Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nesuprantami man kai kurių pensininkų verkšlenimai.  Jiems, matote – dirbti neapsimoka, gali kokias kelias pensijas  apkarpyti?..
  Patarkite, ką man daryti . Turiu apie keturiasdešimt metų darbo stažą, penkiasdešimt penkerius metus amžiaus ir  – esu bedarbis .
    Kaip jus manote,  už butą ir šilumą mokėti reikia?..
   
      Bet kam čia ta įžanga?.. Gaunu laišką . Atplėšiu  -  žalia korta Amerikon,  ir lėktuvo bilietas …  Nustebau, bet nesvarsčiau,  patikėkit! Pasiskolinau pas tėvą pinigų  (štai taip išlaiko vargšas tėvelis pensininkas 55 metų vaikelį) ir į padus, į Vilnių!.. Ir visai buvo negaila, kad nuėmė lėktuvo trapą, kad gimtoji žemė slydo iš po kojų kartu su lėktuvo ratais … Pirmyn  - Amerikon!.. Ten visus krečia aukso karštligės!.. Ten auksingosios smiltys virsta šlamančiomis žalių banknotų šūsnimis!..

      Nusileidome . Aliaska . Pripustyta . Prie trapo laukė du maždaug mano amžiaus indėnai . Kai išlipau, ėmė mojuoti rankomis . Nudžiugau - man . Prisistatė - Baltosios lokės genties vadas ir šamanas . Paaiškino:  iškvietė mane senelio prižiūrėti. Mes, lietuviai, atseit, labai gerai šiame darbe esame užsirekomendavę . Sutikau iš karto, nes pasiūlė algos po tūkstantį dolerių į mėnesį.

      Ilgai nelaukę išvažiavome, net miesto dorai neapžiūrėjau . Tiek to miesto ir buvo  - dvigubai didesnis už Žiežmarius ir labai apsnigtas . Ilgai važiavome rogėmis, prisikrovę provizijos ir malkų . Pagaliau - atvykome . Apsižvalgau  - kažkokia miškatundrė . Prie sulinkusio berželio sėdi  senelis, kaip du vandens lašai į mano tėvą panašus. Tik veidas indėniškai raudonas .
    Paskutinį kartą jį tokį mačiau, kai dar prieš infarktą litrą išgerdavo . Tie indėnai įbruko man į rankas dešimt žalių popieriukų  ir nurūko su savo motorinėmis rogėmis .

    Pradėjo nepatikti … Dar kartą apsižvalgiau  . Maždaug už kilometro dar vienas lauželis kūrenasi .
- Kas  čia  per  velniava? -  klausiu indėno panašaus į mano tėvą .
- Šiaurės  Amerikos  indėnų  senelių  pensionatas, - išdidžiai atsako buvęs vadas .
- Nekokie apartamentai, - pastebiu.
- Tokios    mūsų    tautos    ilgaamžės    tradicijos, -  aiškina Amerikos “čiukčia”. - Ko čia tau trūksta? Maisto yra mėnesiui į priekį, malkų irgi . Tualetas -  tundra, yra lazda vilkus baidyti…
- Na,  o kas po mėnesio bus? - jau imu nerimauti.
- Po  mėnesio  tau  teks  didelė    garbė    palydėti  mane į amžinuosius medžioklės plotus  Baltosios lokės pilve. Antai ji ateina  - užkąsti mūsų kaimynų Demėtoju elniu.
- Aš  taip nesitariau, aš taip nesutinku!.. - nepajutau, kaip pradėjau rėkti. Ir pabundu. Ačiū, Dievui, savo kambaryje, bendrabutyje . Iškišau  koją iš po antklodės … Šalta, bet ne Aliaska . Nors ir už tokią šilumą reikia mokėti vos ne du šimtus litų . Gaila, kad tą tūkstantį dolerių besapnuodamas  Aliaskoje palikau, būtų buvę kaip tik…


2001
2005-01-16 05:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 22 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 12:24
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-28 13:16
Tiffany neskaitant šuns
Atrodo, kad iš sapno per daug staigiai ištraukė. Toks lyg suglamžytas pabaigoje, nespėjau įsisapnuot. (Patiko).
Vakar vakare irgi pagalvojau - tokius pinigus už šildymą moku, o kad nors šilta būtų... brrr...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-25 16:45
Shekspyras
geras buvo juokingas... jaigu butu galima nepamirst is sapno ko nors pasiimti tai as buciau jau turbut 20 blondiniu su didelem krutim kambary turejes plius milionierius ir dar oj kiek ..:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-20 22:10
Trisula
stilizuota ten kalba, tad akių nebado.

o man "Frankruk" Cvirkos sapnuosis...i tas į Amierika varė, grįžo tačiau daugiau nei su tūkst. dol., sapnavo, prisikėlė... beje, inscenizacijoj ir jam te tėvas vaidendavos. O šiaip man patiko, mielieji. šilumingai radiatoringas ;} 4
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-20 18:52
Weird Star
Indėnų senelių namai - štai ko trūksta lietuviams! :) Praktiška, patogu, gražu...
Tik akis bado frazė "pasiskolinau PAS tėvą pinigų". Čia tas pats, kaip sakyti "pas Mortą gimė vakas" (grįžo Morta savo trobon, žiūri - gi vaikas gimęs, o kaip, kodėl, kur, kieno?;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-19 13:49
kaiva
cha cha, gaila tūkstančio dolerių paliktų sapne, tegu tik džiaugias, kad nepabudo Aliaskoje, bus tiem pensininkam verkšlenti:))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-17 16:03
gulbinas
...sapnas tai liūdnokas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-17 11:02
Ievų Pūga
nors sapne rogėmis per sniegą ;-)
Košmaras pensininką išlaisvino... ;-)
Smagiai susiskaitė
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-16 18:31
Febi
Tiesa, baltoji lokė keturiom prarioglino
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-16 18:30
Febi
Patiko, nes toks lengvai virškinamas,o humoro skyrelio sunkiu "maistu" apkrauti nevalia, ypač prieš miegą , o tai sapnuojasi paskui...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-16 18:01
Neilas
"...DėmėtUOju..."(?) Savotiškai įdomus "košmaras". :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-16 14:22
Paschendale
Humoro skyrelis nemiega: per 3-5 dienas vienas kūrinukas!..

1000 dol. į mėnėsį, čia tai lol.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-16 14:10
Chariot
sapnai - neskoninga literatūra dabar, kai tikrovė tokia virtuali.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-16 12:08
ištrinta
buvo 100000 šauktukų, kas čia toks perperalkęs juos surijo???Rašysiu Strasbourgan ne mažiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-16 12:04
ištrinta
CHA CHACHA CHACHA CHACHA CHACHA CHACHA CHACHA CHACHA CHACHA CHACHA CHACHA CHACHA CHA!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-16 11:59
g
g
Skoningas, patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-28 13:16
Tiffany neskaitant šuns
Atrodo, kad iš sapno per daug staigiai ištraukė. Toks lyg suglamžytas pabaigoje, nespėjau įsisapnuot. (Patiko).
Vakar vakare irgi pagalvojau - tokius pinigus už šildymą moku, o kad nors šilta būtų... brrr...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-25 16:45
Shekspyras
geras buvo juokingas... jaigu butu galima nepamirst is sapno ko nors pasiimti tai as buciau jau turbut 20 blondiniu su didelem krutim kambary turejes plius milionierius ir dar oj kiek ..:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-20 22:10
Trisula
stilizuota ten kalba, tad akių nebado.

o man "Frankruk" Cvirkos sapnuosis...i tas į Amierika varė, grįžo tačiau daugiau nei su tūkst. dol., sapnavo, prisikėlė... beje, inscenizacijoj ir jam te tėvas vaidendavos. O šiaip man patiko, mielieji. šilumingai radiatoringas ;} 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-20 18:52
Weird Star
Indėnų senelių namai - štai ko trūksta lietuviams! :) Praktiška, patogu, gražu...
Tik akis bado frazė "pasiskolinau PAS tėvą pinigų". Čia tas pats, kaip sakyti "pas Mortą gimė vakas" (grįžo Morta savo trobon, žiūri - gi vaikas gimęs, o kaip, kodėl, kur, kieno?;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2
[iš viso: 31]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą