Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 26 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gal kas nežinote? Korėjiečiai labai mėgsta šunieną. Rusijoje yra buvę atvejų – kur apsigyvendavo korėjiečiai statybininkai – išnykdavo šunys. Aš asmeniškai jų nesmerkiu. Įsivaizduokite, jeigu pas mus Lietuvoje visur bėgiotų dietiški, ne per daug riebūs, niekam nepriklausantys (taip nuo 10 iki 50 kg.) paršiokai. Manyčiau, jie neilgai džiaugtųsi laisve ir gyvenimu? Labai neilgai – ir išnyktų kaip Vilniaus mero dviračiai.
Turbūt korėjiečiai labai gerbia kiaules, o gal jų neaugina, o gal garbina, kaip indai karves. Manyčiau, kelios tokios korėjiečių migruojančios brigados dabar labai praverstų Lietuvai. Tai su ta intencija aš šiek tiek  ir nukrypau nuo temos, juolab, kad ji labai artimai susijus su mūsuose labai pažįstamu ir naudingu gyvūnu.
Neprisimenu, ar tai per radiją, ar tai per televiziją išgirdau apie kiaulių klonavimą. Korėjiečių mokslininkai į kiaulės kūną persodino žmogaus ląsteles. Sujaudino tiesiog neįsivaizduojamos dabartinio mokslo galimybės. Ilgai negalėjau užmigti, svarstydamas, ką žada žmonijai tokie mokslo atradimai.
Paryčiais užmigau. Visai nenustebau, kai sapne pasirodė jis – geltonasis paršiažmogis,  korėjietiškasis Kriukt – Fungas.
Žinau, jūs degate smalsumu ir man reiks nupasakoti jo išvaizdą. Už žmones nėra gražesnis. Gal kiek už kaimyną, iš kurio buto pastoviai sklinda spirituota smarvė.
Ką papasakojo Kriukt – Fungas? Visų pirma jis pareiškia, jog simpatizuoja Lietuvai. Korėja ir Lietuva labai panašios. Mes nematome jų Pietų kryžiaus, jie – Didžiųjų Grįžulo ratų. Pas mus, kaip ir pas juos, visą laiką malėsi visokie interventai ir okupantai.
Kryžmintis su paršiažmogiais – jeigu norime išlikti Europoje saviti ir nenukentėję – reiks. Anot Kriukt – Fungo, pranašumai yra šie:
–  Kiauliažmogiai nejautrūs politinėms sistemoms. Jiems visiškai nebūtina demokratija. Neturi didelių ambicijų, perdėto savo paties reikšmingumo jausmo, įvairių nepilnavertiškumo kompleksų.
–    Labai neišrankūs maistui. Į šaltį, karštį, stichines nelaimes reaguoja be emocijų. Mirties ir skausmo bijo tik paskutinę akimirką, kai pajaučia peilį širdyje. Kiauliažmogiai, kaip kariai,  neparastai drąsūs. Nesuvokia pavojų. Miršta nespėję išsigąsti.
– Seksas metuose rūpi tik kelis kartus.
– Nesijaudina dėl būsto. Prabanga nereikalinga. Šildyti patalpų beveik nereikia. Labiau mėgsta vaikščioti laisvi ir bėgioti, negu važinėti.
–  Jiems nesvarbu, kokia kalba kriuksėti, bet svetima – nekriuksės. Kitų kriuksėjimo nemėgdžioja. Loti,  pavyzdžiui, nepradeda.
– Ant kitų kiauliažmogių pyksta tik tuo atveju, jeigu jiems iš panosės ištraukiama virta bulvė. Norėdami pavalgyti ar užėsti, šie individai nežiopso. Jiems nerūpi joks etiketas ir valgio naudojimo ritualai. Jų devizas – pilve lango nėra.
–  Neserga psichikos ir priklausomybių ligomis. Didžiausias narkotikas – bananas.
–  Smegenų tūris didesnis. Neslegiami neigiamų emocijų ir sekso rūpesčių, gali daugiau laiko skirti mokslui, gamybai, kultūrai.
–  Trūkumai – išvaizda. Nors kiauliažmogiai vienas kitam yra labai simpatiški.
Taip kalbėjo Kriukt – Fungas.
Jo manymu, Lietuva virstų labai egzotiška, originalia ir stipria valstybė. Nors mes, praktiškai, jau tokioje ir gyvename...
2004-12-10 06:57
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 12:01
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-12 10:28
rimšė
geroa literatūrinės analogijos(pavadinimas, veikėjo vardas).moki šmaikštauti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 19:52
Nežinomasis
Klaidų ne per daugiausiai ir jau tikriausiai ištaisytos. Įdomu... Draugiški tie kiauliažmogiai, viską taip apie save išpasakoja (viską viską).
Korėjos yra dvi: Šiaurės ir Pietų. Kaip supratau, tai Šiauriečiai tuos šunis gaudo, o Pietiečiai klonuoja kiaules?:) nedraugiški kokie...

humoras tavo visad geras:), kadangi čia humoras ir negalima taip aršiai kritikuot, bet nesusilaikiau:)

Be to originali tema:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 19:39
Suglumes
Kažkodėl priminė paveiksliuką "Kiauliazuikis".
Neblogai. Ypač patiko kiaulių palyginimas su įžymiaisiais dviražiais :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 12:23
Neilas
Lietuva dabar - pereinamojoje stadijoje (dar ne kiauliažmogiai, bet jau žmogiakiauliai). Galas visiems vienodas - skerdykla. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 07:33
Upyna
rimta :) analizė lietuvių liaudies  tema :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 17:46
IXAON
neparastai drąsūs-->nepaprastai drąsūs.

O šiaip - liuks jumoras. Seniai tokio gero neskaičiau. Viskas "pagauta" tiksliai - žodžiu perliukas.
Moralinis 4 iš 5 (1 balas minusuojamas už pastebėtą klaidą beigi politikavimą paskutiniame sakinyje)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 17:05
Majestas1
eina sau, va čia tai geras, į mėgstamiausius... (5)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 16:49
Marija Magdalietė
Šmaikštu, gerai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 13:56
baklazanow
Kiauliažmogiai nejautrūs politinėms sistemoms.

Neturi didelių ambicijų, perdėto savo paties reikšmingumo jausmo,

  Labai neišrankūs maistui. Į šaltį, karštį, stichines nelaimes reaguoja be emocijų.

Seksas metuose rūpi tik kelis kartus.

Nesijaudina dėl būsto. Prabanga nereikalinga.

Labiau mėgsta vaikščioti laisvi ir bėgioti, negu važinėti.

vsio, as jau tapau juo. ideja idomi. graziai pateikta. ir tie grizulo rataj..nu apsiskaites koksai autorius:) geraj, 4.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 12:09
Weird Star
Kiauliažmogiai, taip... :) Turbūt verta išvesti naują - kiaulialietuvių - veislę;))
Yra kiek klaidų, bet šiaip smagus darbelis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 08:59
justickis
Neturiu po ranka kokios nors geografinės knygos ir nelabai prisimenu, kur internete paieškoti, bet manao duomenimis Korėja yra šiariniame Žemės pusrutulyje, taigi jos gyventojai irgi turėtų matyti Didžiuosius Grįžulo Ratus, deja, Pietų Kryžiaus mes matyti negalime, o sako, kad jis toks pat įspūdingas kaip ir mūsų ratai... :) O jei korėjiečia gali matyti Pietų Kryžių, tia tikrai ne ištisus metus ir gal tik to Kryžiaus dalelę... Na o jei aš teisus, tai kūriny, vadinasi, yra faktinė klaida... :)

O šiaip šis kūrinukas tikrai puikiai suręstas... manyčiau, kad jis pretenduotų į šiame tinklalapyje neegzistuojančią rubriką ESĖ... bent jau keliais aspektais šis straipsniukas tikrai atitinka esė rašymo ypatumus, mat ir tas stilius nėra visiškai prozinis, t. y. toks šaltokas ir žiūros taškas gana iš toli, vos ne iš moklsininko pozicijų... Darbelis puikus, dar pasikartosiu... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 07:24
Reinik
Na taip nužmogėjame arba sukiaulėjame... Šitokį tavo humoriuką maloniai priimu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-12 10:28
rimšė
geroa literatūrinės analogijos(pavadinimas, veikėjo vardas).moki šmaikštauti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 19:52
Nežinomasis
Klaidų ne per daugiausiai ir jau tikriausiai ištaisytos. Įdomu... Draugiški tie kiauliažmogiai, viską taip apie save išpasakoja (viską viską).
Korėjos yra dvi: Šiaurės ir Pietų. Kaip supratau, tai Šiauriečiai tuos šunis gaudo, o Pietiečiai klonuoja kiaules?:) nedraugiški kokie...

humoras tavo visad geras:), kadangi čia humoras ir negalima taip aršiai kritikuot, bet nesusilaikiau:)

Be to originali tema:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 19:39
Suglumes
Kažkodėl priminė paveiksliuką "Kiauliazuikis".
Neblogai. Ypač patiko kiaulių palyginimas su įžymiaisiais dviražiais :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 12:23
Neilas
Lietuva dabar - pereinamojoje stadijoje (dar ne kiauliažmogiai, bet jau žmogiakiauliai). Galas visiems vienodas - skerdykla. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 07:33
Upyna
rimta :) analizė lietuvių liaudies  tema :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 17:46
IXAON
neparastai drąsūs-->nepaprastai drąsūs.

O šiaip - liuks jumoras. Seniai tokio gero neskaičiau. Viskas "pagauta" tiksliai - žodžiu perliukas.
Moralinis 4 iš 5 (1 balas minusuojamas už pastebėtą klaidą beigi politikavimą paskutiniame sakinyje)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 17:05
Majestas1
eina sau, va čia tai geras, į mėgstamiausius... (5)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2
[iš viso: 25]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą