Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vidurnaktis. Nuo žemės iki dangaus mirksi žiburiai. Blyksi lyg didžiulės kosminės žuvies ištrėkšti raudonieji ikrai.
Mėgstu atspindžius. Naktį miesto labirintai atspindi šventųjų paklydimus. Dar rečiau – mirtį. Šventieji miršta tekant saulei. Mirtis tamsoje supurvintų jų aureoles.
Iš naktinio miesto vidurių ištrūksta muzika. Prislopinti balsai. Kniaukia senamiesčio pamūriais dvaklinėjančios katės. Kažkas juokiasi, keikiasi. Kaukši žingsniai. Juokiasi skambiai. Lyg ledo kubeliai kristų į stiklą. 
Gatvės dvokia tuščiu pilvu. Praryja šešėlius, išspjauna mašinų šviesas, primenančias pamišėlių pasižvilgčiojimus. Vėjas, pūstelėjimas po pūstelėjimo džiaugiasi tuščiu prezervatyvo pakeliu. Reklaminė skrajukė gatvės meilei. Gal ne šiaip sau sakoma, kad vaiką mergai vėjas…
Praslenka policininkas. Neišraiškingas, lyg keptuvė veidas.  Jie moka vaikščioti be garso, tarsi tavo paties nuodėmės šešėlis. Nueina. Bjauriai miaukteli katė. Ir vėl liejasi miesto urzgesys. 
Beprasmė tuštuma. Cigaretė. Žiebtuvėlis. Mėgaujuosi cigarete. Vokiečių gatvė, ar Prancūzų – vienodai rodo. Bėda, kad nesimato merginų. Nė vienos tuščio pilvo gerbėjos. Nevirškinų mergšių sočiomis akimis.
Mano akys kaip bepročio.
Turbūt.
Nežinau.
Pats miestas yra beprotybės įsikūnijmas. Šūdo katilas. Ar kas apskaičiavo kiek tonų per parą kanalizacijos vamzdžiais į žemės gelmes nukeliauja žmogaus išmatų? O per minutę? Sekundę?..
Kartais man atrodo, kad tai pagrindinis produktas, kuri sugeba sukurti žmones. Žinoma, neskaitant to viso šūdo, kuris mūsų laukia parduotuvėse, įsijungus radiją ar teleką. Šūdas ir tai, kad Jūs mane skaitote.
Man sugulovės reikia. Kad prakedentų mano guolį. Ir išleistų deguonį. Iš mano sapnų. Juose vien kūnai. Nuogi kūnai… Kartais prabundu išpiltas šalto prakaito. Tos šlaunys, kurias taip godžiai liečiau, buvo vyriškos. Košmaras.
Man reikia merginos. Nedrįstu tvirtinti, kad meilės. To nuostabaus jausmo, kuris  kiltelėtų virš viso šito šūdo. Aš ne angelas. Mano sparnai suklostyti iš tabako dūmų. Ant galvos - durpėmis kvepianti viskio aurelolė.
Laukiu merginos vienai nakčiai. Iki kol patekės saulė. Pakol jos šviesa man gražins žmogišką pavidalą.
Stoviu ir laukiu.
Kvaili juokeliai nuves mus iki guolio. Bus proga ir jai, ir man palįsti po dušu. Sugulti, neklausiant nė vardo. Nemalant visokio šūdo apie gražias akis. Nekalbant “rožančių” apie meilę iš pirmo žvilgsnio. Atidulkinti ją taip, kad galva trankytųsi į pagalvę. Antru kartu – palikti jos burnoje malonų skonį.
Stoviu gyvuliškai įsitempęs. Geismas, tas prakeiktas visagalis geismas, almantis po mūsų tyriausiais jausmais užnuodijo mintis ir kraują.
Ji ateis. Būtinai.
Šuo ir kalė žino susitikimo vietą.


2003-03-23 03:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 22 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-24 21:48
Man irgi patiko.. :) Įtaigu, drąsu, užkabina... Ciniška, bet teinsinga.. Žavu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-30 11:13
sapnuojantis turistas
REGIS,JI NEATEJO/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-20 10:21
Lucifer
interessant
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-13 19:11
KazkasCiaNeTaip
tu fantastiskas. rimtai. nesakau to, kuo netikiu. stilius vezantis. itaigumas - taip pat.
ps. pasirodo, is hormonu audru ir sexualines realizacijos trukumo gimsta sedevrai;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-29 00:16
last action hero
mane tai "dvaklinėjančios" užvaldė :)) reix įsiminti :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-27 22:15
liepa
šiaip jau paskutinė eilutė - jėga - tai visa geismo esė vienu sakiniu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-27 14:22
stepaska
užmušantis paskutinis sakinys!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-24 13:37
ir kiti
Neužmiršk dar ir išrūrinti!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-24 11:48
lioo
buvo malonu skaityti. čia retokai taip būna. ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-24 00:50
experiment
buh...
man patiko nerealiai...\;)
o dar kazkas aishkino kad as cinikė...hehehe
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-23 18:46
Greenpeace
Labai gerai!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-23 18:01
Irna Labokė
Kaip tik - labai proziškai... Taip buvo, yra ir bus... Bet buvo, yra ir bus dar ir kitaip...
Neblogai!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-23 10:28
Kirvoboica
temstant, miesto bjaurastis visokia, apšviesta tavo minčių, neatrodo labai proziškai, o dar pilvas tuščias,..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą