Rašyk
Eilės (79092)
Fantastika (2328)
Esė (1597)
Proza (11065)
Vaikams (2733)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (379)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Vertinimo sistemos pakeitimas Esu šioje svetainėje keletą metų ir norėčiau administracijai pateikti keletą pasiūlymų. Jie neabejotinai yra radikalūs ir tikrai nesitikiu, kad bus priimti išskėstom rankom. Bet bent jau gal atsina...
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-27 07:45
Ruukas
Ruukas skaitė ir jam buvo gera. Atidžia pažvelgė kiekvienam į akis. Gausybė savų rąstų ir svetimų šiaudų atspindžiai. Ruukui skanu. Įprasta.

O receptas paprastas. Ruukas darytų taip. Surastų gerus kūrinius. Ir paklaustų jų autorių. Ko dar norėtum, mielasis?
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-26 20:55
Artur Wilkat
tai turėtų būt paprasta, bet nėra
nes

- aš miegapelė ir mano akys
  jos nebeturi prasmės

Pavyzdys kvailos kūrybos, kuri neturi jokios prasmės. Įkirščiau jam vienetą, o tai minia iš berniuko haremo jau subėgo penketus rašyti, bet negaliu. Nes kritiku man būti šiame saite nelemta:)
Smėlio dėžė ir tiek. Reiks populiarinti Kūribingus, tie nors nori tobulėti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-26 20:11
EyesTrueDe_Lies
Negaiškite laiko su savo pasiūlymais.
Vadovybė čia tobula. Viskas nepakartojama. Norėčiau sutikti tuos žmones, tik turbūt bendros kalbos nerasčiau. Nepriklausau elito klanui, o tai ir parodo kokia esu tylenė ir slapukė, tad kai kuriu turiu peržengti save.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-26 12:16
Aurimaz
Na, labai labai pasistengus, galima gi susisiekti su tais žmonėmis, kurie kontroliuoja rašykų svertus. Dar labiau pasistengus galima tapti tų žmonių draugais, pelnyti pasitikėjimą, o vėliau įtikinti imtis veiklos - keisti šį bei tą. Kai tas "šis bei tas" pasiteisintų, galima griebti plačiau ir, tarkim, užvaldyti tų žmonių pasitikėjimą, pelnyti pagarbą ir galbūt netgi perimti kai kuriuos darbus, kuriems iš esmės nebemaišytų jokios kitos nuomonės. O tada tik žingsnis iki rimtesnės intervencijos - duombazių passwordų, ftp adresų, programinių kodų. Va tada jau gali daryti kokius nori pakeitimus ir neklausyti, kas pašonėje žviegia "ė, ble, ką dirbi?!"...
Panašų triuką kažkada apturėjau su ekūryba, tik ten viskas labai švelnioje formoje vyko. Žodžiu, planas realus kaip akmuo namo pamate. Tik laiko reikalaujantis. Ir noro. Na, dar trupučio charizmos...
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-26 12:07
augaviskas
Sistemos įtaka tam tikra yra, ypač kūrinių šlifavimui. Arba autoriaus šlifavimuisi. Galima parašyti ir iškart mesti į židinį, galima iškart publikuoti X sistemoje, kad perskaitytų keli šimtai kitų. Nuo labai daug aplinkybių priklausys, ar kūrinys/vėlesni kūriniai taps geriau parašytas, ar prasčiau. Tame tarpe – ir nuo sistemos X, ar Y.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-26 10:53
A Puokas
Cit. omnia_mea: "O dafai imam tiesiog geriau rašyti... "

Manau, vienintelis vertas dėmesio pasiūlymas.
Ar vienokia, ar kitokia "sistema", ar iš viso be sistemos, jokio skirtumo. Kaip egzistavo visuotinė entropija, taip ji ir liks. O jos priešprieša - kūryba plačiąja prasme - nieko bendro neturi su "sistema", kurioje jai "leidžiama" būti, ji arba priešinasi entropijai, arba ją skatina. Dar nemačiau "sistemos" kaip tokios, kuri būtų entropijos antipodas. Gal kas gali parodyti? ;)~

Visada Jūsų,

A.P.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 23:56
Gyvos sielos
Na, žinoma, rusijoje veikia, o pas mus neveiks, mes gi iš kitokio molio:)

beje, apie kritikus. Visų pirma jie absoliučiai nemotyvuoti, jie tik kažką žaidžia. Kaip pasakė mano antipodas - RPG.
Antra, jie neturi vertinimo kriterijų, kaip nori taip ir vertina. štai  tikras  kritiko komentaro pavyzdukas:
"Įvertinimo kol kas nerašau. Abejoju, ar autoriui jis svarbus, o aš pats susidūriau su tokia va problemėle: jei ne prierašas pavdinime, įstatyčiau tvirtą ketvertą. O dabar - negaliu. Širdis neleidžia. Žinoma, jei pats .... panorės, tą sakinį galima bus ištrinti ir viskas bus gerai".

Jų šiame etape iš viso nereikia. Pastatyti reitingą pagal žiūrimumą ir tikrai geri kūriniai patys iškils, nepaskandins jų nei klonų balsavimai, nei kokios nors kitos fantazijos.
  ir išvis kritikams siūlau grįžti prie pirminės savo profesijos: karstų gaminimo:) Patikėkit tai neša stabilų pelną.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 23:11
Artur Wilkat
Aš užmiršau pasakyti, kad tai buvo maksimalus skaičius vertintojų. Noriu paklausti kiek iš viso žmonių rašykuose turi tą galimybę?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 22:44
Artur Wilkat
Žinot, šiandien turėdamas laiko, pasivaikščiojau po rašykus ir supratau - smėlio dėžėj susiformavo sava herarchija:(
Visi savaitės geriausi turi tik po 18-19 įvertinimų. Dauguma kritikų, kilę iš tų pačių universitetų ir miestų. Ir net amžius jų bemaž vienodas.
Liūdna vaikai, liūdna. Rašykai jau baigia pavirsti į pelkę.
Be pasigailėjimo
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 19:19
Avoir
Manau, kad profesionalų čia visiškai nereikia kišti, o toks vertinimas atidengtų vertinimo motyvuotumą. Nes, kaip jau minėta, sklaida gali būti puiki, tačiau istorija visiškai prasta. Kaip vertinti tada? Mano siūlomu atveju matyti, kas ir kaip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 18:57
Artur Wilkat
Flax
Reikia kompetetingų žmonių indėlio, šitos srities profesionalų (ne mėgėjų), bet idėja, manau, gera.

Kiek profesionalų tiek nuomonių, visiems neįtiksi:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 17:20
Flax
Laukinė ObelisKaip iliustraciją, galiu pateikti gabaliuką iš paties Avoir vertinimo: "Už pastangas rašyčiau keturis, nes jos nenuėjo veltui. Už sklaidą, savo žodį - du, nes trūksta "dūšios". Už eksperimentavimą, įdėjų sklaidą - irgi keturis. Na, o už neatsakingumą prieš pačią save, kuri gali geriau - dvejetą. Visumoj - trejetas." Jei būtų kažkokia automatizuota galimybė šitaip išskaidyti savo vertinimą pgl. kriterijus, būtų visai neblogai.


Matyt, auomatizuoti nesunku. Vieningi kriterijai - nežinau. Matyt, galima standartizuoti tai, kaip vertinama proza, kaip poezija, kaip kitos literatūros rūšys. Reikia kompetetingų žmonių indėlio, šitos srities profesionalų (ne mėgėjų), bet idėja, manau, gera.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 17:01
Laukinė Obelis
Kaip iliustraciją, galiu pateikti gabaliuką iš paties Avoir vertinimo:

"Už pastangas rašyčiau keturis, nes jos nenuėjo veltui. Už sklaidą, savo žodį - du, nes trūksta "dūšios". Už eksperimentavimą, įdėjų sklaidą - irgi keturis. Na, o už neatsakingumą prieš pačią save, kuri gali geriau - dvejetą. Visumoj - trejetas."

Jei būtų kažkokia automatizuota galimybė šitaip išskaidyti savo vertinimą pgl. kriterijus, būtų visai neblogai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 14:45
Avoir
Sutinku dėl antrojo ir penktojo punktų. Jie visiškai logiški, ir dėl tokių pakeitimų svetainės kokybė ne suprastėtų, o tik pagerėtų. Nebent administracija bijo kažko nenumatyto.
Dėėl pačio vertinimo, manau, labiau naudingas būtų ne "patinka, nepatinka, vidutiniškai", o pagal kriterijus: pvazydžiui: raiška, originalumas, siužetas ir pan. Galiausiai, "kūrinio visuma", kurioje atsisvertų visų kriterijų vertinimo vidurkis. Taip autorius matytų savo silpnas vietas, plius, vertintojas turėtų įdėti daugiau darbo ir būti preciziškesnis, nei kuolas arba penkeetas (kas egzistuoja dabar, ypač priklausomai, ar tie adminstratoriai ir vertintojai kibernetiniai draugai, ar ne.
Problemos yra, tik reikia jas matyti ir spręsti. Spaudžiu dešinę už šios temos sukūrimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 10:55
augaviskas
Nepritariu 3. Flax pastebėjimui, kad vartotojų, iškvietusių kūrinį į ekraną, skaičius nieko nereiškia. Taip, pasitaiko netyčinių atidarymų net nebandant skaityti kūrinių, o dalį peržiūrų turbūt sudaro paieškų robotai, bet apskritai paėmus platesnę perspektyvą tas rodiklis turi grįžtamojo ryšio reikšmę autoriui ir gaila, kad jis nėra svetainėje gerbiamas (negalima peržiūrėti reitingo pagal peržiūrų skaičių).
O dar šį rodiklį galima tikslinti užskaitant kaip peržiūrą tam tikrą minimalų atsidarymo laiką arba santykį tarp ženklų skaičiaus ir laiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 08:46
Flax
Gali suveikti, gali ir nesuveikti. Nepabandei - nežinai.

Įtampa būtina kūrybai. Bet ne bet kokia įtampa? Ar dabartinę įtampą rašykuose pavadintum produktyvia?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 08:32
omnia_mea
Taip, elitaristinė, bet. Kiekvienas gali tapti naujo elito centru. Tam tikra įtampa juk būtina kūrybai?

Ar tikrai masės žino geriau? Ar tai duos geresnę kokybę?

Nežinau. Neturiu atsakymo. Ru pavyzdžiai dėl mąstelio LT gali ir nesuveikti, bet tai irgi tik prielaidos bei spelionės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 08:27
Flax
O tavo aprašyta balsavimo sistema iš esmės yra elitaristinė. Elitarizmas - tiesus receptas cikliškai pasikartojantiems liaudies be balso teisės maištams. Tai ką dabar turim rašykuose.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 08:19
Flax
Omnia:

Apsilankyk http://zhurnal.lib.ru/. Gal neatrodys toks baisus tas masiškumas. Nes aš galvoju priešingai - nukėlus vartus, asmeninės nesantaikos paskęs, nes dabar suorganizuoti apčiuopiamų rezultatų turinčią apsispardymo kampaniją kur kas lengviau, kai tik ribotas skaičius žmonių turi galimybę daryti realią įtaką balų pavidalu. Pabandyk suorganizuoti 20 žmonių vietoj 5. Manau, kad "Gegutės ir Gaidžio" sindromas masiškume apskritai pasmerktas išnyksti. Jis tarpsta elitaristinėse sistemose.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 08:02
omnia_mea
Flax, nepyk, bet įžiūriu daug idealizmo.

Tikėtis, kad bus mažiau karo, kuomet daugiau kas turės rankose ginklus, labai nerealu. Ar nemanai, kad „kokybiški komentarai“ paskęs nekokybiškų kulkų liūtyje?

Kalbėti apie kritikus, kaip kokybę užtikrinančius veiksnius vėl nerealu (tai tiesiog beveik atsitiktiniai ir itin subjektyvūs žmonės, tokie kaip aš).

Turiu ir aš vieną modelį („genčių almanachai“), kuris išplėtotų tai, kas dabar daugmaž ir yra: http://www.rzu.lt?2006-04-14.

Kai geriau pagalvoju, nelabai mano mintis ir skiriasi, nuo to, ką siūlai.

Yra vienas esminė negerovė (tavo minėta gaiždio ir gegutės simbiozė, negatyvioje formoje pasireiškianti kaip tarpusavio literatūrinis menkinimas). Jei jai ką keisti, tai taip, kad ši negerovė mažėtų.

Nukėlus vartus, ji taps visai nekontroliuojama.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
1 2 3 4
[iš viso: 68]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą