Rašyk
Eilės (79264)
Fantastika (2339)
Esė (1603)
Proza (11095)
Vaikams (2739)
Slam (86)
English (1205)
Po polsku (379)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Šiek tiek apie Rašyko viziją Credo, dažnas pritars nuomonei, kad rašykas šiandien išgyvena ne geriausias dienas. Žinoma, ne visi - auditorija pasidalins į mažiausiai 3 grupes: skeptikus, indiferentus ir optimistus. Pats prikla...
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-13 16:39
Pimpistaris
Kita vertus, kaip kas tą dėmesį supranta... Bet kalba - ne apie dėmesį. Tekste nedviprasmiškai parašyta - man nusispjaut į kritiko aktyvumą (dėmesio kitiems rodymą) svetainėje. Ne tas vartotojas, kuris aktyvus, vertas to Kritiko. Blyn, įsiskaitykit bent jau:(
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-13 16:30
Pimpistaris
Ne apie dėmesį eina kalba:(. Man pačiam dėmesio taip pat netrūksta. Ne dėl dėmesio visa tai. Svetainė išbarsto autorius (negi taip sudėtingai parašiau, kad kiekvienas supranta kitaip?) - tai dar sykį patvirtina mano nuomonę, kad vien dėmesiu autoriaus nesulaikysi. Dėmesys manęs apskritai nedomina. Mano čia nuolat minimas Aivaro Veiknio pavyzdys taip pat patvirtina, kad dėmesys autoriui - toli gražu ne viskas, o jau Veiknys dėmesio, jei atsimenate, tikrai nestokojo. Svetainėje daug nuostabių dalykų sukurta, neabejokite - aš tai vertinu. Kalbu apie svetainės vektorių, supraskite pagaliau:(
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-13 16:19
Garso Bangos
Kibrixtu, klysti tu dėl parlamento ir tuo pačiu dėl pačios svetainės. kiekvienas narys neabejotinai gali įtakoti svetainės gyvenimą, kaip ir pilietis visuomenės, tik Lietuvoj ir svetainėj tai mažai priimta. sakai geriems autoriams trūksta dėmesio, įvertinimo? pas įvertink ir domėkis, ir kitus paragink ;)

administracija gali pakoreguoti žaidimo taisykles, bet ne žaidėjus. viskas priklauso nuo mūsų! ;)

reikia siekti bendruomeniškumo ir vengti skirstymo:administracija, kritikai, rašytojai. stipresnė bendruomenė atsiranda tada, kai turi bendrų tikslų, reiktų bandyt juos iškelti konkrečiau.

tik nuomonė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-13 15:56
Pimpistaris
ne "akis už akį", bet "akis į akį" man atrodo nepalyginamai patraukliau:)

veikti? o ką dar galima veikti? jutau impulsą, pareigą išsakyti savo samprotavimus, ir tai padariau. Ką dar galima veikti? Pilietinėje visuomenėje paklūstu konstitucinei teisei:) Parlamentas turėtų spręsti:) Nesu jo narys, nuo manęs daugiau čia niekas nepriklauso. Tiesą sakant, net nežinau kokia rašyko politinė forma:D konstitucinė monarchija? Žodžio laisvė čia lyg ir egzistuoja:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-13 02:29
Skaičių karalienė
labai itraukiantis kurinys
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-12 23:53
ška
Naa, tai reikia imtis perestroikos veiksmais. Nors neaišku, ką apie tai mano kiti rašykai (galėtume surengti kokią nors apklausą ar pan). Ir šiaip kol kas viskas labai padrika, reikėtų aktyvaus idėjinio vado, kuriuo pritariantieji ir sektų. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-12 18:13
Diudia Pauteckas
- nereikia kūrinių į sekciją. uždulkės neišdulkinamai.
- prielaida "akis už akį" tik parodo daugumos mūsų pasąmonės srauto kryptį.
- tai, kad dažnas D.Pautecko kūrinys patenka tarp savaitinių yra absoliutus nonsensas, bet simptomatiškas.

dar norėjau kalbėti apie pinigus ir policiją, bet gal kada vėliau, kai truputį paaugsiu ir būsiu protingesnis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-12 14:48
quasi
kaip pasakytų amerikonai: I'm just messing around with you guys. Everything is a big big game.

Siūlymas tokis:
a)Grįžti prie laiptų.
b)Tarpą tarp dviejų ir penkių laiptelių pildyti sekančiai: surinkus tam tikrą savaitės geriausiųjų kiekį laiptelis iš antro perauga į trečią, iš trečio į ketvirtą. Tai ir vadintųsi "rašytojas". Ketvirtam lygmeniui įjungiama dvigubo balo galimybė, kai tuo tarpu jo kūriniams balsavimas išjungiamas (apeinant akis už akį principų taikymo), o visi jo tolimesni parašyti kūriniai eina į kokią nors specialią garbės sekciją (vietos manau rastumėt)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-12 10:50
Pimpistaris
Na taip, diskusija vangokai plėtojasi, dažnai nukrypdama į šalį, iš Kritikų tik Ška pasisakė pozityviai, bet ji dar naujokė tarp kritikų. Na, mano reikalas buvo išsakyti, o jei chebra čia ras kokį grūdą - nenumarins. Ateinančioms kartoms, kai sakyt:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-12 10:35
Svoloč
Puikus pasisakymas - provokacija iššaukti diskusiją, kurioje tie patys savimi patenkinti kritikai pasiskubino save apraminti ir kitiems įteigti, kad nieko blogo čia nevyksta, viskas ore, lygis nesmukęs arba jie prie to neprisideda, ir išvis: kam reikalingi tokie destrukciją keliantys, drumsčiantys tykius vandenis pasisakymai (tiesiog regiu kai kurių užsiangažavusių kritikais ir neva rašytojais vartotojų susierzinimą)?
Ne kartą pats susilaukdavau aršios priešpriešos, kai keldavau panašaus pobūdžio (vartotojų-administracijos susigyvenimo ir vienas kito vertinimo) klausimus.
Taigi, viskas pažįstama, veikėjai tie patys, reakcija irgi, o procesas (stagnacijos) juk nesustoja dėl to, kad jis nepripažįstamas.
Ir labiausiai patiko mintis, kad svarbiausias dalyvis turėtų būti rašantysis, kuriantis, o ne kritikas, dabar gi yra atvirkščiai - svarbu, kad būtų kritikų, o ką kritikuoti mes rasime. Nesvarbu, kad geriausi išeina, bet užtai ateina nauji, juos ir dubasinsim, o kad bendras lygis jau seniai nusileidžia ž.ž., tai nesvarbu, to galime nepastebėti arba užginčyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-12 09:45
Pimpistaris
Tai sakai, didieji Leonardas da Vinči ir Mikelandželas etc. visa tvėrė ne dėl žaidimo? O kaip gi su tikraisiais žaidimais? Šachmatais, pvz? Ir apskritai, ar čia kalba apie pinigus?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-12 03:18
quasi
Kol rašykas Jums bus tik žaidimų aikštelė, tol ir Autoriaus neturėsite. Na gal per griežtai: tie, kurie yra, ir bus, bet tie, kurie dar turėtų būti, ilgai neužsibus. Ir dvigubas balas matyt kaip aliuzija į dvigubą standartą - vienas balas už personažą, kitas už kūrinį. Aišku, kartais viena vertinimo dalis (nesvarbu kuri) pranoksta kitą.

Tikiu, kad tai, ką pasakiau, ir patys puikiai žinote. (net mintyse paklausiau savęs, kokiu tikslu tai pasakiau.) turbūt dėl to, jog kalbėti vien dėl kalbėjimo čia ir yra pagrindinė mintis, ar ne? :)

Žvalgybininkai, et. Visgi tikrai kiekvienas savyje nešiojamės niekada nemirštantį vaiką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-12 00:16
Pimpistaris
tikrai laimėtų VISI
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 23:59
ška
Šioks toks įsipareigojimas (tarkime, tų apžvalgų rašymas) kritikams būtų visiškai neprošal. Nes dabar tas ženklelis jokios aiškios funkcijos be dvigubo balsavimo neteikia (o iš kažkur gautas funkcijas išnaudoti juk visai smagu). Be to, ir tekstų kūrėjai turėtų malonų pasispardymą siekiant patekti į savaitės geriausius ir gauti išskirtinę apžvalgą. Žodžiu, aš visiškai tai minčiai pritariu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 22:59
Pimpistaris
Suorganizuoti tas apžvalgas, manau, nėra sudėtinga: eilės tvarka galėtumėte rašyti kas savaitę, ar kas mėnesį
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 22:58
Pimpistaris
Štai kas: pagrindinė mano mintis yra tokia: rašyke ne į Autorių nukreiptas vektorius. Kol taip bus, rašykas neturės Autoriaus ir vis labiau panašės į pertrauka.lt. Jau dabar kartais sunku beatskirti. Va ir sakau: sunaikinkit autoritetą ir nebeturėsit rašyko, t.y. turėsite pertrauką.lt rašyke. Kritiko ženklelio suteikimas nesustabdys Autoriaus nuo trynimosi, o dažnai atvirkščiai - paskatina jo "mirtį", ar "merdėjimą" svetainėje. Nieko jam neduoti - taip pat negalima. Tačiau pagrindinį svetainės "vidaus klimatą", kad Autoriui čia būtų gera ir miela, privalo reguliuoti Kritikai. Administracija turėtų pergalvoti Kritiko teises ir pareigas, bei šių pareigų teikimo sąlygas. Daugiau lyg ir neturiu ko pridurti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 22:46
ška
Betgi pasiūlymas apie kritikų apžvelgiamus "savaitės geriausius" yra visai neblogas. Smagi pretenzija į kultūrlaikraščių apžvalgas. Tik kaip mes visa tai susiorganizuotume?
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 21:07
ja Il
Kibirxtu išvis nešaudo. Nei patrankom, nei į žvirblius. Jis lipa lipa aukštyn kopetėlėm ir nori kilstelėt kartelę. O minia žiūri užvertus galvą: kas juokiasi, kas nosį krapšto, o kas galvoja - keistuolis tas Kibirxtu...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 17:34
Pimpistaris
Apskritai užmirškite visa tai, man nebeįdomu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 17:33
Pimpistaris
Tiktai nereikalauju "profesionalių, nuodugnių apžvalgų":D O jei tau atrodo, kad "šaudau iš patrankų", tau pasisekė - prašoviau pro šalį:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2 3
[iš viso: 51]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą