Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rytuose stiprėjo Rusijos galybė, pietuose – Osmanų imperija, o vakaruose – JAV.
Petras Pirmasis atidarė langą į Jevropą – nukirpo visiems barzdas ir privertė naudotis internetu. Turkai neatsiliko – iššaudė keletą milijonų armėnų ir įstojo į Europos Sąjungą. JAV tuo tarpu dairėsi naujos „blogio ašies“, ką tik nepajėgę sudoroti Kubos.
Bijodamas atsilikti, Vytautas didysis sutarė dėl koalicijos su lenkais, valdomais brolio Jogailos ir, naudodamas SMS žinutes, interneto forumus, oro paštą ir karvelius, ėmė rinkti Smolensko pulkus. Atsibudo ir kiti karvedžiai. Napoleonas paskelbė informacinę blokadą Didžiajai Britanijai, Xerxas surengė teroro aktą Graikijoje, o Cezaris apginklavo savo legionus minosvaidžiais.

Tuk tuk.
Tuk tuk tuk tuk – tuk.
Bilst!
Ech Cezari, mano mielas Cezari...
- Pilieti Vaclovai, aš žinau, kad jūs namie,
  Tik nerodote savo mordos niekingos,
  Mačiau kaip pro akutę žiūrėjote,
  Pasirodykit, būkit gi vyras pagaliau.
Pabūklus perki, o mane iš buto meta...
- Nu blet, Vaciau, atidaryk po velnių,
  Sugerkim bonką, apie viską pakalbėkim,
  Neturi tų pinigų ir nachui, nereikia,
  Tik įsileisk, situaciją noriu sužinot.
Žinau, mano problemos – tai ne tavosios. Kas gi man – butas, darbas, meilė... O tau – kilnūs tikslai – kova, valstybė, Senatas...
- Da pašol ti nachui, jopš tvaju matj,
  Nenori – nereikia, su mentais ateisiu,
  Tada pamatysi, kaip skolos nemokėt
  Ištisus metus ir pisau aš motiną tavo.

- Sveikas, katine... Neužsiėmęs? Šitą gi... Tai gal Senatas porą minučių palauks, man čia labai svarbus reikalas? Nu prašau... Laisvas? Klausyk, šitą gi... ar nepamiršai Česiui už nuomą sumokėt? Aaa... Suprantu, jo, minosvaidžiai, bet jau buvo atėjęs vakar, grasino, duris laužė... Kaip tai nebėra? Tau tik tavo žaisliukai ir rūpi! Ką? Ką man tas visas pasaulis, tu man už nuomą duok, svoločiau! Aš čia sėdžiu, tavo butą prižiūriu, o tu... O tu... Kas ten juokiasi?! Nuo kada Senate mergos?!! Kas?! Susikišk tu tą savo įvaizdį kur nesueina! Tik jau nemeluok, pačiam patinka, tai ir... Gajau?! Gajau?!!
- Klausyk, Gajau, aš šitaip nepaliksiu... Nemesk ragelio! Nemesk ragelio, sakau! Tau dar atsirūgs, ir dar kaip... Net nebandyk teisintis. Žinau aš kas ten pas jus darosi... Net nebandyk! Na, tai jau?.. Nugi mergą kurią... Kaip tai nesakysi?! Eik tu šikt.
- Juliuk... Aš gi šitą... Atsiprašau, kad numečiau ragelį... Aš žinau, kaip tu sunkiai dirbi... Palauk, nemesk, labai prašau... Aš gi šitą... Žinojau, su tavim susidėdamas, kad negalėsim... Žinojau, kad turėsi kokią mergą dėl įvaizdžio šitą gi – pra... Nepykstu, Julijau, tik grįžk, rūpinkis manim... Aš čia dėl to, kad pavydėjau... Žinau, kaip tarėmės, žinau... Nepyk... ... ... Sakyk ką nors. Kur man eit? Gajau, Gajau!..
- Tu... Tu žinai ką... Nedaryk šitaip daugiau su manim... Nes... Nes... Grįši iš tų savo mergų ir rasi... Rasi mane peilį susivariusį... Rasi... Pažiūrėsim ką tada... Eik, eik su savo mergom... Ir visus senatorius ten pat pasių... Pasiųsk... O aš čia... Mirt noriu... Mirt... Neatkalbinėk... Viso gero.

Bush‘ą pakeitus Teodorui Ruzveltui, JAV užpuolė Šiaurės Korėją. Toji pasidavė po penkių minučių. Tartum iš kanapių išdygęs A. H. paskelbė savo įžymųjį lozungą „Deutshen! Kauft nicht bei Juden! “. Suomių mokslininkai nustatė, kad vokiečiai tokie pikti dėl to, kad neiginys („nichts“) jų kalboje yra gale.
Vytauto Didžiojo ir Cezario kariuomenės susitiko Žaliaginos mūšyje. Romėnų legionai pirmi pradėjo puolimą, bet Vytautas, panaudojęs gudrią taktiką, privertė minosvaidininkus išnaudoti visas minas ir, užsiundęs ant jų kavaleriją, parsivežė namo ne tik pergalę, bet ir daug LDK dar nematytos technikos.

Karvedys mat grįžta...
Trinkteli durys. Aha, įeina, nusimeta vainiką, kaip visada pasuka raktą – vieną... du kartus – eina link čia. Durys užkabintos. Neįeini, mielasis?
Paklibina, paklibina... Dar paklibina. Taip, mielasis, neįeisi.
Eina į koridorių... Pavaikšto. Į kitą kambarį.
- Vaciuk? Vaciau?
Ne, nėra manęs namie. Nagi pavaikštinėk, pavaikštinėk...
Eina link durų. Ne, palauk dar... Sustoja. Prisimena. Eina... Aha! Jau virtuvėj. Tyla. Matyt rado, skaito. Taip... Tyliai eina. Girgžteli atidaromos orkaitės durelės. Dabar! Visu garsu!
„ Darka buvo bičas kaip tūkstančiai kitų,
Per daug negėrė, neturėjo vaikų,
Rūkė tiktai Primą, turėjo merginą... “

Klyksmas. Bandau įsiklausyti – galbūt girdėti, kaip ant žemės krinta ašaros.
„Žodžiu tokių čiūvakų Lietuvoj nestinga... “
- Brutai, mano Brutai!
„Darka turėjo savybę individualią,
Kuri kai kam pasišlykštėjimą kelia... “

Spardo duris. Rėkia, vograuja kažką. O aš juokiuosi... Spardyk, vograuk, rėkauk, nagi, išlaužk duris, įeik ir užmušk mane, karvedy...
„ Darka žiauriai nekentė kačių,
Savybę šią įgijo būdamas šešių.
Tada kačiukas Micius jam primyžo į batą,
Dėl to jis sudubasino broliuką Donatą... “


Seksas geriausias po muštynių. Aikčioju kai jo lūpos liečia mano prisirpusias mėlynes, šnibždu jam į ausį bjaurystes, rėkiu kai jis veržiasi į mane neatsiklausęs, grubiai. Žinau, kad ne meilė jį veda, tik pyktis, kerštas už katiną, jis nori ne manęs, o mano skausmo, nori išlieti įsiūtį balto kvapnaus skysčio pavidalu... Man nerūpi, aš jį bučiuoju, laižau, kramtau, maldauju uždulkinti mane negyvai. Galiausiai padedu galvą ant jo žilais plaukais apaugusios krūtinės ir užmiegu. Kūdikiai? Cha. Ką gi jie išmano apie ramų miegą?..
Nusiteikiau – atsibudęs jo nebepamatysiu. Klydau. Jis gulėjo šalia ir žiūrėjo į mane meiliomis akimis. Suirzau.
- Stebėjau tave miegantį. Tu toks gražus...
Ne, miegoti vienam tikrai patogiau. Kaulus skauda, jis visą naktį nuo manęs
- Pats gražiausias...
traukė antklodę, ir miegoti turėjau ant vieno šono, nes žinojau – jei jo neap
- Nuo šiol viskas bus kitaip.
kabinsiu, ryte pasigirs priekaištai, esą jau visai nebemyliu. Neišsimiegojau, t
- Aš būsiu tau geras. Daugiau jokio Senato, jokių legionų. Daugiau jokių vaikų žaidimų.
odėl įkyriai spaudžią galvą. Dieve, čiaupkis, Gajau, čiaupkis! Jo žili plaukai a
- Kaip manai, gal aš jau subrendau rimtiems santykiams?
trodo tikrai šlykščiai. Reikės pasiūlyti nusiskusti pagaliau. Ir pažastis išsiskus
- Myliu tave, Vaciau.
ti.

„ Vakar, apie 4val. vakaro, ant savo bendrabučio tipo namo laiptų buvo nudurtas pilietis G. J. C. Liudininkų teigimu, žudikų buvo daugiau nei dešimt. Tai įrodo ir G. J. C. kūne paliktos 52 durtinės žaizdos. G. J. C. kaimynas teigia esą „žudikai stovėjo eilėje, kad tik gautų progą prisidėti prie badymo“. Policija manė, kad tai – politinė ar gaujų tarpusavio karų inspiruota žmogžudystė, bet sugautas žudikų lyderis V. V. teigia, kad tai – tiesiog buitinis konfliktas. Plačiau - 5 psl. “
2005-10-16 20:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-05 14:53
Svoloč
Taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-24 04:07
Jaunuolis
Ironiškas-komiškas.Postmodernus. Man irgi patiko istriniai intarpai. Įdomi interpretacija ir laikų sujungimas. O grubumas, kai kur visai nereikalingas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-15 09:29
Somnambulas
- 4 -
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-06 01:35
Bangpūtys
Aha. Aha. Daug ką praleidau, nes sunku skaityt tuos trumpus vienažodžius sakinius ir dar mintį pagauti. Jie tekstas būtų darnus, sakyčiau, idėja būtų puiki.
Be to, nepatiko grubi sekso scena, blin, juk tau vos devyniolika? Gal "Prisukamo apelsino" persiskaitei?
Žodžiu, esi gabus, bet gabumus naudoji ne tam, kam reikia. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-06 03:37
Lina Marija Orevičius
Sveikas. nu nepyk, nupylei nuo Kunčiaus naujausio. bet šiaip zjbs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-02 12:11
maksas
Istoriniai momentai - super, žvengiau beveik iki apsimyžimo, pyzdiec, karoče, kas čia  balsavo? pitūchai;)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-24 17:30
Paschendale
"Seksas geriausias po muštynių."--->ypač po tokių, kai nebeeinama. Žinot gi, nekrofilija.
Šiaip, pakelia nuotaiką. Netgi labai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-20 17:24
ir kiti
dieve, čiaupkis -> šičia smagi dviprasmiška (net daugiaprasmiška) vietelė. šiaip vinegretas po baliaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-18 16:16
Dunkelheit
Antroji dalis, sakyčiau, neprasta. Pradžia - politizuotas istorizuotas faršas. Abiem ingredientais patiekalus dera paskaninti saikingai. Ir newedžiokite durnų skaitytojų (tokių kaip aš) per ilgai versdamas aiškintis, prie ko ten Vacius, nes pagalwosiu - ne man suprast autoriaus išwedžiojimus, ir nebeskaitysiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-18 15:17
Kaip nebūtų keista perskaičiau tą jovalą. nežinau ar verta tokius rašyti, nors kai kas sukelia šypseną. panašiai ir aš jaunystėje svaičiojau, norėdamas pakeisti istorija. Na, bet tegul tau teisėjai būna Kaligula su Seneka.:) ir po miną jiems į užpakalį:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-18 10:12
justickis
Man pasirodė pritempta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-17 20:17
keias
Na, žinai. Pats vis kabinėjėsi prie kitų- tas ne proza, anas ne proza. O čia kas?  Kepta višta, kimšta žuvimi, su plakta grietinėle?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-17 19:48
Ishaak
užuominas supratau... gal...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-17 18:41
Kaede Hisao
Labai jau politikos daug. Nors man politika prie širdies. Bet čia net galvelę apsuko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-17 17:19
Fuko India
:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-17 15:25
kaip prasminga
Ohho. Kažkaip mažai balų duodat.
Blemba. Gėris juk -)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-16 21:59
pranelis
Nežinau kokio kvaišalo reikia i save prisipilti, kad visą tai suprasčiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-16 21:22
Si bilė Sibire
Trenktas tu.
Kai kur stipriai persūdei.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-16 21:01
_I_
_I_
Labai tu tuos neformatus mėgsti. O aš, tiesą sakant, nelabai. Bent jau šiame man per daug padrikumo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą