Rašyk
Eilės (78153)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Tobulėjimas Ar būna taip, kad kas nors rašo ir gauna kuolus, bet mokosi, tobulėja ir po kurio laiko  ima gauti penketus? Arba ketvertus. Ar įmanoma tobulėti?
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-19 16:31
boružius laiškanešys
ar galima nemokamai gauti bent kiek dėmesio? čia vertinimas nelegalus?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-19 16:31
Šnekorius
Le Hawk, sutinku, kad vertinimai nėra tobuli,gal net neobjektyvūs, tačiau sutikite ir Jūs, kad kiekvieno žmogaus skoniai (net literatūriniai) yra skirtingi ir kiekvienas kūrinį vertina perleisdamas per savo prizmę.Na, o Jūsų mintis apie praleistą prie kūrinio laiką yra absurdiška. Aš, pvz. galėčiau rašyti ne tik valandų valandas, bet ir metus, tačiau gerai žinau, kad tobulai (arba bent gerai) niekados neparašyčiau. taigi ar darbą reikia vertinti ar sugaištą laiką?
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-19 16:27
Akivaras
Baik skųstis! Netikiu, kad tikrai(TIKRAI) geras kūrinys gautų prastus įvertinimus tiesiog šiaip sau. O jei taip buvo, parodykit.

Ir išvis, nelygink "Ilgų, loginį ryšį turinčių, intriguojančių ir įdomių tekstų" su eilėraštukais. Tai nepalyginami dalykai!

Dėl neteisingų poezijos įvertinimų, tai poezija turėtų būti nevertinama, tik skaitoma.

O dėl šlykščių knygų tai tikrai keista, kodėl jos išgarsėja. Galbūt jas įdomiau skaityti, negu aukštąją filosofiją? Cha.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-19 16:00
Gogl Mogl
Le Hawk, o aš galvoju, priklauso dar ir nuo to, koks perspektyvus yra autorius, kurio kūriniai vertinami. Ir jei jis galėtų žymiai geriau - vertinama ir dvejetais, ir trejetais, nepaisant to kaip bendram rašyk kontekste atrodo jo publikacija - stipri, vidutiniška ar silpna.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-19 14:55
Kadagys
Ir vertinimais labai jaučiasi vieno stiliais poezijos protegavimas šioje svetainėje. Parašyk kitokią ji gauna mažesnius balus ir visaip iš jos šaipomasi. Nors turėtų būti žiūrima vienodai. Nes manau visos yra reikalingos kaip menas. Nebent menas bus tik vieno stiliaus, o kitą reikia išmesti lauk.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-19 08:41
Le Hawk
Apie kokius vertinimus galima kalbėti, kai ilgi, loginį ryšį turintys, intriguojantys ir įdomūs tekstai, prie kurių sėdėta akivaizdžiai ne vieną valandą, gauna nuo vieneto iki trejeto, o trumpi nesirimuojantys eilėraštukai vertinami penketais. Tai apie ką mes čia kalbame?

Senai nekreipiu dėmesio į jokius balus, nes kokybės jie toli gražu neatspindi. Kaip ir visokių, netgi pripažintų "kritikų" nuomonės. Kiek buvo liaupsinta a. a. Beresnevičiaus "Paruzija" - žiauriai talentingas kūrinys ir t. t. Na galvoju, perskaitysiu... Per didelį vargą pasiekiau tą vietą, kur apie seksualinę sueitį su merga ir jos sukapojimą gabalais, paskui apie visokius vilkolakius, kalę iš jūros... Maždaug ketvirtis knygos. Toliau nebeskaičiau, nes man pasidarė gėda, kad aš TAI skaitau.

Žodžiu, visas tas nuomones ir vertinimus reikia labai pasverti. Būna labai naudingų ir pravarčių, o būna tik šiaip visokie a la "kompetententententingi" pasvaičiojimai.

O jeigu norisi penketų, siūlau kurti štai taip:

Obuoliai
Sklandantys vėjyje
Dvasių riksmas
Kapinių dvelksmas nakties šviesoje
Sukliko šerdis
Žalio merdio
Ir verkiantys kaulai
Sudužo lyg stiklas
Po tavo langais
Nukrisk, vai nukrisk, o mėnuli
Tarsi obuolys - rodos imk, ir nuskink
Suvalgyčiau aš tave
O gal tu mane?
Nesvarbu.
Gal sielos klyksmą nors tai nuramins?
Rytas.
Saulė kyla.
Ir neapsigalvoja.
O kaulai verkia...
Nes ilgisi jie
Ūkanotos kraujo versmės

Jei papublikuočiau, garantuotai gaučiau penketų. "Sukūrimo" (tiksliau, random minčių užrašymo) trukmė - pora minučių. Va jums ir visas vertingasis menas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (6) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-18 17:08
Kadagys
Su daug kuo sutinku, bet tobulėjimui irgi turi būti sąlygos. Jei jų nėra tai vien savo pastangų tikrai neužteks.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-18 15:08
Daineko
žmogus negali tobulėti, jei pats neturi proto atsirinkimui
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-18 06:23
Kadagys
Juokinga man skaityti apie vertinimus. Autorius parašo kūrinį, jį dar prieš išleidžiant knygoje, kiek aš durnas suprantu dar redaguoja, koreguoja, taiso klaidas,gramatines, stiliaus, išraiškos. Eilėraštyje rimą, ritmą paskui tik išleidžia. Rašo kiek suprantu bet kas, taiso tą darbą nusimanantys žmonės. Tai po visų taisymų jo vertė turėtų manau pasikeisti.
Man nors išleistas knygoje kūrinys, kad ir gero autoriaus, jei nepatiks aš jį galiu įvertinti ir kuolu arba dvejetu, bet tai bus tik mano nuomonė, o daugeliui jis gali labai patikti. Tai yra labai subjektyvu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 21:09
Passion_
Įmanoma.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 20:58
Aurimaz
Man įdomu, kokiu tikslu tobulėjama - pagerinti iškalbos meną, ar pagerinti istorijų pasakojimo meną?

Pavyzdžiui, yra labai daug naujokų su nebloga iškalba, bet jie nemoka kurti ir pasakoti istorijų. Jeigu skaitytojas ieško istorijos, o randa velniai žino ką, iškalba neišgelbės. Todėl ir yra duodami kuolai. Tie, kurie ieško lyrikos, žinoma, nenusivils. Bet lyrika nelygu geram pasakojimui.

Kiti naujokai (mažuma) moka kurti geras idėjas, bet jiems sunku jas gerai išpildyti. Jiems tereikia pasitobulinti išpildymo srityje, pasitobulinti iškalbos meną - ir vualia, turime pasakotoją, kuris skins mažų mažiausiai ketvertus.

Galų gale, pats svarbiausias dalykas lieka tas pats - ar pasakojimas yra įdomus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 17:44
A Puokas
Tobulėti, be abejo, galima. Mirti durnam - irgi. Kiekvienas renkasi.
Iš tiesų, bet koks kūrybos viešinimas, feedback'as į ją, yra gerai. Visiems. Diskusijos apie kūrybą, savą ar svetimą - puiku, padeda. Rietenos, ypač aplink tekstus - ne.

Jūsų,

A.P.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 17:22
Kadagys
Žmogus gyvena, tobulėja visą savo gyvenimą, o miršta durnas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 15:26
poeziją turime daryti visi
Neįmanoma netobulėt. Nebent esi rimtas stabdis. Tik reik suprast,jog tobulėjimas siaurąja prasme,pvz.vienoje srityje,yra labai ribotas. Taip nebus,kad nekeldamas sąmoningumo lygio,pasiektum aukštumų rašydamas. Gyvenimas vientisas,augindamas save kaip aismenybę,augini ir savo talentus,bei gabumus. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (8) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 15:17
Kadagys
Pritariu gerb.Kunardu, kad vertinimų teisę gali turėti tokie kuriems tavo kūryba nepatinka, o kuriems patinka jos neturėti. Tai labai subjektyvu. Ir prtariu labai gerb. Marquise, kad nuo vertinimų kūrybos tobulėjimas visiškai nepriklauso.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 14:56
Kunardu
Žmogus tobulėja(arba degraduoja) iki pat mirties.Niekas nestovi vietoje - kūryba taip pat. Aš asmeniškai rašau tada,kai turiu ką pasakyti,niekada nieko nekuriu "iš reikalo"...O jau vertinimai tai labai subtilus dalykas,sakyčiau. Vienam tavo kūrinys patiks,sužadins jausmus,emocijas,o štai kitam tai pasirodys tik eilinis pasiseilėjimas nevertas dėmesio. Bet kuriuo atveju,kiekvienas rašytojas randa savo skaitytoją.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 14:46
Kadagys
Ir dar noriu jums pasakyti tokią karčią tiesą. Daugelis žmonių rašo eilėraščius, atsiminimus iš savo vaikystės ant popieriaus ir juos slepia. O jei žino kas ir paprašo jo paskaityti, jis pasako ką čia mano labai prasta kūryba, ką čia skaityti, negražu, nepatogu. Galų gale primityvu. Gal jis apie savo kūrybą ir nepasakytų.
Žinokite parodyti savo kūrybą tokiose svetainėse, kur dar iš tavęs ir tavo kūrybos tyčiojasi, tikrai yra nelengva.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 14:05
Kadagys
Su tokia "kritika", kurios iš viso nėra šioje svetainėje, iš viso neįmanoma tobulėti. Žinoma šioje svetainėje nėra nei kritikų. Ir be atlygio jie čia tikrai net ir neitų. O tie vertinimai tik gadina svetainę, nėra laisvos kūrybos o tik rašoma vertinimams.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 13:36
Šnekorius
Dėl balų visškai pritariu Marguise. O šiap tobulėti galima tik daug dirbant, ir dar daugiau skaitant. Rašydamas dirbant turiu omenyje tokį darbą kokį su savo kūriniais atlikdavo Ernestas Hemingvėjus. Mėnesių mėniaius braukydavo savo tekstus atsikratydamas kiekvieno nereikalingo žodžio. Na, o jei reikia pavyzdžių iš svetainės gyvenimo, galėčiau paminėti poetą Veiknį. Visko čia buvo su jo kūrybos vertinimu, tačiau dabar jis aukštumoje.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-17 12:40
Marquise
Kaži, ar tobulėjimas priklauso nuo gaunamų balų. Jis priklauso nuo autoriaus požiūrio, noro dirbti (rašyti) ir realiai tam skiriamo laiko ir nuo turimų įgimtų savybių, reikalingų rašymui.

Pradžioje apskritai vertėtų daugiau dėmesio skirti išsakytoms pastaboms bei komentarams, o ne gaunamiems balams ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
1 2 3 4 5
[iš viso: 100]


Šioje temoje neleidžiama rašyti atsakymų
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą