Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atsikėliau beveik nekvėpuodamas, kad tik nepažadinčiau kaimynės. Kaimynė - tai mano žmona – de jure.
    Pasižiūrėjau pro durų plyšelį… Miega angelas raguotas, pagalvę apsikabinusi, plaukai išsidraikę, veidelis raustelėjęs, viena koja iš po antklodės nerūpestingai iškišta. Gaila, nedaug kas matyti…O viduje man taip ir užkaito…
    Sėlinu į tualetą, prisimindamas Palangą, ošiančią jūrą, saulei nusileidus, ir savąją Afroditę, žengiančią iš bangų…Pamažu palengvėja.
    - Kur eiti? – mąstau imdamas iš spintelės kaimynės auksinius auskarus. Pats juos padovanojau, kai atostogavome Sočyje. Kada tai buvo?.. Atrodo, vakar, o gal prieš amžinybę?.. Jau penktą dieną geriu. Atkritau – po keturių mėnesių kankinančios blaivybės.
    Tai  žodį sugalvojo  medikai, lyg aš gripu sirgčiau. Štai kaimynas Antanas po kelis kartus į dieną atkrisdinėja ir jam nieko. O aš kankinuosi. Geriu ir jokio malonumo nejaučiu. Lyg  sąžinę graužia, lyg    kaltė kažkokia slegia… Įsivaizduoju, kaip kliuksi alkoholyje smegenų ląstelės, deformuojasi kepenys. Ir viskas per tą naujovišką psichoterapinį gydymą.
    Taigi kur eiti, kam tuos auskarus užstatyti?.. Kol šitaip mąstau, už nugaros pasigirsta balsas…Krūptelėjau lyg peiliu gavęs į paširdžius!..
    Pabudo ragana – de fakto – rytinis skandalas neišvengiamas.
  -  Jeigu,  kaimyne,  išsiruošei  į  darbą,  tai  gali neskubėti, sutvarkiau aš tą reikalą.
  -  Kaip sutvarkei? – nesuprantu.
  -    Paskambinau  vakar  tavo  šefui  ir  paklausiau, ar tu ten toks nepakeičiamas alkoholikas?
    Aš beveik nesiklausau, negaliu kišenėse rasti automobilio raktų.
    -  Tai tavo šefas pasakė, kad gal tokių specialistų iš Rusijos kviestis nereiks. Ar girdi tu, kvaily, ir neplėšyk kišenių, nevark, - nuramina,
- Kaip  nevark, - man  iš  pykčio  net apatinis “stalčiukas” atvipo – lyg pro dūmus prisimenu policininkus .
- Taip, taip,  - patvirtino manoji de jure.
- Paskambinau    aš    vakar  ir    policijos  komisarui.  Ir paklausiau, ar jie iš viso ten dirba?..
- Na, ir  ką,  pasimatymą jis tau paskyrė?.. Manęs  tau jau nebereikia, ar ne?..
- Kurgi nereiks, latre tu pasmirdęs?! – atšauna įsismarkavusi  mano brangioji.
- Kaip  jūs  ten  dirbat, jeigu mano Vacys jau penktą dieną girtas po miestą važinėja? - aš paklausiau.
- Aišku, -    su    neviltim  pagalvojau. –  Čia tos prakeiktos atminties spragos, apie kurias kalbėjo narkologas.
  Čiumpu kepurę ir pro duris.
-    Kai  turėsi  pinigų,  kaimyne,  neužmiršk  atsiskaityti  už viešbučio patarnavimus, - jau laiptinėje pasiveja ramiai rūstus balsas.
- Ach,  tu  bjaurybe -  springstu, –  tai šitaip tu su ligoniu elgiesi…Nusipelnei, ragana, kad aš tavo auksinius auskarus pragerčiau, - kalbu mintyse.
      Ir net geriau pasidarė  apie tai pamąsčius, tiek teisingo pykčio susikaupė. Taip skaudžiai graudu lyg našlaičiui pamotės paliktam  vidury gūdaus miško.
    Sėdžiu bare, alų siurbčioju, degtinėlės tuoj užsisakysiu. Ir mąstau, bet keista, geriau nesidaro. Ir pyktis kažkur išgaravo. Ir alkį pajutau, gurgia tas alus tuščiame skrandyje. Ir neatrodo, kad toks teisus aš…Ir šiltų žmoniškų santykių norisi.
      Taip  dėl jos, savo raganos, o gal kankinės, aš dar kartą ryšiuos mesti gerti!..
2005-02-11 06:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 24 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 12:26
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-12 13:36
Slykstukas
pažįstamas jausmas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 22:38
a_s_
Laikykis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 19:42
matematinis nulis
"Tai  žodį sugalvojo  medikai" - gl "tą žodį"?
"atkrisdinėja" - gal "atkritinėja"?
sužaidimas juridiniais terminais gan smagus :)
šiaip nebuvo labai juokinga... labiau graudu :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 18:18
Febi
Patiko, geras kūrinys, būtų tikęs ir prozai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 14:46
Dūšė
„Nusipelnei, ragana, kad aš tavo auksinius auskarus pragerčiau“, čia gerai ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 14:45
Dūšė
Na na... Man visai patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 14:41
kaiva
sako smagu, kai tvartas kaimyno dega, tai čia panašiai ir su raganos auskarais:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 14:07
Agnieszka
Supykau konkrečiai kretinai kažkokie, užkliuvo mat alkoholizmo tema, sakyčiau maladiec todėl. kad visi dabar ta ir narkotiku tema taip jau zgebnai varo, kad verkt norisi - p štai šitą paskaičius me keikiasi iš laimės, 5ir daugiau.
Liaupiai
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 13:14
H H
H H
va ka as manau. nereikia i humoro skyriu det. tada kitaip skaitysis. o tekstas joyciskas man pasirode ir gana. kai Blumas - Ulisas iseina is namu ir masto apie miegancia zmona. isejimo ir sugrizimo motyvas. itakes ilgesys. kalipse - kirke - penelope susilieja viename asmenyje. o lyriskas - zemiskas herojus blaskosi tarp pasirinkimu. zemiska, zmogiska. ir kaip visada - abejones. riba. ir sugrizimas. mastau - 4, duodu 5 kad islyginciau rezultata.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 12:53
Irna Labokė
Rašymo stilius išlieka milciškas. Jis yra realistinis, persmelktas lengva ironija.  Ir už tai kūrinuką vertinčiau 4. Bet tematika man asmeniškai, o ir kuolintojams nepasirodė labai patraukli. Aš duodu 2. Taigi vidurkis yra 3, ir manau, kad šis kūrinys to yra vertas.
Aš visgi negaliu kuolinti kalbos atžvilgiu gana sklandaus kūrinuko, jei tema man nėra supernauja. Manau, kad ir kolegos 5-6 lygio vertintojai ne visi taip daro.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 11:59
Ramute Saule
Pabaiga optimistinė, gerai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 10:04
septyni
5-6-to lygio vartotojų balsas dvigubas :) kurti reikia ne dėl vertinimų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 10:01
Na, ir vėl atėjo trys iš karto ir parašė po vienetą. Kai kam aš čia labai nepatinku. Temos aš kitos negalvosiu, nes šita yra begalinė, Lietuvai aktualiausia. Aš į ją žvelgiu iš vidaus. Paprastai ji labiausiai nepatinka tiems žmonėms kurie neigia savo priklausomybe arba turi jos požymių.  Sofistai vėl nori įrodyti, kad žemė čemodano formos. Na, ką gi prie darbo vyrai ir moterys. Aš tokių dar 100 įdėsiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 09:24
anuka
aš būčiau rašiusi ne "atkrisdinėja", o "atkritinėja". ir temą gal kiek kitą galima sugalvoti. nes skaitai apie alkoholį ir ne juokinga, o graudu darosi. moki rašyti. bet vis ne apie tai. :)

su skyryba dar padirbėk truputį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-12 13:36
Slykstukas
pažįstamas jausmas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 22:38
a_s_
Laikykis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 19:42
matematinis nulis
"Tai  žodį sugalvojo  medikai" - gl "tą žodį"?
"atkrisdinėja" - gal "atkritinėja"?
sužaidimas juridiniais terminais gan smagus :)
šiaip nebuvo labai juokinga... labiau graudu :]
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 18:18
Febi
Patiko, geras kūrinys, būtų tikęs ir prozai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-11 14:46
Dūšė
„Nusipelnei, ragana, kad aš tavo auksinius auskarus pragerčiau“, čia gerai ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2
[iš viso: 29]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą