Taip, aš vairuoju troleibusą. Anksčiau šveisdavau šlapimo ir išmatų dėmes nuo savivaldybės fasado- o dabar va, sėdžiu ir vairuoju troleibusą. Viskas dėl to kad gyvenime kelią alkūnėm skinuosi, man kliūtys neegzistuoja.
Darbas man patinka, visa ta ramybė iš ryto, kurią palengva keičia žmonių šurmulys piko metu... Tas nejuntamas bežodis bendravimas, magiškas ryšys tarp vairuotojo ir keleivių, ta atsakomybė... Moka man neblogai, aš tikrai patenkintas savo uždarbiu, netgi turiu galimybę „pasidaryti“ pinigų papildomai- baigęs darbą troleibuse prisirenku senų talonėlių, nuvalau juos nuo gleivių, išdžiovinu ir parduodu kitą dieną. Vis pinigėlis. Be abejo, toks darbas reikalauja aukų, - manoji, tai asmeninis gyvenimas. Aš neturiu asmeninio gyvenimo. Gyvenu vienas vieno kambario bute. Turiu vieną viengulę lovą, vieną kėdę, vieną stalą ir televizorių. Dar yra langas, bet pro jį stengiuosi nežiūrėti. Pramogos mano taipogi kuklios- per laisvas dienas prisiperku narkotikų, ir užtraukęs užuolaidas žiūriu kaip plečiasi dėmė ant sienos.
O po to vėl į darbą. Atsisėdu pusę penkių ryte į savo krėslą, ir suku vairą penkiolika valandų per parą, keturias dirbu- keturios laisvos. Nė dienos be šypsenos. Aš negaliu nesijuokti, kai matau kaip greitai bėga laikas. Tik atsisėdu, atsistoju- ir jau dienos kaip nebuvę.
Aišku kartais būna sunkių dienų, sunkių dienų netgi man... Labiausiai nepatinka kai darbo metu pamirštu savo maršrutą, pasiklystu. Ankščiau taip būdavo gana dažnai, dabar kai pradėjau viską rašytis ant lapuko tokie atvejai pasitaiko vis rečiau. Kartais aš išviso užmirštu kas aš. Nepamenu kiek man metų, kur gyvenu ir ar gyvenu išvis. Būtent tada padeda man lapeliai, kuriuose surašyta viskas ir galiu tęsti savo veiklą. Aš niekados neprisimenu ką veikiau praeitais metais, nepamenu nieko iš savo vaikystės, pase parašyta 1986, bet nesu dėl to tikras. Kiekvieni metai tokie patys, niekas niekada nesikeičia. Pas mane niekas niekada nesikeičia. Niekada.
Kartais bendradarbiai manęs paklausia: „ Walentinai, ar tu kada mylėjai moterį? “, tada aš paklausiu: „kuria prasme „mylėjau“? “. Nesuprantu ką jie nori tuo pasakyti. Tikriausiai ne. Buvo be abejonės tuščiai praleisto laiko, pasisėdėjimų kavinėse ir visokių banalybių. Bet po keletos paskutinių kartų kai gilintis nebuvo kur, pastebėjau kad dėmė ant sienos įdomiau. Tiesiog grįžtu po darbo namo, užtraukiu užuolaidas ir žiūriu kaip palengva ji pradeda suktis. Po to sapnuoju. Aš visada sapnuoju tą patį, arba kad kraunu spalvingas dėžes vieną ant kitos, ir man labai sunku, aš jas vis kraunu ir kraunu ir vis sunkiau ir sunkiau darosi. Tada atsibundu labai pavargęs. Arba sapnuoju kad viskas gerai, tiesiog viskas gerai... Nemėgstu sapnų, jie niekada nebūna tokie įdomūs kaip tikrovė. Niekada
zmogau, tu geras fotografas :D
Turbut varymas an tavo tekstu jau yra banalus dalykas, bet stilius man patiko, neperkrautas zodziu kRc. o siaip tai tavo sitas tekstas yra nuotraukele, kazkieno gyvenimo nuotraukele... aisku iseitu visas albumas, bet matosi tu sugalvojai viena minti, o paskui kai jau nebeisejo sugalvot ka toliau rasyt, tai pradejai rasyt atbulom rankom vien del to uzbaigtumo, taip jau buna kai nezinai ka rasai, o ypac matosi is to, kad viskas sutelkta i vieno zmogaus gyvenima. pvz nera aprasyta nei keleiviai, nei kiti zmones, ir isvis reikia nugyvent toki gyvenima, kad taip atsainiai galetum apie ji rasyt. Isvada, kad tekstas apie nieka... jis i nieka nesusiveda.. bet manau su savo paauglisko grieztumo tekstais prasimushtum tarp jaunu neformaliu (chuckle)
Tokio herojaus vairuoti troliko neleisčiau tikrai. Dar koks skrudžas ans, apsnargliuotus visų taloniukus rankioj, narkomanas baisus gi, akis apdūmijęs, kur jau tokiam moterį? - nei veina očia net baba nežiūrėtų :DDD
Gilinkis į tą dėmę sienoj, kol pats sutilpsi, herojau, net sapnas ir tas tau - prabanga juk :DDD
Čia aš komentuoju tik. O kūrinys yr tevertas dviejų skystų balų, už triūsą, nes dvasiai peno nedavė, tik sumūtnijo, lyg renkanti tuos snarglinus talonus pasijutau. Kaip draugui, duodu 2
o man ta paskutinė pastraipa tokia "atbulom rankom" parašyta atrodo, lyginant su pirmomis dvejomis.Lyg ir pasikeičia kažkas joje, tačiau jei tai pabaiga, bent jau šitos dalies, norėtųs kažko labiau apibendrinančio visumą.
Geras tekstas. Visi trūkumai čia - redaktorių darbas. Jei susėstume su autorium (nesiūlau draugijos, tik šiaip sakau), galėtume aptarti kelias vietas, kuriose kiek per daug hiperbolizuojama, todėl jaučiamas dirbtinumas. Manau, truputį pakoregavus, tekstas būtų puikus.
Kita vertus, jei autorius pats nejaučia, kur "persūdo", vadinasi, šis įtikinamas paveikslas gali būti atsitiktinas.
hiperbolizavimas galima sakyti irgi menine priemone. jeigu tekstas lengvai susiskaite, ir dar ,duok dieve paliko kazkoki ispudi- tai vadinasi pavyko, na aisku cia tik mano nuomone. to roco alu- bukovskis dabar turbut kape vartosi ir aimanuoja is laimes kad ji kazkas taip sauniai analizavo, na anyway, tesinys bus, pazadu, nes matau visai cia smagu su jumis- mielieji kritikai :)
Oi kiek čia ginčų:)
Kaip sako, visame kame yra tiesos.
O man, kaip skaitytojai, kūrinėlis susiskaitė lengvai, bet liko toks jausmas, lyg lyrinis "aš" meluotų apie save nė nepagalvodamas, ką sako. Svarbu, kad tik kas juoktusi ar baisėtusi.
nu žvengiau labai. ir vis dar žvengiu. nemaniau, kad roco alu artimai pažįsta bukowskį : "autorius (t.y. katinas bazilijus) nepatiria to, ką patiria bukas" :) roco alu, iš kur tu žinai, ką bukowskis patiria? esi jo artimas draugas, kaimynas, sugyventinis? net jei būtum, nežinotum, ką jis patiria ir ko nepatiria :))
rašydamas tekstą kiekvienas autorius nori susikuria tam tikrą alter ego, pasakotoją, kuris gali kalbėti pirmu asmeniu (kaip buko, škėmos, beketo daugumoj tekstų), arba antru (flobero, tolstojaus tekstų dauguma, pvz). tai va, jei kūriny kalbama pirmuoju asmeniu, galima kalbėti apie homodiagetinį pasakotoją, bet NEGALIMA pasakotojo tapatinti su autoriumi. nes: turbūt niekas nesiginčys, kad flobero emos bovari personažas nėra pakankamai įtaigus ar "gyvas", bet jei kas nors teigs, kad floberas ir buvo ta sumauta ema bovari, tai nu viežo :))
tai ką aš norėjau pasakyti - jei žmogus neskiria autoriaus nuo pasakotojo ir apie kūrinio "tikrumą" sprendžia vien iš to, kokį asmenį, pirmą ar antrą, autorius suteikė savo pasakotojui, tai nelabai ir yra ką sakyti.
na jo, kritikai sumyne mane i miltus, nepalenkiami argumentai rodo tik viena- neverta skaityti, tai ir Tau, oi mielas skaitytojau, siulyciau neskaityti sito slamsto, kur nera nieko, jokiu paslapciu, uzuominu ar slaptu dalykeliu. iki ko mes dasigyvenom :DDDDDDDDDDD