Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 26 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Ką jums davė buvimas šioje svetainėje? Galvoju, ką aš čia darau??? Ką man, kaip rašaliotojui davė ši svetainė? Tik nepradėkite rašyti tokių kvailų klausimų: o ką davei tu? Aš dėjau tai, ką parašiau. Kažkam kažką daviau – tikrai ne...
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-29 00:21
wrawr
Ema:
pirma -  neplanuoju tapti "kritiku". antra - admin sistemoje matomi tendencingi vertinimai (kaip beje, tavieji man, yra visad), ir tau net gi vakvakas su klimba buvo davę statistiką (vakvakas statistiką, klimb patvirtino). bet tu tai ignoruoji.

Bebalsei: pirma, wride, ne wridė. skaityk išmok, teta. dėl emos vertinimų - skaityti aukščiau. vakvakas kuolino mane daugiau kartų nei yra kuolinęs emą. 
kas verčia manyti, kad į literatūrą nelendančios tetos įvertinimai, vertesni nei <...>?

"su voina bendrauju už rašyko ribų"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-29 00:15
bebalsė
wridei - aiškiai Emvilkė parašė, kad jos dedami balai po tavo tekstais yra ištrinami. Kodėl taip daroma? Juk tai jEmvilkės nuomonė apie tavo kūrinį ir ji nebūtinai turi sutapti su vakvako ar kitų nuomone. Štai tokiu būdu tavo tekstai lieka aukštai įvertinti. 

O su Voina bendrauju už Rašyko ribų ir nesiruošiu aptarinėti šios temos. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-29 00:08
Wride.Tai visų ,kurie tau duoda žemus balus -tendencingi?
Būta, kas ir be tavęs geba "gražiai" prakalbėti, be to tu dar nesi kritikas. Vertinti trukdo - trynimai bei spaudimas - žmonės tiesiog nevertina - o kam jiems nervintis? Be to, manau, daugeliui ,jei nepatinka -neskaito. Juk kiekvienas maždaug žino,ko laukti. Tavo draugužių balai dvigubi, jiems tinka tavo kūryba - jie ir surašo balus, o kiti tiesiog apeina. Ir mane irgi per jūsų puolimus ir amžinus skambalinimus,kad aš prastai rašau, kad mane vertinti gerai-prastas tonas ir tt. Tai suponuoja tokią atmosferą, kuri gniuždo ir kurioje tu tiesiog negali gauti pozityvo, stimulo kūrybai,nelieka  noro išsisakyti,kitą skatinti, nes visa, ką tu gali padaryti- niekalas, tu tik pilka vidutinybė, blogas žmogus  (tas man pastoviai kalama, ypač jei nesutinku su jų požiūriais).
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 23:57
wrawr
Prašau nurodyti wride "pervertintą" kūrinį, ir tai padariusius (tendencingai vertinusius) asmenis. Kartu išaiškinsim ir nubausim - jei taip iš tiesų buvo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 23:57
wrawr
Bebalsei - ne, voina pasitraukė dėl kitų, už rašyko ribų išeinančių priežasčių. Nekalbėk/nespekuliuok, apie ką nieko nesupranti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 23:55
wrawr
Bebalsei:  Taip, sutinku, wriide draugų pagalba gauna gan aukštus balus, bet sakykite, kas jums trukdo jį vertinti pagal savo supratimą ?(tie, kurie turite pieštukus) 

Elaboruok su argumentais.

Emuličkai:
trinami visų vartotojų tendencingi balai, tai pastebėjus - ne paslaptis.
niekad nesu sakęs "dusk", o "pašol" apskritai nėra įžeidimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 23:47
bebalsė
Situacija Rašyke išties įtempta ... Jei galima neatsakyti ir ignoruoti žinutes, tai tendencingas kuolinimas priverčia talentingus poetus trauktis iš šios svetainės. Manau, kad dėl aisčio baltaraiščio pasitraukė ir Voina. Rašykas neteko didesnės dalies savo grožio ... 
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 23:06
O ar kas nors žino,kad mano duotieji wride balai buvo ištrinti?
Jūs net neįsivaizduojate,kas iš tiesų čia vyksta. Dabar jis grasina, kad ir Žilio balai bus ištrinti.

Bet nenoriu net kalbėti apie tai -ieškoda tiesos, visada likdavau kalta dėl to ir net gavau įspėjimą , kad aukštalygininkas už tai, kad parašiau,ką apie jį galvoju ir paprašiau komentaro - atrašė"dusk".O tas wride "pašol".O kiekvieną dieną matyti kažkieno nepagarbius pašnekėsius apie mane....
Nėra apie ką ir kalbėti. Bet tebūnie - visi aplinkui protingi, o aš - durna, per daug jautri ir per daug noriu - kad man svetainėje būtų saugu, kad gaučiau nors lašą to, ko tikiuosi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 22:56
bebalsė
Pritariu Amigo Fuego mintims - reikia atsirinkti, kurie mums komentarai svarbūs, o kurie - ne, o tie vertinimo balai gal ir svarbūs autoriui, bet skaitytojui -  tikrai ne.  Man, jei patinka eilės, jei palietė jos mane, nesvarbu - gerąją ar blogąja prasme (tai irgi emocijos),  aš ir parašysiu komentarą, bet jei jos praslydo manimi visai neužkabindamos, tai iri neskirsiu joms savo laiko.

Man patiko detalizuotas wride paaiškinimas, kūrinių vertinimo išklotinės pateikimas. Taip, sutinku, wriide draugų pagalba gauna gan aukštus balus, bet sakykite, kas jums trukdo jį vertinti pagal savo supratimą ?(tie, kurie turite pieštukus)  Kas jums trukdo savo balus skirti kolegoms, kurių kūriniai profesionalūs ir meninės vertės ? Daugiau palaikykite vieni kitus, nes tik duodami - gauname, užtardami vieni kitus - nesijaučiame bejėgiais, o atleisdami - būname išteisinti ...  Kiekvienas pasirenka kelią pagal savo nustatytas vertybes.  Linkiu visiems nepasiklysti savyje. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 21:40
Nesupratau wride. Tai tu parašyk savo ir savo draugų darbų įvertinimus - tai ir bus aišku. Juk pas tave suvaidinta apskritai viskas. Juk jūs ir visus nuvertinant, bet tik ne " saviškius".
Bet čia ir ne apie tai. O kaip žmones įžeidinėjate komentuodami?
Tai yra - neduodat paskatų žmogui kurti saviraiškos, atimate troškimą tai daryti. Aš to nepriimu. Galima kritikuoti, bet...kiekviename tekste reiktų paieškoti ne tik tai, kas blogai, o pirmiausia "duoti" užtaisą -rasti tai, kas gerai. O koks bendravimas? O tie išprovuokotų žmonių apskundimai? O tamstų nebaudžiamumas? Ai....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 21:27
Le Hawk
Temos autore,sakote, kad žmogus nėra bejausmis... Taip, teisybė, bet jausmai yra valdomi. Nors esu turbūt gerokai jaunesnis, bet supratau jau labai senai - internete emocijoms neturi būti vietos. Atėjau, parašiau, komentarus perskaičiau, jeigu jie konstruktyvūs - pasidariau išvadas, jeigu yra įdomi diskusija - diskutuoju, jeigu yra trolinimas - ignoruoju. Taip, aš beveik nerašau poezijos, rašau publicistiką (esė) ir kartais prozą, bet tai nereiškia, kad trolinimo problema aplenkia mane ar kitus, nerašančius poezijos. Toli gražu ne. Kaip tik nėra čia manęs išvadinę... Jeigu pasiduočiau emocijoms, tai velčiausi į konfliktus, ieškočiau kaip atsikirsti ir t. t. Bet man elementariai gaila tratinti laiką ir energiją tokiam briedui. Reikia elementariai suprasti, kad internete visada ir visur atsiras tokių žmonių, ir jeigu pradėti kreipti dėmesį, kas ką kur parašė... Kaip jau sakiau, prasidės begalinis šūdų malūnas. Reikia man to? Ne.

Tas pats galioja ir realiame gyvenime, ir netgi labiau, nei internete. Žmonių pykčio, intrigų ir provokacijų pilna visur, nuo darbo iki eilės parduotuvėje. Irgi kreipti į viską dėmesį? Šitaip galima greit likti be nervų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 20:54
Ana supynėse
Visai įdomu paskaityti, gal dar kas pridės ko nors, dar nerakinkite :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 16:59
twentyFour
kopetėlės neįveikiamos reiktų gal temą rakinti :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 15:32
wrawr
Pastaba: "Mam, tavimi" vidurkis: 3.5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 15:29
wrawr
ema, skundies - tave žemai vertina. pažiūrėkime naujausių darbų vertinimus, pasakysiu ir savuosius.

Patarimas draugui po naktinių pašnekėsių. vidurkis: 2.5 (mano 2)
Nebylio vizija. vidurkis: 2.86 (mano 3)
Pokalbis su savastimi. vidurkis: 3.69 (mano 3)
Mam, tavimi. vidurkis: 3.4 (mano 4, nes pasijuto, tegu ir suvaidinta, emocija)

atsiverskime skiltį "eilės".

darbai nuo viršaus, jų įvertinimo vidurkis:

(nėra įvertinimo)
1
2
2
2.33
2
2
2
2
1
2.56
3
2

Tavo vertinimai gerokai aukštesni nei didžiosios dalies "poetų". Ko tu skundies, kad nuvertina? Dažnai ir pervertina, draugai (Raimondas, Žilis, Pranas - tendencingi <...>). 
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 15:28
Marquise
Buvo laikas, kai ši svetainė man padėjo neprarasti sveiko proto. Labai rimtai sakau :)  Atradau savo vietą, kuri man tuo metu buvo labai tinkama ir reikalinga. Supratau, kad jei kažką darai, būsi pastebėtas, o jei rimtai imiesi kokios veiklos ir įdedi pakankamai pastangų, visada atsiras palaikymas.
Man keista, kad tas užsidirbtas kapitalas vis dar duoda grąžos - atrodytų, kad jau tikrai sumažinau savo veiklą čia iki pačio mažiausio minimumo, bet vis dar atsiranda žmonių, kurie prisimena ir pasiūlo prisidėti prie kokio projekto. Tai labai džiugina ir tikrai yra malonu.
Taip pat supratau, kad yra labai skirtingų žmonių, kurie to paties tikslo siekia kardinaliai skirtingais būdais. Geriau pasižiūrėjus į čia susirenkančius, turbūt galima būtų surinkti visą tipažų katalogą ir po to jį naudoti kaip neišsenkantį literatūrinių personažų kūrimo įrankį.
Be to atradau naują posakio "Sizifo darbas" prasmę - tik čia sutikau tokių žmonių, kuriems kažką įrodyti yra tolygu užridenti akmenį į Hado karalystės kalną. Iš kitos pusės - pamačiau neišsenkančios kantrybės ir taktiškumo žmonių, kurie vis ieško būdų prisibelsti iki didžiųjų užsispyrėlių ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 15:23
wrawr
ne. prozoj ir fantastikoj tas pats, kaip poezijoj. tik tiek, kad save pervertini. o žiūrėk, ema, jei taip gerai rašai - užsiregistruok į kokį konkursą, už rašyko ribų, publikuokis kažkur, iš rašyko ribų, paprašyk rašytojų recenzuoti tavo poeziją :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 15:14
omnia
Gavau puikią galimybę stebėti iš šono, kaip bet kuria kaina sau dėmesio trokštantys žmonės mėgina išradingai manipuliuoti kitų rašykų jausmais ir mintimis.

Įsitikinau, kad nesavikritiški žmonės tiesiog negali parašyti geros prozos (nė sakinio).

Buvo įdomu stebėti kai kuriuos vertinimus, beveik nekintančius nei laikui bėgant, nei mano tekstams kintant.

Pasigedau kūrybos, lyginant su diskusijomis apie kūrybą ji tesudaro nuošimtį rašyko raidžių. A, bet čia aš juk ne į temą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 14:42
Lengva kalbėti prozininkams ir fantastams, bet poetinius tekstus rašantiems....juk troliai vertina, juk jie toleruojami,skatinami - jie"valdo". Jie gali jus pasiųsti ir tt.
Žmogus nėra bejausmis, ypač jei užaugo ir gyveno elegantiškoje ir kultūringoje terpėje. Bet jau nukrypau nuo temos.
Yra, kaip yra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-01-28 11:41
Le Hawk
Aišku, toli gražu ne visada kritika būna konstruktyvi ir naudinga, dažnai tai būna elementarus trolinimas. Bet manau, kad atskirti tikrai nėra sunku, kada žmogus logiškai ir argumentuotai nurodo teksto teigiamas ir neigiamas puses, o kada prasideda neargumentuotas taškymasis, dažnai net paremtas "ad hominem" (kai pradedama kalbėti ne apie tekstą, o apie autorių, koks jis durnas ir t. t.). Matyt, kad kažkas tokiais būdais "realizuoja" save, bando sukelti intrigas, įtraukti kitus žmones į šūdų malūną. Į tokius briedus neverta veltis - bandė ir dabar dažnai bando provokuoti ir mane (ko gero, provokuoja visus iš eilės), bet neprasidedu. Ne to čia atėjau. O kas pradeda kariauti su troliais, tai nusiteikit, kad tam nebus jokio galo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
1 2 3 4
[iš viso: 73]


Šioje temoje neleidžiama rašyti atsakymų
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą