Rašyk
Eilės (78144)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







,,Kiekvieną akimirką mes esame vis arčiau savo mirties šaltinio‘‘.

Žmogysta gurkštelėjo paskutinį lašelį karšto vandens, bet tai nenumaldė jo progresuojančio troškulio. Jis rizikavo, nes jautė, kad šaltinis yra jau arti. Žingsnis sekė žingsnį, judesiai vis lėtėjo, akys dėgė, kūnas buvo prisirpęs skausmu. Dykumos vėjas ir pasiklydusios dvasios tyliai kuždėjo jam pasiduoti, bet jo krauju pasruvusios lūpos monotoniškai be garso skaičiavo žingsnius. Žmogystai skausmas  buvo įprastas dalykas, jis niekad negalėjo leisti sau pagalvoti, kad gali būti kitaip, susigyventi su skausmu jį išmokė gyvenimo karo mokykla. 1000001, 1000002...jis jau jautė vandens vibravimą, mintyse lietė šaltą substansiją savo sudžiūvusiais pirštais.
Žmogysta pamanė, kad verkia, bet suprato, jog tai tik kraujas tekantis iš pusiau aklos akies. Tik kraujas. 1000012, 100013... Ir jis įžiūrėjo, tai kuo visada tikėjo, dėl ko ir visada kentėjo –pažadėtąją Kaanano žemę - mirties oazę stūkstančią tolumoje, dar abejodamas, jog tai miražas, jis vis taip pat lėtai ėjo skaičiuodamas žingsnius. Miražas neišnyko, tai iš tiesų buvo oazę . Mažo vandens telkinio vaizdas nuramino jo troškulį ir protą, bet žmogysta jo jau nebegėrė, tik pasislėpė, medžių pavėsyje, kad saulės deivė nematyto jo skausmo, iš jo judančių lūpų buvo galima išskaityti žodžius keikiančius JĮ, kad pasiuntė jam šį beprasmišką iššūkį, jis keikė dvasias skraidančias aplinkui, keikė vandenį, keikė skausmą. Žmogysta apkabino palmės kamieną ir lėtai paniro į saldžią nežinomybę. Iš džiaugsmo krykštaujančios dvasios pasidalino jo kūno likučius.

Epilogas
Tai buvo eilinis žmogystos išbandymas ir jis laimėjo, laimėjo lažybas su Dievu.
 
2003-04-14 14:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-13 20:09
viena skruzdėlė
na ir pripainiota. eilinis išbandymas?.. lažybos su dievu - ką jis laimėjo? dievo iššūkis... susilažino, kad nueis į dykumą numirti? kaži, dievas irgi ėjo?:] gerai skamba 'mirties oazė', bet progresuojantis troškulys ir visokie panašūs nesusipratimai... plius skausmo nepaisymas - kaip privalomas dalykas pradžioje - ir be jokio lūžio jo (skausmo) keikimas pabaigoje. ne, kažkoks nesusipratimas;]
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-01 00:52
zen_zip
man patinka rasti tokių kūrinių. kažkodėl man jie teikia kažką nepsakomo ir neaprėpiamo net mintimis. gražu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-16 00:57
experiment
..kazkaip nuliudau...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-15 13:11
fanatikas
Butent, saule, - beprasmybe beprasmybeje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-14 15:14
KitaDaina
eilinis išbandymas,eilinė kančia...kančia jam buvo kasdienybė,lyg duonos pluta...ką jis laimėjo,kad ateis iki oazės,kad nueis būtent tokį žingsnių skaičių,kad iškentės butent tiek kiek Dievas norės?? Jis laimėjo prieš kančią? Ar jis išties laimėjo....?Man atrodo jis nelaimėjo,nes toji kančia jį pribaigė,kovojo iš paskutinių  skaičiavo  žingsnius,bet koks buvo jo tikslas,koks....??????Kančia triumfavo,visu gražumu eilinį kartą parodė savo stiprybę,eilinį kartą buvo apvainikuota dar viena pergalę....man būtent taip atrodo....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą