Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Svoloč Svoloč

Serena

Rekomendavo: M0NTĖ


Serena
operacija


Užmerk akis pažvelk į tamsą.
Turėk vilties, nepasiduot kvailoms mintims
Tu jaunas, tu tikrai išliksi.
Paliksi savo atžaloms ir antrspaudą
Ir gylų randą ant širdies.

Štai toks eilėraštis. Vadinasi „operacija“. Na, ką galiu pasakyti? Puoliau iškart domėtis – kas autorius? Tiksliau tikėjausi, kad bus autorė, nes Serena. Galvojau klaida, turėtų būt Sirena, bet gal ir ne klaida. Po to nustebau, kad autorius vyras vardu Saimonas. Dvidešimtmetis, tai džiugu, kad jauni vyrukai sėdi ne alaus bare, o kuria namie eiles, nors gal dėl visko kaltas šaltas oras.
Kaip bebūtų, bet tik prieš pusvalandį ponaitis Saimonas Serena įsiregistravo į puslapį rasyk. lt ir įmontavo Eilių skiltyje kūrinį pavadinimu (jau kartojuosi) „operacija“.
Ką mums siūlo autorius? Kaip bebūtų keista, pirmiausia jis mums, o gal tik man vienam, nes naudoja vienaskaitos liepiamąją nuosaką, primygtinai nurodo užmerkti akis. Taip ir sako: „Užmerk akis“, atseit, nori, kad aš užsimerkčiau, bet iškart po to net be kablelio jis man liepia užsimerkusiam pažvelgti į tamsą. Turiu pripažinti, man sunku buvo tai padaryti, bet toks pusiau prisimerkęs aš vis gi pažiūrėjau pro langą į tamsą. Už mano lango nesimato gatvės žibintų, gal jie išdaužyti, arba perdegę, tad į tamsą man pavyko žvilgtelėti, kaip autorius prisakė, bet, aišku, turėjau truputį prasimerkti, nes kitaip būtų nieko neišėję. Na, pažvelgiau, nieko įspūdingo ten nepamačiau, medžiai savo vietose, žiema irgi berods nesibaigė, tad vėl įnikau į eilėraštį.
Sekanti eilutė mane paguodė: „Turėk vilties, nepasiduot kvailoms mintims“. Iš tikrųjų vienu metu jau buvau begalvojąs, kad mane išdurinėja, bet šita eilutė gražino viltį, kad viskas yra gana palanku man. Aš tuoj pat atsikračiau visų kvailų minčių, kiek jų turėjau, o turėjau daug, praktiškai visos mano mintys daugiau mažiau yra kvailos, tad likau be minčių, kaip švarus popieriaus lapas. O trečia eilutė tai net visai pasirodė man net pataikaujanti ir labai paguodžianti: “ Tu jaunas, tu tikrai išliksi. “ Ačiū, tikrai nuoširdus ačiū, neabejoju, kad turėsiu, dabar jau tikrai turėsiu išlikti, ir kad jaunas, tai irgi ačiū už komplimentą. Nors gal ne man tai skirta? Bet aš priėmiau tai savo adresu, taip yra maloniau, galvoti, kad kažkam rūpi, kad kažkas tave drąsina ir paguodžia.
Tik toliau dėl tų antspaudų ir randų ant širdies, tai nenorėčiau vis tik aš jų kažkam palikti, tuo labiau savo vaikams. Nors gal tie antspaudai ir randai yra kažkas netiesioginio?
Ir kaip visa tai susiję su operacija? Vis tik aš nuo pat pradžios laukiau operacijos aprašymo, bet taip ir nesulaukiau. Gal ką praleidau? Bet lyg ir nieko. Tada gal aš operacijos būdu turiu palikti savo atžaloms gilų randą ant širdies ir dar be to pamiršti jų kūne po procedūros savo vardinį antspaudą? Sunki užduotis, bet pabandysiu.
2006-01-21 20:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 12:26
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-25 13:12
justickis
Ė, beje, suskaičiavau iki 10 ir tada vertinau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-25 13:11
justickis
Smagus, šmaikštus, man tik pasirodė, kad pabaigos neliko ir pradžia gana banaloka. Šiaip tokie šaržavimai tikrai gražūs ir vertingi, nemanau, kad jie žeidžiantys, nors, tiesa, šaržuojamam autoriui gal ir yra piminis diskomfortas. Autorinės teisės čia nepažeistos, nes autorius yra nurodomas, be to, čia jis analizuojamas, o ne iškraipomas jo kūrinys. Nebent iškraipymas galėtų būti dvi korektūros klaidos, tiesa, jei jų nebuvo originale.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-23 12:06
spjauk
:DD
aham
3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-22 21:27
Ogio
Kuo nusikalto Serena?
Tuo, kad užsiregistravo prieš pusvalandį?
Tuo, kad jis ne Svoloč?
Tuo, kad brūkštelėjo kažką savo, tegul ir nevykusio?
Tuo, kad šiuose rašykuose tebegaji viduramžiška klounada, kviečianti juoktis Juodąjam klounui talžant Baltajį?

O kuo pasižymėjo Svoloč?

Susimildami, suskaičiuokite iki dešimties prieš balsuodami! Pažiūrėkite ką vertinat!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-22 20:15
a pčy
gal ir gerą. bet neperlabiausiai kokybiškačia, manodurnanuomone
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-22 20:06
M0NTĖ
labai gerą darbą dirbi:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-22 09:58
Nevanduo
nu ne, ne mano išrankiam skoniui. trūksta lietuvių ir nelietuvių mitologijos uiversitetinių pagrindų. infantilu, ko gero.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-22 09:33
matematinis nulis
gerbiu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-22 00:50
infantilus
tu esi dievas!!! :))) reikėtų sukurt Rašyk'e atskirą skiltį tokiems rašiniams. smagumėlis. 5užu idėją;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-22 00:16
na ne
Ojojoi piliečiui tonas nepatiko, kažin ar jūsų tonas labai ,korektiškas ypač Serenai. O kas leido paiimti kūrinį ir komentuoti su pašaipa?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-21 23:34
Svoloč
gerb.Rivai
tai nėra autoriaus teisių pažeidimas, nes kūrinys nebuvo perdarytas ar pasisavintas. Aš jį garsiai perskaičiau ir pasikomentavau. Jei ir jūs išgirdote mano komentarą, tai aš to specialiai nesiekiau, čia gal kaltas per didelis jūsų smalsumas.
O šiaip gerbiu jūsų senatvę, geros sveikatos ir ilgų gyvenimo metų.

gerb.Priešnuodžiai

šiukšliadėžė rašoma be nosinės pirmame skiemenyje. Tai pirma. Antra, kad tekstai talpinami šiukšlių dėžėje, tai dar nereiškia, kad jie yra šiukšlės, kitaip jūs įžeidžiate visus autorius, kurie savo eskizus talpina toje rubrikoje.
Ir trečia. Jūsų tonas ir bendravimo stilius yra apgailėtini, tad leistis į gilesnes diskusijas būtų savęs žeminimas. Sudieu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-21 23:14
na ne
Gerai, kad ši šiukšlė šiųkšliadėžėje. Svoloč nustebo,kad žmogus atėjęs savo opussiuką įdėjo vietoj to, kad pultų skaityti jo "šedevrus"?:}Tik žmogelis įlindo , kojytę įkišo- Svoloč jau numins.Gėda tokiam tobulintojui. Knysasi po faktus, gerai, kad dienoraščio nebuvo, po to ima iš teksto po eilutę ir šaiposi. Kur čia tamstos kūryba?Atvirai, eilius vertingesnis naujokėlio už šį pliurpalą. Jau prie seniau rašančių baisu lįsti, ar ką? Esi šio puslapio gėda.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-21 22:52
Riva
Čia yra autorinių teisių pažeidimas, nes tu neturi teisės be autoriaus sutikimo net šaržuoti kūrinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-21 22:51
Riva
AUTORIŲ TEISIŲ IR GRETUTINIŲ TEISIŲ ĮSTATYMAS.14 straipsnis. Autorių asmeninės neturtinės teisės. "kurinio autorius turi sias teises : (...)3) teisę prieštarauti dėl kūrinio ar jo pavadinimo bet kokio iškraipymo ar kitokio pakeitimo, taip pat dėl bet kokio kito kėsinimosi į kūrinį, galinčio pažeisti autoriaus garbę ar reputaciją (teisė į kūrinio neliečiamybę).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-21 22:45
Rynė
Svoloč, na tu nerealus! Pilvą net suskaudo :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą