Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nežinau net nuo ir pradėt savo liūdna istoriją, ašaros spaudžia gerklę, sunku susikaupti... Ši istorija apie netektis, apie tai, kaip kartais žiaurus likimas mus apdovanoja, o po to tarsi apsigalvojęs, savo dovanas atima, apie tai, kaip netenkame kažko tikrai brangaus ir artimo....
Tiksliai nepamenu kada jis atsirado, ir negaliu pasakyti iš kur, tiesiog atsibudau vieną rytą, ir aptikau kad jis su manimi, mano mažasis draugas... Iš pat pradžių labai išsigandau, kai  prabudęs, radau blauzdos srityje, apelsino dydžio gumbą. Kas tai? Sumušimas? Parazitinės kirmėlės? Keista infekcija? -nenustygau vietoje. Keletą dienų negalėjau ramiai miegoti, nerimas graužė man širdį, kaip žydas lašinius. Dingo apetitas, su mokslais ėmė nesisekt.... Nusprendžiau  kreiptis pas specialistus.
„ Gali nesijaudinti- gėrybinis“- pasakė daktaras Skriemulys, ir palengva ėmė plautis rankas. Geros naujienos iš profesionalo lūpų kaipmat ištirpdė mano nerimą. Gėrybinis? Tai tikrai negali būti blogai, greičiau jau atvirkščiai, tikriausiai mažutė gėrio ir laimės sankaupa mano kojoje, kukli dovanėlė „iš aukščiau“.
Net pats nepastebėjau kaip nejučiom pamilau šitą gumbelį, Augliu vadinti kažkaip jo nesinorėjo- pernelyg jau tiesmuka ir nemalonu. Praminiau jį Garfunkeliu. Ėmiau rūpintis juo kaip niekada pats savimi nesirūpinau- masažuodavau, kiekvieną rytą įtrindavau kvapniais aliejais. Netgi ėmiau sapnuoti kad Garfunkelis vieną dieną užauga labai didelis, tiesiog milžiniškas, o aš tuo tarpu darausi su kiekviena minute vis mažesnis, vis labiau sunykęs... Galiausiai jisai pratrūksta ir iš jo išlipa naujas „AŠ“, geresnis, gražesnis- tobulas. Sapnai būdavo tokie detalūs, tokie tikroviški, kad nejučiomis jais įtikėjau. Atsirado daugiau pasitikėjimo savimi, ėmiau netgi iš aukšto žvelgti į visus aplinkinius. Būdavo tik nusiminsiu dėl kokios smulkmenos, ar dėstytojas sugadins nuotaiką, ar tušinuką pamečiau- kyšt ranką į kišenę, o ten jis, toks šiltas, mielas, standus, ir kas svarbiausia-toks savas... Tai tesėsi apie pusantrų metų, spėjau jau Garfunkelio padedamas gyvenime pasiekt šiokių tokių aukštumų ir staiga...
Vakar turėjau važiuoti į universitetą. Diena iš pirmo žvilgsnio atrodė nieko ypatingo nežadanti: drėgna, vejuota, kuklūs saulės spinduliukai vos vos veržėsi pro švininius debesis. Stovėjau sustojime, nesėkmingai bandydamas pasislėpti nuo vėjo savo kailiniuotame kapišone, ir sugrubusiais pirštais prisidegti  cigaretę. Veiksmų seką netikėtai nutraukė atvažiavęs troleibusas. Nieko neįtardamas įlipau vidun, tik širdis, tarsi kažką negero nujausdama, nemaloniai suplazdėjo. Kaip ir esu pratęs- įlipau pro vidurines duris, ir atsistojau šalia komposterio. Grotuvas vienoje kišenėje, ranka kitoje man neleido pasinerti į melancholiškus apmastymus. Nuotaikos negadino nei besistumdantys pensininkai, nei apsimyžęs girtuoklis, besivoliojantis ant grindų. Troleibusas palengva ėmė leistis nuo kalno ir būtent tada tai įvyko. Aš nei iš šio nei iš to atsisukau, ir mano žvilgsnis užkliuvo už  JOS. Ji stovėjo pačiam gale, prie pat durų, ir įsikibusi laikėsi už turėklo. Mūsų žvilgsniai susitiko, ir pajutau, kaip mano kuklus ir tvarkingas pasaulėlis staiga ėmė byrėti į šipulius. Kas man? - bandžiau savęs paklausti, kai pajutau kad manyje tarsi kažkas trūko... Bandžiau neatsisukinėti, bet mintys vis sukosi apie tą tamsiaplaukę, kiek susivėlusią (būtent taip man labiausiai patinka) jauną madam... Po to pamenu tik tiek kad man nuo galvos savaime nuslydo ausinės, pačiupinėju kišenėje- Garfunkelis pasirodė kažkoks subliūškęs. To dar nėra buvę...
Visa diena tarsi sugriuvo, visi planai vėjais nuėjo... Bandžiau susidėliot viską į savo vietas, guodžiausi kad jos daugiau niekada neišvysiu, išgėriau septynis puodelius kavos- viskas veltui. Po to prasivarčiau lovoj iki pusės keturių ryto, vis nesėkmingai bandydamas užmigt. Visiškas jovalas.
O šiandien atsibundu, ir patiriu tikrų tikriausią šoką- Garfunkelis dingo. Neliko nė pėdsako. Aš ir vėl visiškai vienas...
2006-12-06 21:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 32 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-04 14:57
Svoloč
Šitas nebuvo įspūdingas. Šiaip apie nieką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-02-04 11:01
ATIA
Na matai, meilė net pykčio furunkulus subliuškina. Neblogai man susiskaitė. Turinys yra, pabaiga irgi gera. Va čia jau galima skaityti su malonumu. O dar juk ir juoko gaidele suvyniotas, lyg silkinian popieriun. Už tokį negaila ir penkių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-08 23:07
Melsvai
Idomiai. Lengvai skaitosi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-23 10:14
krisiun
"Stovėjau sustojime" - lyg sviestas sviestuotas. o tekstas - smagus, aš už.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-16 12:22
belsti
negyvai uzhsizhvengt galima  cia ir nugriųt nuo klibancios kedes visaip bo gerfunkelis :DDDD nu ne nu net krabas turbut jo garbei persivadino ir nu suprantu kodel daba. auglyyys aha tegul. o tas ivykis jog trulike sutinki Ja tokia pasivelusia kaip kad man patinka yra lygus menkniekiui tai turbut todel taip ir kabina lyg koks irklas zhyviai per zhiaunas ahahahha nu vienu zhodzhiu - zhvengiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-12 12:26
zoolia
super :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-11 19:03
Apsigalvojau
Smagu skaityt. Tik nesitikėjau tokio staigaus Garfunkelio išnykimo - maniau, kad gal išrutulios kažkas panašaus į Gogolio Nosį... :D

(kreiptis Į specialistus)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-10 16:37
ner
ner
petaks
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-09 21:06
Labanaktis
Uj drąsi pana ta žemuogė. Maladiec, kad paklausė, bo kiekvienam asmeniškai sarmata čia domautis, kaip tas garpunkelis galėjo iki pat blauzdos nutįsti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-09 14:03
abcdefgh
nežnau. šis tekstas silpnesnis palyginti su kitais jūsiškiais. kitavertus, be jūsų (iš prozos) nelabai yra ką skaityti :) 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-08 00:23
Katės
jazaumarja, aš dievinu žmones, sugebančius išsišiepti mano surūgusią ir nuolat pasimetusią rimtą fizionomiją;D +100000000000.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 23:46
fff
fff
retai čia (ne)poeziją skaitau
a šis nuo pradžios iki galo--
įtraukė

f i v e

umm. gal tik sustojimą siūlyčiau į stotelę keist.  ale turbūt taip reik.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 19:51
KatinasBazilijus
blemba, biski sumaisiau koju dalis, kazkaip gavojau kad blauzda tai virsutine kojos dalis
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 19:50
Babytė Bronė
kaip visada geras. Siaip nesupratau, kaip Garfunkeli, kuris augo blauzdos srityje, gali pajusti ikisus ranka i kisene?/:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 19:09
ir kiti
pradžia už pabaigą vežė kur kas geriau. vien ko sapnas vertas.

kažkaip išnyko garfunkelis per paprastai. nu bet liuks šiaip. plodimentai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 19:00
L0KI
Man tai patiko. Gal del merginos aprasymo? Man tai irgi tokios susivelusios tamsiaplaukes patinka;) Geras kurinukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 15:31
velione
Pradžia ko tai bandė atbaidyti. Toliau jau kabino. Šiaip tekstas gan įdomus, nekreipiant dėmesio į ankstesnę kritiką. Šitame kūrinyje yra jūsų fantazijos perliukų, kurių niekas neužbrauks, va. Tiesiog skaitai ir žinai, kad tai - jūsų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 12:30
Plogutits 518
:)Sveikinu, jus mielasis su jo dingimu, juk sutikite - tokie daiktai (kaip garfunkeliai) žmogui visiškai nereikalingi, dabar vietoje jo galėsite įsigyti tamsiaplaukę jauną madam ir būsite nebe vienišas:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 12:07
KatinasBazilijus
na tai tamsta turejot omeni kad tokiose situacijose tikriems vyrams nenunyksta augliai?na gal tamsta cia ir teisi, nezinau, tai gal netgi atvirksciai- augliai tokiose situacijose sustandeja?nu nezinau net ka ir pasakyt...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 11:59
Dėjau
OAŠ IR TURĖJAU OMENY -AUGLĮ? o JŪS APIE KĄ,A? hmm
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 36]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą