar
Pats siužetas nėra originalus. Tokiais gali būti tik siužeto vingiai. Kol kas nieko naujo, bet suintrigavo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-16 07:19
Svoloč
Man irgi, kaip daugumai, patiko, intriguojantis siužetas ir galėtų būti labai įdomi istorija, šių dienų vergvaldžiai - tai kažkas ir fantastiška, ir kartu labai arti realybės. Truputį plačiau rašyk, kaip tau kiti jau patarė, tai yra, nepamiršk aplinkos, scenovaizdžio, papildomų detalių etc, pašvarink tekstą ir tęsk.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-10 23:28
Arbatinukas Vėl
Man patiko fabula. Žiauri, primityvoka, lengvai skaitoma, paviršutiniška... Ir vis dėl to patiko. Keista.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-03 10:19
Aurimaz
Niūrus sadizmas be kontrastuojančių emocinių fonų yra nieko vertas. Nėra su kuo palyginti, kam teigiamas emocijas atiduoti. Kurk kontrastą, autore.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-01 14:36
roco alu
Nevykusi fantastika. Kažkoks gabaliukas, kuris nieko nepasako, visiškai nieko. Tiesiog egzistuoja siužetas ir tiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-29 17:46
kondensofkė
ooo taip! mūsų dienų pasaulis kuriame galima turėti vergus ir juos sadistiškai kankinti yra jėga
tik techniką reiktų patobulinti bet taip ir matau mr m su laiteriu pasilenkusi prie mergytės, tik jis galėjo ją dar ir paglostyt :) ir vardus tiems savininkams galėjai kokius gerus sugalvot, pvz pavadint juos spalvom ar hmm vieno vardo variacijom, man būtų fainiau
bet šiaip čia gali būt labai neblogas sicksicksick darbelis mano nuomone
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-26 21:30
Higher Minds
Mano kuklia galva, pradžia sunkoka. Arba kažką praleidau- visko gali būti su tokiu pusžlibiu kaip aš- arba aiškiai neapibrėžta nei vieta, nei laikas, kur vyksta veiksmas. Ko dar pasigedau- išsamesnių veikėjų išvaizdos aprašymų. Per jų dialogus ir aprašytas  mintis puikiai perteikiamas veikėjų charakteris, vystoma mintis- ir kūrinys eina toliau. Tai gerai. Bet galėtų būti dar geriau. Tavo vietoj, daugiau vietos skirčiau peizažų aprašymui ir šiaip vietomis š malimui- taip sukuriamas tikroviškumo įspūdis. Kas svarbiausia kūrinyje- įtikinti skaitytoją. Sukelsi tikroviškumo įspūdį, įtikinsi skaitytoją, ir gausi 5. Nu 5 gal negausi, nes čia, reikia nepamiršti, gyvenimo sugadinti rašykai, bet 4 tai tikrai gali išstenėti per kančias ir ašaras.
KEEP WORKING!
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-26 16:39
Weird Star
Hm, manyčiau, tekstas nėra toks raštingas ir išradingas, kaip įvertinot:) "Mūšio laukas - žemė", žinoma, čia galėjo turėti įtakos. Idėja būtų gera, jei rašant būtų labiau pasistengta. Dėl tęsinio laukimo - ką gi, žinau, kad jis vis tiek bus, todėl mano nuomonė čia nieko nereiškia:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-26 08:47
Left Eye
Patiko, lauksiu tęsinio. Man asmeniškai pasijautė aliuzija į "Mūšio laukas - Žemė". Toliau bus matyt :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-25 14:01
Somnambulė
"kuris buvo prisegtas prie antkaklio, apjuosto aplink mažos šviesiaplaukės vergės kaklą" Bliamba,kažkodėl praleidau žodį "kaklą" :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-24 21:10
Kitkutis
Tsporpati, tia ne putsė pimpalo, bet vitsats- labai daug priratyta!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-24 20:27
Sportbatis
Aha. Laukiu tesinio :D Yra smulkiu klaideliu bet bendras vaizdas puse pinpalo..
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-24 19:01
Rėja
Labai gerai ir tikroviškai rašai dialogus :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-24 18:51
Nepasislepiamasis
playing anglo-saxon
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą