Kitkuti, nori mėtytės? Tipa tipa tipa.., - nenori mėtytės?! Kodėėėl?..
Kitkuti, nekalbėk taip greitai, tavo autytės juda. Juda juda, neittitukinėk, tikrai juda, sakau tau... Bjaurus kitkis, ko tia atsivilkai jeigu nenori mėtytės... Tunų nematei? Tunys visada ėda mėtytės. Kur yra tunys? Patakyk patakyk patakyk! Ai kokiot minktutės autytės! Tvelnutis tvelnutis tvelnutis!!!
Kitkuti, kodėl tu manęs nebijai m?... Bjaurus kyyytkis, bjaurus kyyytkis, bjaurus kyyytkis,.. meilutits.. penkiots pėdytės... Netijuok! - At uodegytę pritkaitiavau... Bjaurus bjaurus meilutits, vit tiek turėtsi tuvalgyti tą mėtytę, net at nevalgytiu! Tikrai tikrai nevalgytiu, niekada nevalgau! Stits, dabar patauktsiu tunis, stits takau!
Kitkuti.., kodėl tu manęs neklautai? - Tu taltonikas? Taltonikai nieko netupranta.... Gerai, tvarkykis minktuti, pats patauk tunis, at iteinu, zinok. Vittiek turėsi tuvalgyti tą mėtytę, nets tu pijai tunų – pailius, pailius pailius! Iteinu, atia kitkuti, mėtytė ant zolytės tia.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
.. Kitkuti, kodėl taip patarei?.. Tavo tik autytės geros, o tu pats plogas plogas plogas kitkis! At irgi vitką patakysiu mamytei, zinok. Pats nevalgai mėtytės, niekada niekada! Tkundikas... Geros autytės plogo plogo kitkutio.. minktutits, pa? Pa pa pa!!!