Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Tobulėjimas Ar būna taip, kad kas nors rašo ir gauna kuolus, bet mokosi, tobulėja ir po kurio laiko  ima gauti penketus? Arba ketvertus. Ar įmanoma tobulėti?
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 12:39
Ana supynėse
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 12:38
Šnekorius
Ana Žeins, Tobulėti gali tiktai tas kas to siekia. Štai aš gerbiamą Kadagį niekaip neįtikinau, kad jo kūrinyje aprašytame epizode kuomet esant stipriam šiaurės vėjui ir pustant snaigės lėks į pietus. Atrodo ir mažam vaikui tas turėtų būti aišku, bet ne Kadagiui :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 12:36
Kadagys
Ir gerb Šnekoriau, man rašote kad kūrinys pasmerktas gauti kuolus, kitam nerašysiu kam rašote kad nekreiptų dėmesio į jūsų vertinimą. Kitam gal labai patiks ir gal gaus penketus. Tai kam veidmainiaujate ir žmonėms meluojate. Kaip parašiau jūs taip aiškinate žmonėms.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (5)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 12:30
Kadagys
Gerbiamo Asmodėjaus jei jį taip dar galima pavadinti, kaip žmogaus prašiau gražiai man suprantamos kritikos, kas kūrinyje yra blogai. Rodosi žmoniškai susitariau.
Parašiau kūrinį Vasaros laike, tai atėjo išsityčiojo iš gerb amžinatilsį Kernagio dainos, parašiau kad kritikai iš jokių kūrinių nesityčioja, koks jis bebūtų prastas.
Kritikos kūriniui jokios.
Paskui kitame komentare jis patarė man kritikus duoti į teismą, taip pat kritikos jokios.
Paskui tik išvadino mano kūrinius "diabiliškais" ir net šio žodžio nesugebėjo užrašyti be klaidų ir jo dar visi kaip kritiko gailėjo, tai ar tokia antikritika gali iš viso tobulėti?
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (5)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 12:17
Kadagys
O man atrodo, kad kritikas turi parodyti klaidas, rimo ritmo, išraiškos tam pačiam stiliui, o nerašinėti tokių nesąmonių, kad sniegą neša į vieną pusę, tai yra į pietus tai gal ir lapus nuneš. Savo kiemsargiui, kuris šluoja ir keikiasi kad daug lapų, reikės taip ir pasakyti, jam jau nereikės šluoti, lapus nuneš į pietus.
Bet turbūt vargiai manim patikės, o jei bandysiu įtikinėti išvadins mane durniumi ir pasuks pirštą prie smilkinio.Ir prozos rašytojai vertina poeziją. Ir dar poezija poezijai nelygu.
Tai gerai Gerb. Anna žeins kodėl tais jūsų "tobulais" kūriniais nesidomi skaitytojai, pagal kai kurių datas tai skaitytojų turėtų būti tūkstančiai. Bet jei keli yra tai labai gerai, jei kaip jūs sakote tikėti, vertinimais. Ir pagal jūsų komentarą tai taip sakydami vertintojai meluoja. Ir nori kad autoriai netobulėtų, tai man taip jį suprasti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (5)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 10:15
Ana supynėse
Va būtent. Kadagy, taip ir darykite, kaip pasirašote. Ir nepatobulėsite. Nes jūsų atveju visos jėgos nukreiptos į tai, kaip surasti priežastis netobulėjimui.
Taigi, ko siekiate - tai ir turite.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 09:53
Šnekorius
Pakartosiu ištrauką iš žemiau parašytos Kadagio žinutės: "Kritikas dar kartą jums sakau gali turėti savo nuomonę, bet negali kritikuojant jos rodyti, kas labai yra akivaizdu"
Akivaizddu, kad kritika, net kita nuomonė, Autoriui visiškai nereikalinga, nepriimtina, smerktina. Šiuo atveju apie tobulėjimą negali būti ir kalbos. Iš čia ir nesibaigiantys kuolai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 07:29
Kadagys
Ir kaip jūs įsivaizduojate tokį kūrinį? Dabar kalbama apie vertinimus, tai kodėl aš matęs kūrinių, kurie įvertinti labai gerai, bet literatūrinės vertės jie tikrai neturi ir negali turėti? O tikrai verti dėmesio kūriniai visai neįvertinti, tai kaip iš viso galima tais vertinimais ir vertintojais tikėti?
Kritikas dar kartą jums sakau gali turėti savo nuomonę, bet negali kritikuojant jos rodyti, kas labai yra akivaizdu.Jis kaip teisėjas kuris negali sirgti ir palaikyti vienos komandos. Tai viena visada laimės, o kita bus pasmerkta pralošimui. Ir kritikas turi nusimanyti kritikuojamą kūrinį. Ko dabar irgi nesijaučia.
Dabar gražiai atrodo atėjęs vienas vertintojas davęs penkias žvaigždes, jo koks nors draugas, kitų kritikų ir vertintojų nėra, skaitytojų taip pat mažai.
Tai nesuprantu tai geras kūrinys?
Kai kurie vertintojai aiškina, nekreipkite dėmesio į vertinimus, tai tik nuomonė. Tikiu kad sulauksite skaitytojų dėmesio, ką aš dabar ir darau, vertinimais visai netikiu. Tik kam tas vaikų žaidimas yra reikalingas? Ir žmogus šioje diskusijose nori rašyti turbūt, vertinimams, tai klaidingas manau kelias.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-23 07:05
Kadagys
Bet su jumis labai nesutinku, nepykite tai kritikas yra neklystantis? Negali pateikti prastą, nesuprantamą kritiką?
Ir aš kiek pastebėjau, šioje svetainėje laisva kūryba yra nepageidaujama, ką tu tikrai jauti ir kaip tu nori rašyti. Tiek kritika, tiek vertinimai veda prie vienodos kūrybos. Ko tikrai manau neturėtų būti, ji turėtų parodyti klaidas, bet likti savam stiliui.
Kritika irgi manau turi būti logiška ir jeigu nesutinki galima būtų ginčytis. Ginčuose gimsta tiesa.
O jei tik sutiksi ir pirma pasikeis stilius ir rašysi tik vertinimams. O kritikai pradės duoti ir nelogišką kritiką. O tokios aš ir dabar gaunu. Tai kaip galima su ja tobulėti?
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 21:33
Ana supynėse
Nediskutuokite su kritikais. Tiesiog kurkite. Įrodykite mums visiems (ir sau tame tarpe), kad galite sukurti WOW kūrinį. Dirbkite, kurkite!
Įvertinkite komentarą:
Geras (6) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 21:12
Kadagys
Žinoma kad Dievai čia yra, tai kritikai kurie šneka bet ką, o jiems pasakyti ką nors gink Dieve. Ir ko ne Dievai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 21:03
Ana supynėse
Tie, kam nereikia mokymų, turbūt rašo dieviškai. Vadinasi, jie dievai. Valioooooooooo. Mes turime savo dievus.
Visi kiti klausykitės kritikų, ir viskas bus gerai. Va.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 20:24
durnas personažas
____ _______ _________ ______ _____  a šitas daiktas yra nuvėsęs ir nebeturi galo...
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 20:17
47965
ema yra tic
ana yra tac
tic tac tic
o aš _
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 20:14
aha.Tokiems patinka "mokyti".O pats ką bemoka? Ir kad jo klausytųsi išsižioję....Bet yra žmonių,kurių jis negali paokyti,nes jie už jį daugiau išmano,tada jis keršija.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (5)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 19:39
Ana supynėse
Matau progą padėkoti Tictac už nuoseklią ir sąžiningą mano kūrinių kritiką. Manau, jis stipriai prisidėjo prie mano kūrinių tobulinimo.

Nes kuriam čia skaitytojui baisiai jau įdomu užsiimti su pradedančiąją ir taisyti jos banalią kūrybą? M? Nėra tokių? O jei yra - prašome, tsakant, neravėti dirvonai, imkite kokį naujoką ir nuosekliai mokykite, mokykite... ir taip kokius trejus - ketverius metelius. Juk galite tai padaryti, taip?
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 19:22
jeigu pats norėsi tobulėti,bet ateis piktybiški tictakai,dainekai......tai nieko nenorėsi,patikėk,tik spjauti  atitinkamam subjektui "pačkę".
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-22 06:43
Erla
Jeigu pats norėsi tobulėti, tai įmanoma. Be ,,Dievo pabučiavimo'' geru kūrėju nebūsi. Kartais tas pabučiavimas per karštas ir sudegina patį kūrėją...
Kalbant apie kuolus, tai neseniai mano kelis nevisiškai blogiausius eil. pakuolino užsislaptinęs vertintojas/a. Iš pradžių užsiutau, bet greit nurimau, nėra tai tokia tragedija. Juolab neblogai juos įvertino nevirtualūs kritikai.
Reikia pripažint, kad rašyk padėjo suvokti savo realią vietą tarp rašančių, išmokė, moko, skatina ieškoti, tobulėti, bet ne visada tam yra laiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-21 22:58
Laukinė Obelis
Kitaip tariant - gėdijimaisi ir balai yra viena, o tobulėjimas - visai kas kita. Reikėtų tai skirti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-21 22:46
Laukinė Obelis
Va va, ir aš labai pritariu Simonai (su visom jos atmainom ;))
Gėdytis savo pirmųjų kūrinių, Valkai? Ar to fakto, kad išdrįsome juos publikuoti? Su kokia žvaigžde kaktoje, anot Tavęs, mes gimėme? Aš, asmeniškai, tokios savyje neturiu. Man reikia, kad man patartų, pabaksnotų, pasijuoktų. Tada aš tobulėju, tada manyje kažkas vyksta.
Va, jau beveik metus sėdžiu prie savo "Mantijos". Na, gal per tiek laiko ir pati iš savęs būčiau išspaudusi daugiau nei pirmasis variantas, tačiau tos stadijos, kurioje kūrinys yra dabar, pati tikrai nebūčiau pasiekusi. Man reikėjo tų komentarų ir reikėjo laiko, kad tekstas imtų kisti. Ir tai anaiptol nereiškia, kad stengiuosi dėl balų (kas tai?..) Tada už tą kūrinį gavau penketus-ketvertus ir dabar, tada buvau tarp savaitės geriausiųjų, ir dabar. Gerai pamenu, pirmasis vertinimas buvo penketas, tad galėjau sakyti, kad esu tobula, man nieko netrūksta, ar ne? Ir vis dėlto su kūriniu kažkas įvyko, o svarbiausia - su manimi.

O bet tačiau... Mes čia kalbame apie rašyk.lt? Jei taip, reiškia nepaklydau. Nes leisti sau šitaip neatsakingai spausdinti knygas būtų visai kas kita. Bet čia juk tik rašykai. Na, nesusireikšminkim taip - juk čia susirinkome pažaisti. Anksčiau žmonės savo kūrybą rodydavo broliams, draugams, bendramoksliams, o dabar ateinam čia ir pasidalinam visom savo netobulybėm. Juk nieko bloga, ar ne? Baisiausia yra, jei rodom rodom, metai bėga, o tas rodymas taip ir leika rodymu be tikslo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2 3 4 5
[iš viso: 100]


Šioje temoje neleidžiama rašyti atsakymų
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą